Milenko skrev:Synes bildene var fine jeg![]()
Gamle bilder65finger skrev:Ukledelig beskjedenveldig bra bilder
jan#jan skrev:Like før Jan begynner og lyssette det hele og ... hva med å sette strøm i det hele og få noe glød i røra ... er jo alltid en slager 8)
;D ;Djan#jan skrev:Nja ... når jeg ser mot øst så ser jeg et flott lysskjær på himmelen ... det er sikkert røra dine .. spiller du Opeth ... blinker vel som en eq ;D tenker jeg
Nemligjan#jan skrev:Det er faktisk lov til på en søndag ... jeg har gipset litt tak idag .... det er jo j****a gøy :-X
Men jeg gleder meg jo til det er ferdig
Overrasker meg ikke. Nok kløs til å få greit med liv i Heresy'ene vil jeg trojan#jan skrev:Og den lille rørtassen her ... begynner å like den ......................................... :![]()
Da skal jeg ikke mase mere, før i morgen :jan#jan skrev:Har blitt enig med meg selv for lenge siden jeg ..... ;D HØNN skal jeg ha .... åkke som ....
Klipsch eller avantgarde...... men det er klipsch som passer meg best tror jeg .. holder litt på - på PM sia nå.. ting skjer![]()
..start med å få deg en 300B amp, en nødvendighet på Heresy!JanR skrev:Overrasker meg ikke. Nok kløs til å få greit med liv i Heresy'ene vil jeg trojan#jan skrev:Og den lille rørtassen her ... begynner å like den ......................................... :![]()
Som sagt, vent til du får huket opp en skikkelig-seriøs-røramp på de der.
Litt eye candyjan#jan skrev:300 B ?? hehhee....
men er det en ting som jeg er manisk på......![]()
![]()
Så er det symetri .... :
Og da heter det blokker ... visstnok ... ;D
We aim to please ;Djan#jan skrev:SLEM MANN - SLEM MANN 8)
Pokker å mange griller skal dere sette i huet mitt da .....
hehehe 8)
JanR skrev:Psu, inn mere flere-bedre kondiser. Øke kapasiteten litt. Regner med at det sitter M2 psu i din ?jokris skrev:så an kobber rund baut, mostander og psu? hva kan gjøres med psu da?
Riaa også ?
Finne fram noen bilder fra min, etterpå.
/jan
sitter m2 ja, er noen ekstra saker montert der, jensen, ligner på de tre store dine
3 stk Mundorf i min. Det gjorde ikke ting værre for å si det sånn.jokris skrev:sitter m2 ja, er noen ekstra saker montert der, jensen, ligner på de tre store dineJanR skrev:Psu, inn mere flere-bedre kondiser. Øke kapasiteten litt. Regner med at det sitter M2 psu i din ?jokris skrev:så an kobber rund baut, mostander og psu? hva kan gjøres med psu da?
Riaa også ?
Finne fram noen bilder fra min, etterpå.
/jan
De fortjener helt klart en bra amp, gjerne rørampjan#jan skrev:Joa ... klart det er det ... og jg må jo spørre masse om det er sånn at jeg skal inn på rørveien ....
noen hint da .. så jeg vet mer hvem jeg skal se på når det gjelder LS....
Monoblokker ....
tidsfordriv ....![]()
Aner ikke. Mail er vel en mulig løsning til å finne ut av detJanOlav skrev:Hva er prisene på disse ampene fra sacthailand?
Thailandske sildekasser.JanR skrev:Aner ikke. Mail er vel en mulig løsning til å finne ut av detJanOlav skrev:Hva er prisene på disse ampene fra sacthailand?
/jan
Er bedre enn polske jordbær kurver.rolfozzy skrev:Thailandske sildekasser.JanR skrev:Aner ikke. Mail er vel en mulig løsning til å finne ut av detJanOlav skrev:Hva er prisene på disse ampene fra sacthailand?
/jan
;DJanR skrev:Er bedre enn polske jordbær kurver.rolfozzy skrev:Thailandske sildekasser.JanR skrev:Aner ikke. Mail er vel en mulig løsning til å finne ut av detJanOlav skrev:Hva er prisene på disse ampene fra sacthailand?
/jan
/jan
Man har da sine metoder. Pokker...hvor kom den i fra.rolfozzy skrev:;DJanR skrev:Er bedre enn polske jordbær kurver.rolfozzy skrev:Thailandske sildekasser.JanR skrev:Aner ikke. Mail er vel en mulig løsning til å finne ut av detJanOlav skrev:Hva er prisene på disse ampene fra sacthailand?
