Selvsagt, men etter inspeksjon ser mitt ut akkurat ut som da jeg fikk det.Det kommer nå an på det da!![]()
Og det er vesentlig mer enn 5 årsiden ...
Selvsagt, men etter inspeksjon ser mitt ut akkurat ut som da jeg fikk det.Det kommer nå an på det da!![]()
Tenkte mere i retning av at enkelte "mister" det når en morsk UP mann ber om å få det.Selvsagt, men etter inspeksjon ser mitt ut akkurat ut som da jeg fikk det.
Og det er vesentlig mer enn 5 årsiden ...
Og det varer sånn omtrent evig …
Og er også ID uten at det går ut på dato -
Skjønner ikke hvordan dette henger sammen.
![]()
Sa opp abonnementa sine etter annonse-endring: – Heilt hårreisande
Fleire lesarar reagerer sterkt på endringane til Schibsted og seier dei vil seia opp abonnementa sine. Selskapet vil ikkje kommentera konkrete tal.www.nrk.no
Schibsted gir abonnenter et liksom-valg: Enten la schibsted få bruke abonnentenes persondata til å lage tilpasset reklame, eller betal ekstra for å slippe.
Dette er "ikkje eit grep me tar fordi me ynsker det, men fordi me ser oss nøydde til det", sier selskapet. Noe som betyr: Dette er løsningen som lar abonnentene ta støyten og ikke oss, så da liker vi den best.
Anbefaler alle i hele verden å bruke adblock i en eller annen form.
www.hifisentralen.no
Faktisk kan man ikke effektivt sperre for Shitsted da dem veldig effektivt sprer innhold over mange servere. Kona kjøper abonnement på BT og kan dele dette med 1 person. Jeg forsøkte registrere meg men det er tilnærmet umulig å få det til å fungere uten selektiv blokkering som hele tiden må oppdateres. Så jeg plaget deres support over et par uker, men kastet inn hånklet og ba dem slette kontoen min.![]()
Sa opp abonnementa sine etter annonse-endring: – Heilt hårreisande
Fleire lesarar reagerer sterkt på endringane til Schibsted og seier dei vil seia opp abonnementa sine. Selskapet vil ikkje kommentera konkrete tal.www.nrk.no
Schibsted gir abonnenter et liksom-valg: Enten la schibsted få bruke abonnentenes persondata til å lage tilpasset reklame, eller betal ekstra for å slippe.
Dette er "ikkje eit grep me tar fordi me ynsker det, men fordi me ser oss nøydde til det", sier selskapet. Noe som betyr: Dette er løsningen som lar abonnentene ta støyten og ikke oss, så da liker vi den best.
Anbefaler alle i hele verden å bruke adblock i en eller annen form.
Kunne ha vært meg.Egentlig ikke en irritasjon, mer noe litt underholdende: Forumdeltakere som signerer foruminnlegg som om de var brev.
Med beste hilsen
H. Stoteles
Du kunne like gjerne skrevetKunne ha vært meg.
Skriver nesten alltid
«Mvh, Frank»
I SMS-er
Helt korrekt.Du kunne like gjerne skrevet
JEG ER GAMMEL
Jeg gjør vel det samme, men bare når jeg ikke er sikker på om mottaker av SMS vet hvem jeg er.Helt korrekt.
Noe mine døtre har påpekt.
Jeg mener fortsatt at litt vennlighet og høflighet er på sin plass.
Eg har stille og roleg forklart ungdomen i kåken at eg brukte, og slutta å bruka, trebokstavs-forkortingar og smilefjes lenge før eg trefte mor deira.eller legger til en latter emoji etter hver skrøne