J
J.J
Gjest
Gamle dine ??BHO skrev:LaScala er kult.....trå til.
Gamle dine ??BHO skrev:LaScala er kult.....trå til.
Din skepsis kan du legge igjen hjemme.jan#jan skrev:Skeptisk ... men noen som vet om noen andre som er vllig til å selge ??
Er du seriøst interesert i i LS kan jeg sikkert få ordnet en lytt ?jan#jan skrev:Takk for gjestfriheten Jan ... settes pris på ;D
Joa .... får ruge litt på det.... vil ha den svæære lyden jeg og![]()
enig. direkte utidig og frekt å være skeptisk. spør du megBHO skrev:Din skepsis kan du legge igjen hjemme.jan#jan skrev:Skeptisk ... men noen som vet om noen andre som er vllig til å selge ??
Tviler meget sterkt på om du finner bedre LS i Norge!![]()
Come on ... det er dem 60 mila jeg er skeptisk til .... om det er noen som fikkser det for meg så gjerne ..65finger skrev:enig. direkte utidig og frekt å være skeptisk. spør du megBHO skrev:Din skepsis kan du legge igjen hjemme.jan#jan skrev:Skeptisk ... men noen som vet om noen andre som er vllig til å selge ??
![]()
skeptisk til 60 mil er greit. Jeg oppfattet det som skeptisk til BHO. Sorryjan#jan skrev:Come on ... det er dem 60 mila jeg er skeptisk til .... om det er noen som fikkser det for meg så gjerne ..65finger skrev:enig. direkte utidig og frekt å være skeptisk. spør du megBHO skrev:Din skepsis kan du legge igjen hjemme.jan#jan skrev:Skeptisk ... men noen som vet om noen andre som er vllig til å selge ??
![]()
jeg byr på glassCola ;D
Hehe, er dypbass målet er det jo bare å spe på med ett par DT sub'sjan#jan skrev:Takk for det ... greia er jo at jeg har litt dypbass ... så om jeg finner andre høytalere med det som det svake punkt ... så bør jo ting løse seg.
Khorn er nok svære greier ... men jeg har jo Tapped Horn ... og dem går nok dypere en hønna dine ....og da kan en jo fokusere på høytalere med kvaliter oppover i frekvens
oxo
Seff65finger skrev:skeptisk til 60 mil er greit. Jeg oppfattet det som skeptisk til BHO. Sorryjan#jan skrev:Come on ... det er dem 60 mila jeg er skeptisk til .... om det er noen som fikkser det for meg så gjerne ..65finger skrev:enig. direkte utidig og frekt å være skeptisk. spør du megBHO skrev:Din skepsis kan du legge igjen hjemme.jan#jan skrev:Skeptisk ... men noen som vet om noen andre som er vllig til å selge ??
![]()
jeg byr på glassCola ;D
JEPP ... det er jo det jeg er ute etter ;D som sagt den dype bassen har jeg jo 8)JanR skrev:Hehe, er dypbass målet er det jo bare å spe på med ett par DT sub'sjan#jan skrev:Takk for det ... greia er jo at jeg har litt dypbass ... så om jeg finner andre høytalere med det som det svake punkt ... så bør jo ting løse seg.
Khorn er nok svære greier ... men jeg har jo Tapped Horn ... og dem går nok dypere en hønna dine ....og da kan en jo fokusere på høytalere med kvaliter oppover i frekvens
oxo
Når det er sagt...jeg klager ikke.
Nuvel. LS sin force er ikke dypbass, men alt annet de gjør er det pokker ingen annen ht som klarer, imho. De er råskapen reinkarnert, så mye morro og musikk glede for så lite penger burde nesten være ulovlig
/jan
Artig amp, kjenner igjen "signaturen", hatt 3 Rega Planet spillere gjennom tidene.jan#jan skrev:Tøfft ... Digger rega flatt ;D no nonsence produkter - er ikke feil om du skaffer deg et par Rega Ela au ..... har lurt på det sjæl ... vannvittig artig høytaler .. det er en høytaler som Klipsch folket kan like .... tror jeg :utenom spille høyt faktoren da ... den er jo ikke stor på dem .. men det svinger
![]()
Det skal jeg pokker gjøre, lånt bort AQ ht kablene...hmm. Se om jeg finner noe inst. kabel i en eller annen skuff her.Canales skrev:elex er jo en gammal kjenning for oss (legg merke til inkluderende tiltaleform) byttekonger, janr.
fin amp, prøv den på 104, da vel.![]()
Virker som det er bra kløs i denjokris skrev:knallbra, vurderte den til fortene minerega imponerer her hjemme foreløpig også
Morrojokris skrev:rega apollo LE versjon brukes som ren kilde atm, an 2.1dac ble solgt , spiller musikk denoverraskende bra, trodde jeg skulle få abstinenser og slikt etter å hatt 2.1 kit ,men pr nå regner jeg denne som en oppgradering faktisk
![]()
P1SE er en jævla morro amp. Den vil garantert spille ut av mere ville hel**te på Fortejokris skrev:vurderer løpende noe oppgraderinger på L2 nå og muligens en P1SE til fortene
Ser denjokris skrev:er glad blitt i 12 au7 røra mine, og har mange av detenkte på å kanskje bytte ut noe av jensen og sonycap med an kobber / sølv saker ogkanskje noe motstander
så an kobber rund baut, mostander og psu? hva kan gjøres med psu da?JanR skrev:Ser denjokris skrev:er glad blitt i 12 au7 røra mine, og har mange av detenkte på å kanskje bytte ut noe av jensen og sonycap med an kobber / sølv saker ogkanskje noe motstander
Men du behøver ikke kaste det gamle kortet, du bare lager ett nytt. 6 - 8 komponenter på det hvis jeg ikke husker feil.
Men skal du først i gang med oppgraderinger er nok AN kondiser og Tantaler (motstandere) veien og gå vil jeg tro. Psu pleier å ha godt av litt ekstra au, hvis ikke den er tatt allerede ?
Internkabling, sånne småting
Må se å få laget ett nytt linjekort til M2'n også. Det blir ribbet M2 kort, 8 komponenter tror jeg vi fant ut og selvsagt 6SN7 rør som jeg er veldig glad i.
/jan
Psu, inn mere flere-bedre kondiser. Øke kapasiteten litt. Regner med at det sitter M2 psu i din ?jokris skrev:så an kobber rund baut, mostander og psu? hva kan gjøres med psu da?