Det var så lite - iforhold til hva du hjalp meg med - Det er vel fortjent !
Musikken er vel ikke hvermannsens, men det er flotte skiver om en er i humør til det.
Jeg var jo hos Jan en tur for å høre på hønna hans bl.a.
Her er en kort oppsumering av hva jeg syntes om dem:
Dem er STORE !! ;D
Men sant skal sies - dem tar liten plass. + i boka.
Lyden er jo veldig bra, men alt kan jo bli bedre som en sier.
Rommet er jo ikke helt ferdig, idet et golv som ikke funker til lyd - det spiser bass. Jan har en plan

Når en er inne på bass - vi diskuterte litt forskjellige løsninger på det ... JEG håper på hornbass

Bassen er flott alikevel og fyller rommet godt - men litt dypere og litt mer artikulert på enkelte musikktyper er jo ikke feil.
Mellomtonen sier jeg ikke noe særlig om ;D Mer enn bra nok
Diskanten er jo bare der den bør være i henhold til Jan´s musikksmak, MEN.... det finnes nok mulig et aldri så lite merke i bakhodet hans nå...
Gammlefar fikk nok litt smak av Fostex T500 mk II da vi var hos Serial.
Jeg skjønnern godt ;D
Jeg likte lyden best da jeg fikk sitte helt fremme på første rad - enn da jeg satt mer bak i rommet. det er en smaksak og ikke minst hva en skal .. sitte og lytte .. helt frem - drikke Malt .. bak .... genialt ;D ;D
Jan tar ting i sitt tempo og han vet hvor han vil med lyden, han har god tid og vet å nyte ting hele tiden.
Musikken nyter han ... og det er lett og se da platebunkene ligger rundt allegget - PERFEKT
Alt i alt så er det veldig bra - og jeg sier det .. få hørt på enten La Scala eller Khorn før dere kjøper nye høytalere.
Takk for at jeg fikk komme og igjen takk for hjelpen den dagen.
Jan Robert