/jan
/jan
Ok, ok. Når gjorde du den sammenligningen?
Kan ikke være rare greiene når du må dra noe gammelt ræl fra Rega i hus.JanR skrev:Man har da sine metoder. Pokker...hvor kom den i fra.rolfozzy skrev:;DJanR skrev:Er bedre enn polske jordbær kurver.rolfozzy skrev:Thailandske sildekasser.JanR skrev:Aner ikke. Mail er vel en mulig løsning til å finne ut av detJanOlav skrev:Hva er prisene på disse ampene fra sacthailand?
/jan
/jan
Har jo ekte sac (eller Silk) opt i min. Ikke rart det låter bra![]()
/jan
65finger skrev:Thailandske sildekasser luktergarantert jævligere enn polske jordbærkurver. Det trenger jeg ikke å teste. Det vet selveste meg
Noen av oss har flere anlegg enn andre. Og ikke minst, gammelt rega skrot fungerer i motsettning til gammelt sansui skrotrolfozzy skrev:Kan ikke være rare greiene når du må dra noe gammelt ræl fra Rega i hus.JanR skrev:Man har da sine metoder. Pokker...hvor kom den i fra.rolfozzy skrev:;DJanR skrev:Er bedre enn polske jordbær kurver.rolfozzy skrev:Thailandske sildekasser.JanR skrev:Aner ikke. Mail er vel en mulig løsning til å finne ut av detJanOlav skrev:Hva er prisene på disse ampene fra sacthailand?
/jan
/jan
/jan
jeg vil ha en slik sansui, den spiller dritbraJanR skrev:Noen av oss har flere anlegg enn andre. Og ikke minst, gammelt rega skrot fungerer i motsettning til gammelt sansui skrotrolfozzy skrev:Kan ikke være rare greiene når du må dra noe gammelt ræl fra Rega i hus.JanR skrev:Man har da sine metoder. Pokker...hvor kom den i fra.rolfozzy skrev:;DJanR skrev:Er bedre enn polske jordbær kurver.rolfozzy skrev:Thailandske sildekasser.JanR skrev:Aner ikke. Mail er vel en mulig løsning til å finne ut av detJanOlav skrev:Hva er prisene på disse ampene fra sacthailand?
/jan
/jan
/jan
/jan
Aner ikke med den Sansuien. Har aldri prøvd den.JanR skrev:Noen av oss har flere anlegg enn andre. Og ikke minst, gammelt rega skrot fungerer i motsettning til gammelt sansui skrotrolfozzy skrev:Kan ikke være rare greiene når du må dra noe gammelt ræl fra Rega i hus.JanR skrev:Man har da sine metoder. Pokker...hvor kom den i fra.rolfozzy skrev:;DJanR skrev:Er bedre enn polske jordbær kurver.rolfozzy skrev:Thailandske sildekasser.JanR skrev:Aner ikke. Mail er vel en mulig løsning til å finne ut av detJanOlav skrev:Hva er prisene på disse ampene fra sacthailand?
/jan
/jan
/jan
/jan
En skrot til så blir det karantene.JanR skrev:Noen av oss har flere anlegg enn andre. Og ikke minst, gammelt rega skrot fungerer i motsettning til gammelt sansui skrot
/jan
selge den?rolfozzy skrev:Aner ikke med den Sansuien. Har aldri prøvd den.JanR skrev:Noen av oss har flere anlegg enn andre. Og ikke minst, gammelt rega skrot fungerer i motsettning til gammelt sansui skrotrolfozzy skrev:Kan ikke være rare greiene når du må dra noe gammelt ræl fra Rega i hus.JanR skrev:Man har da sine metoder. Pokker...hvor kom den i fra.rolfozzy skrev:;DJanR skrev:Er bedre enn polske jordbær kurver.rolfozzy skrev:Thailandske sildekasser.JanR skrev:Aner ikke. Mail er vel en mulig løsning til å finne ut av detJanOlav skrev:Hva er prisene på disse ampene fra sacthailand?
/jan
/jan
/jan
/jan
Tror neppe den vil komme i bruk heller. Ikke her ihvertfall.
