Ja så var det disse muslimene da...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    wotg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2005
    Innlegg
    2.376
    Antall liker
    4
    Ja dette var jo trivelige nyheter å våkne opp til
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/4778575.stm
    Dette kommer nok til å skape veldig stor sympati for muslimer i vesten.
    Hvis vi måtte krype til korset (selv om vi ikke burde) pga. noen dumme tegninger. Hva slags reaksjon er passende for dette da?
    Det kan virke som om muslimer elsker å bli hatet.
     

    styx

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.12.2004
    Innlegg
    806
    Antall liker
    3
    Jeg blir så utrolig forbanna av dette konstante terrorhelvetet. Argh! :mad:

    Det virker så utrolig meningsløst. Jeg forstår virkelig ikke tankegangen deres. Hva er det de prøver å oppnå, og tror de virkelig at de klarer det?
     

    akto

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.10.2005
    Innlegg
    595
    Antall liker
    48
    Sted
    Akershus
    Så så, ikke alle muslimer er terrorister. Det er bare det at i disse dager er nesten alle terrorister muslimer. Dette er bare et resultat av vestens konstante overgrep på disse stakkars menneskene. Prøv å forstå før vi fordømmer.
     

    Vedlegg

    A

    Affa

    Gjest
    Den var god!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     

    Ivar_Loekken

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.12.2006
    Innlegg
    2.486
    Antall liker
    2
    Så så, ikke alle muslimer er terrorister. Det er bare det at i disse dager er nesten alle terrorister muslimer. Dette er bare et resultat av vestens konstante overgrep på disse stakkars menneskene. Prøv å forstå før vi fordømmer.
    Hvis overgrep var det utslagsgivende burde alle terrorister vært Tyskere og Japanere.
     

    montesi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2002
    Innlegg
    1.629
    Antall liker
    966
    Torget vurderinger
    7
    Det som er litt interessant er jo den tynne forklaringen på hvordan de "tok dem". :) Noen ganger trur jeg at hele skiten er et igangsatt produkt av engelsk og amerikansk stat for å heve terrorfrykten vi blir prakket på hver evindelige dag..
     

    Vedlegg

    B

    Back_Door

    Gjest
    Det som er litt interessant er jo den tynne forklaringen på hvordan de "tok dem". :) Noen ganger trur jeg at hele skiten er et igangsatt produkt av engelsk og amerikansk stat for å heve terrorfrykten vi blir prakket på hver evindelige dag..
    Og Bin Laden er sikkert ansatt i CIA ::)
     

    Vedlegg

    A

    Affa

    Gjest
    Det som er litt interessant er jo den tynne forklaringen på hvordan de "tok dem". :) Noen ganger trur jeg at hele skiten er et igangsatt produkt av engelsk og amerikansk stat for å heve terrorfrykten vi blir prakket på hver evindelige dag..
    Er du tett?
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.540
    Antall liker
    7.863
    Torget vurderinger
    0
    Gamle soldat !

    Er De fortsatt søvnig, ble der for meget rødvin i går aften ? Det var da et aldeles unødvendig spørsmål De stillte der ! Svaret er jo helt innlysende !
     

    Vedlegg

    A

    Affa

    Gjest
    Gamle soldat !

    Er De fortsatt søvnig, ble der for meget rødvin i går aften ?  Det var da et aldeles unødvendig spørsmål De stillte der ! Svaret er jo helt innlysende !
    Nuvel. Ja, det ble litt mye av både det ene og andre. Takk for omtanken. Håper også De hadde noe godt i glasset.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.540
    Antall liker
    7.863
    Torget vurderinger
    0
    Kanskje han bare er en av dem som mente at Pol Pot var redningsmannen for de fattige arbeidere??
    Å, De nevner den gamle hedersmann Pol Pot. For venstresiden et lysende fyrtårn i humanisme.

    Jeg kommer aldri til å glemme Pål Steigans kommentar til folkemordet i Cambodia: " Man kan ikke lage omelett uten å knuse egg ! " En meget elegant formulering, kan sikkert brukes om Stalin også.

