JanR skrev:
vargen skrev:
JanR skrev:
vargen skrev:
Liker det de har skrevet om innspillingen av den nye skiva:
"That's right! Opeth will start the recording of their 10th album on the 31st of January 2011. The band has picked the legendary Atlantis studios (ex Metronome studios) in Stockholm and will once again work with Jens Bogren engineering. Mixing duties will be handled by Steven Wilson (Porcupine tree). Possible release worldwide in the fall of 2011, through Roadrunner Records. The new material has been described by the band as being "
good"."
Fra
http://www.opeth.com/index.php/news/show/id/195
SW som står for mixinga, selvfølgelig. Blir jo også spennende med prosjektet Wilson og Åkerfeldt har.
Her skal det følges godt med, veldig godt med.
Og ikke minst - gleder meg vilt både til W & Å prosjektet og skiva til opeth
Tegner til å bli ett bra musikk år, enig ?
/jan
Er vi heldige, ser vi skiva til høsten igjen. Skiva til W & Å er jeg ekstremt spent på, særlig med tanke på uttalelser om at det ikke kommer til å likne noe de har gjort før.
Det kan bli et supert musikkår, trur jeg. Blackfield nå akkurat, Ulver i slutten av april, mulig Opeth senere i år, Wilsons soloskive nummer 2, OG store rykter om en utgivelse av Anestethize på 4LP! ;D
Hmm, hva i alle dager har de to kællene pønsket ut nå monn tro. Ble jo ikke akkurat mindre nysgjerrig av den kommentaren hehe.
Noe jeg er ganske sikker på er at det kommer til å bli noe bra. De gutta kan ikke lage dårlig musikk, basta.
Ahh, Anestethize på 4 vinylskiver. Det må finns en der oppe som tenker på oss Varg ;D
Igjen, det tegner til å bli ett meget bra musikk år. Kjenner gåsehuden er på vei alt
/jan
Vi er nok mange spente mennesker som går og lurer på hva de pønsker på.

De sa selv at de ikke ville lage en supergruppe, men gjøre noe helt nytt. Veldig, veldig spent!
Hehe, det er nok det, du.

Og du kan vedde hue og ræv på at Wilsons soloskive iallefall kommer til å bli utgitt som en LE-utgave, og sikkert LE-LP-utgave og, som den første. Har du forresten den? Koster noen kronasjer på ebukta nuh, ser jeg. Samme med den røde Anestethize-utgaven, den koster fort 2500 blanke norske nå.