Det skal den ha, spilte bra helt til den fant ut at den skulle leke mono amp.65finger skrev:jeg vil ha en slik sansui, den spiller dritbraJanR skrev:Noen av oss har flere anlegg enn andre. Og ikke minst, gammelt rega skrot fungerer i motsettning til gammelt sansui skrotrolfozzy skrev:Kan ikke være rare greiene når du må dra noe gammelt ræl fra Rega i hus.JanR skrev:Man har da sine metoder. Pokker...hvor kom den i fra.rolfozzy skrev:;DJanR skrev:Er bedre enn polske jordbær kurver.rolfozzy skrev:Thailandske sildekasser.JanR skrev:Aner ikke. Mail er vel en mulig løsning til å finne ut av detJanOlav skrev:Hva er prisene på disse ampene fra sacthailand?
/jan
/jan
/jan
/jan
Synd den ikke er helt frisk, tror du hadde likt den.rolfozzy skrev:Aner ikke med den Sansuien. Har aldri prøvd den.JanR skrev:Noen av oss har flere anlegg enn andre. Og ikke minst, gammelt rega skrot fungerer i motsettning til gammelt sansui skrotrolfozzy skrev:Kan ikke være rare greiene når du må dra noe gammelt ræl fra Rega i hus.JanR skrev:Man har da sine metoder. Pokker...hvor kom den i fra.rolfozzy skrev:;DJanR skrev:Er bedre enn polske jordbær kurver.rolfozzy skrev:Thailandske sildekasser.JanR skrev:Aner ikke. Mail er vel en mulig løsning til å finne ut av detJanOlav skrev:Hva er prisene på disse ampene fra sacthailand?
/jan
/jan
/jan
/jan
;D ;DH.R skrev:En skrot til så blir det karantene.JanR skrev:Noen av oss har flere anlegg enn andre. Og ikke minst, gammelt rega skrot fungerer i motsettning til gammelt sansui skrot
/jan
Give me a offer I cant refuse.65finger skrev:selge den?rolfozzy skrev:Aner ikke med den Sansuien. Har aldri prøvd den.JanR skrev:Noen av oss har flere anlegg enn andre. Og ikke minst, gammelt rega skrot fungerer i motsettning til gammelt sansui skrotrolfozzy skrev:Kan ikke være rare greiene når du må dra noe gammelt ræl fra Rega i hus.JanR skrev:Man har da sine metoder. Pokker...hvor kom den i fra.rolfozzy skrev:;DJanR skrev:Er bedre enn polske jordbær kurver.rolfozzy skrev:Thailandske sildekasser.JanR skrev:Aner ikke. Mail er vel en mulig løsning til å finne ut av detJanOlav skrev:Hva er prisene på disse ampene fra sacthailand?
/jan
/jan
/jan
/jan
skal en tur til grensen tidlig i neste uke, kan ta en tur til gruva hvis det passer og fremme budet dvs om en dag eller torolfozzy skrev:Give me a offer I cant refuse.65finger skrev:selge den?rolfozzy skrev:Aner ikke med den Sansuien. Har aldri prøvd den.JanR skrev:Noen av oss har flere anlegg enn andre. Og ikke minst, gammelt rega skrot fungerer i motsettning til gammelt sansui skrotrolfozzy skrev:Kan ikke være rare greiene når du må dra noe gammelt ræl fra Rega i hus.JanR skrev:Man har da sine metoder. Pokker...hvor kom den i fra.rolfozzy skrev:;DJanR skrev:Er bedre enn polske jordbær kurver.rolfozzy skrev:Thailandske sildekasser.JanR skrev:Aner ikke. Mail er vel en mulig løsning til å finne ut av detJanOlav skrev:Hva er prisene på disse ampene fra sacthailand?
/jan
/jan
/jan
/jan
ok.65finger skrev:skal en tur til grensen tidlig i neste uke, kan ta en tur til gruva hvis det passer og fremme budet dvs om en dag eller torolfozzy skrev:Give me a offer I cant refuse.65finger skrev:selge den?rolfozzy skrev:Aner ikke med den Sansuien. Har aldri prøvd den.JanR skrev:Noen av oss har flere anlegg enn andre. Og ikke minst, gammelt rega skrot fungerer i motsettning til gammelt sansui skrotrolfozzy skrev:Kan ikke være rare greiene når du må dra noe gammelt ræl fra Rega i hus.JanR skrev:Man har da sine metoder. Pokker...hvor kom den i fra.rolfozzy skrev:;DJanR skrev:Er bedre enn polske jordbær kurver.rolfozzy skrev:Thailandske sildekasser.JanR skrev:Aner ikke. Mail er vel en mulig løsning til å finne ut av detJanOlav skrev:Hva er prisene på disse ampene fra sacthailand?
/jan
/jan
/jan
/jan
Han er tom for "båtpuss" men har sikkert noe annet på lurrolfozzy skrev:Give me a offer I cant refuse.