    Når det gjelder Hitler, Israel og USA ( Uten noen som helst sammenligning forøvrig ! ) kan vel ikke en slik formulering benyttes ! Kanskje de ikke er like glade i omelett som Hr. Steigan.
     

    akto

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.10.2005
    Innlegg
    595
    Antall liker
    48
    Sted
    Akershus
    Jeg har ikke så mange innlegg i disse muslimdebattene, men jeg håper dere tok den sterke ironien og sarkasmen i mitt innlegg. Det så ut som Affa gjorde det!
     
    A

    Affa

    Gjest
    Å, De nevner den gamle hedersmann Pol Pot. For venstresiden et lysende fyrtårn i humanisme.

    Jeg kommer aldri til å glemme Pål Steigans kommentar til folkemordet i Cambodia: " Man kan ikke lage omelett uten å knuse egg ! "  En meget elegant formulering, kan sikkert brukes om Stalin også.

    Når det gjelder Hitler, Israel og USA ( Uten noen som helst sammenligning forøvrig ! ) kan vel ikke en slik formulering benyttes ! Kanskje de ikke er like glade i omelett som Hr. Steigan.
    Du kan ikke steke smultringer uten å varme oljen
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.009
    Antall liker
    6.243
    Den mest populære mannen på nudiststranden påstås å være han som hadde med seg 14 smultringer og 2 kopper kaffe.

    Den mest populære dama var visstnok hun som spiste den siste smultringen.
     
    A

    Affa

    Gjest
    Uansett. Vi får være glad for at Britene har kontroll.

    Rule, Britannia! Britannia, rule the waves:
    Britons never will be slaves
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.009
    Antall liker
    6.243
    Stakkars muslimene i UK, de får sikkert ikke en gang se mappa si om noen 10-år, slik norske muslimer sikkert får.
     

    realist

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    3.230
    Antall liker
    277
    Å, De nevner den gamle hedersmann Pol Pot. For venstresiden et lysende fyrtårn i humanisme.

    Jeg kommer aldri til å glemme Pål Steigans kommentar til folkemordet i Cambodia: " Man kan ikke lage omelett uten å knuse egg ! "  En meget elegant formulering, kan sikkert brukes om Stalin også.

    Når det gjelder Hitler, Israel og USA ( Uten noen som helst sammenligning forøvrig ! ) kan vel ikke en slik formulering benyttes ! Kanskje de ikke er like glade i omelett som Hr. Steigan.
    Glem omeletten, det var nok eggknusingen som var drivkraften til pol pot og likesinnede......
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.540
    Antall liker
    7.863
    Torget vurderinger
    0
    Glem omeletten, det var nok eggknusingen som var drivkraften til pol pot og likesinnede......

    Åååååå, fyyyyyyyy så slemt ! Våre progressive revolusjonære brødre er da ikke slik !! ;D Gjelder sikkert muselimer også. :p

    Spørsmålet bør nu kunne stilles. Hvor lang tid tar det før det blir opprettet egne flyruter kun for kristne hvite ? I Japan skal man nå starte eget flyselskap for kun røkende passasjerer. I Oslo finnes det iflg. rykter egne koder for å få taxi uten pakistansk sjåfør.

    I dag er selvsagt slikt politisk ukorrekt, men et par slike episoder til og kravet dukker sikkert opp. Ting skjer i et tempo man bare for kun kort tid siden ikke kunne tenke seg.
     

    Komponenten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Innlegg
    7.089
    Antall liker
    6
    Da vi var på vei hjem fra England i fjor sommer var sikkerhetsperonalet veldig interessert i sekken (en liten ryggsekk med lite innhold) til min 8 år gamle datter. De gikk over den med et spesialapparat, vet ikke om de lette etter noe eksplosivt eller hva. Så små jenter av norsk opprinnelse er visst også på listen over mistenkelige, potensielle terrorister.
    Det er bra de sjekker selvsagt, men det virket litt merkelig, de var ikke like ivrig med de andre som gikk forbi.
     

    Boffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Innlegg
    5.984
    Antall liker
    326
    Sted
    Oslo Vest
    Da vi var på vei hjem fra England i fjor sommer var sikkerhetsperonalet veldig interessert i sekken  (en liten ryggsekk med lite innhold) til min 8 år gamle datter. De gikk over den med et spesialapparat, vet ikke om de lette etter noe eksplosivt eller hva. Så små jenter av norsk opprinnelse er visst også på listen over mistenkelige, potensielle terrorister.
    Det er bra de sjekker selvsagt, men det virket litt merkelig, de var ikke like ivrig med de andre som gikk forbi.
    Synsing. Antakligvis blank løgn.
     

    Vedlegg

    eliasen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.07.2005
    Innlegg
    261
    Antall liker
    0
    De var lure og beviste på hva fremtiden kunne servere av ulumskheter de høye herrer en gang i tiden når de serverte menneskeheten Koranen & co.
    Genial ideen med alle jomfruene man får om man sprenger seg til helvete med hvem som helst.
    J
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Tragisk hvordan uopplyste folk kan hjernevaskes av religiøse ledere. Tragisk og grusomt for alle uskyldige som blir ramma av det.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.138
    Antall liker
    9.457
    Genial ideen med alle jomfruene man får om man sprenger seg til helvete med hvem som helst.
    J
    Sprengstoff ble oppfunnet mye senere.
    Ikke tro på alt du leser om noen som har hørt at noen har funnet ut ting som står i Koranen/Bibelen.
     

    bber

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2005
    Innlegg
    2.947
    Antall liker
    20
    Så så, ikke alle muslimer er terrorister. Det er bare det at i disse dager er nesten alle terrorister muslimer. Dette er bare et resultat av vestens konstante overgrep på disse stakkars menneskene. Prøv å forstå før vi fordømmer.
    Hvilke overgrep?
     

    realist

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    3.230
    Antall liker
    277
    Hvilke overgrep?  
    Det verste overgrepet muslimene er blitt utsatt for, etter reaksjonene å dømme, var muhammedtegningene....I denne sammenheng ble Norge plutselig over natta en dødsfiende av alle muslimer......
     

    Vedlegg

    Komponenten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Innlegg
    7.089
    Antall liker
    6
    Synsing. Antakligvis blank løgn.

    Unnskyld meg men hva er det med deg, er du sur i dag og, var elgen seig??

    Synsing og blank løgn? Hva mener du med det, jeg var der, og to stykker til i familien var med og ingen sjekket vår håndbagasje mer enn vanlig gjennomlysing. Hvorfor skulle jeg lyge om dette?
    Det var ellers bare et apropos til det Spiralis skrev om fly for kristne hvite. Blir nok ikke tryggere det, man alle disse småjentene flyende rundt..
     

    Vedlegg

    Komponenten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Innlegg
    7.089
    Antall liker
    6
    Sprengstoff ble oppfunnet mye senere.
    Ikke tro på alt du leser om noen som har hørt at noen har funnet ut ting som står i Koranen/Bibelen.
    Vel, det står hellig krig, ikke sprengstoff. Men i krig er vel bomber like godt som eller bedre enn sverd i våre dager.
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.927
    Antall liker
    8.237
    Torget vurderinger
    1
    Hvis overgrep var det utslagsgivende burde alle terrorister vært Tyskere og Japanere.
    -eller fra det tidligere Sovjet...


    mvh.
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Da vi var på vei hjem fra England i fjor sommer var sikkerhetsperonalet veldig interessert i sekken  (en liten ryggsekk med lite innhold) til min 8 år gamle datter. De gikk over den med et spesialapparat, vet ikke om de lette etter noe eksplosivt eller hva. Så små jenter av norsk opprinnelse er visst også på listen over mistenkelige, potensielle terrorister.
    Det er bra de sjekker selvsagt, men det virket litt merkelig, de var ikke like ivrig med de andre som gikk forbi.
    de dømte sikkert etter utseendet til foreldrene. kanskje de ikke likte moralistiske, selvrettferdige og prektige nordmenn fra grisgrendte strøk?
    fordommer, kalles det.
    sånt ulumskhet kan slå begge veier, det, baby.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.540
    Antall liker
    7.863
    Torget vurderinger
    0
    Komponenten,

    Det er dessverre slik at både smuglere og terrorister bruker barn til å frakte kontrabande. Dette har div. uniformerte lært på kurs og det kan faktisk være grunnen til at sekken til din datter ble spesiellt undersøkt.
     

    Vedlegg

    L

    Lydtekniker

    Gjest
    fordommer, kalles det.
    sånt ulumskhet kan slå begge veier, det, baby.
    Dersom det å forulempe noen personer kan hindre noen andre fra å dø, synes jeg valget er forholdsvis enkelt.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.540
    Antall liker
    7.863
    Torget vurderinger
    0
    Genial ideen med alle jomfruene man får om man sprenger seg til helvete med hvem som helst.
    J
    Hva pokker skal man med alle de jomfruene ? Var det ikke 72 stykker ? Herregud mann det betyr jo 72 svigermødre ! Det er dessuten vitenskapelig bevist at når flere kvinner bor under samme tak vil de begynne å menstruere på samme tid. Kan du tenke deg 72 kjerringer med PMS samtidig ?

    Jeg tror en eller annen har lest feil, de 72 damene er ikke noen premie, det er straffen for å gjøre noe slikt ! :p Slik sett er kristendommen mye mer human, der dømmes man bare til evig pine og fortapelse i helvete ! ;D
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Dersom det å forulempe noen personer kan hindre noen andre fra å dø, synes jeg valget er forholdsvis enkelt.
    jeg kaller ikke det å ransake en ryggsekk for å "forulempe".

    jeg står ofte noen sekunder ekstra i passkontrollen, og får lange blikk fra tollerne etter meg, pga utenlandsk utseendet. frankly - jeg gir jamt faen. det koster meg nada. disse folka prøver tross alt bare å gjøre jobben sin.

    men - jeg skjønner godt at folk som tenker "hva? ransaker de meg? jeg som har hvit hud og ser snill ut? makan!" kan føle seg forulempet når ryggsekken må til pers.
     

    wotg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2005
    Innlegg
    2.376
    Antall liker
    4
    Da vi var på vei hjem fra England i fjor sommer var sikkerhetsperonalet veldig interessert i sekken  (en liten ryggsekk med lite innhold) til min 8 år gamle datter. De gikk over den med et spesialapparat, vet ikke om de lette etter noe eksplosivt eller hva. Så små jenter av norsk opprinnelse er visst også på listen over mistenkelige, potensielle terrorister.
    Det er bra de sjekker selvsagt, men det virket litt merkelig, de var ikke like ivrig med de andre som gikk forbi.
    Kanskje datteren din hadde matpakke med brunost?
    brunost ser ut som C4 i en røntgen maskin ;D
     

    eliasen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.07.2005
    Innlegg
    261
    Antall liker
    0
    Hva pokker skal man med alle de jomfruene ? Var det ikke 72 stykker ? Herregud mann det betyr jo 72 svigermødre ! Det er dessuten vitenskapelig bevist at når flere kvinner bor under samme tak vil de begynne å menstruere på samme tid. Kan du tenke deg 72 kjerringer med PMS samtidig ?

    Jeg tror en eller annen har lest feil, de 72 damene er ikke noen premie, det er straffen for å gjøre noe slikt ! :p Slik sett er kristendommen mye mer human, der dømmes man bare til evig pine og fortapelse i helvete ! ;D


    Jo bevares, det skjønner jo en hver mann som har vært i kontakt med det andre kjønn over en liten periode. Men så må du jo også ikke glemme det faktum at dette står det ikke noe om i koranen.
    Lett og havne i "høvlemodus" da og se seg fullstendig blind for slike heftelser....
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn