Diverse Irritasjonstråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Du kan godt få late som at jeg kjører Nissan Leaf hvis det gjør dagen din bedre.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Å vente på vann som er i ferd med å koke opp. Det er irriterende. MEN SÅ SE Å KOK DA, FOR HELVETE!!!!
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.433
    Antall liker
    17.150
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Å kjøre i tunnel kan til tider være både frustrerende og irriterende.
    Om det er fordi mange er engstelige for dette, eller om de har dårlig mørkesyn, eller en kombo er ikke godt å si, men hastigheten går drastisk ned - helt til de er ute av tunnelen igjen. Da er det påny "full" gass.
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.947
    Antall liker
    19.800
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Å kjøre i tunnel kan til tider være både frustrerende og irriterende.
    Om det er fordi mange er engstelige for dette, eller om de har dårlig mørkesyn, eller en kombo er ikke godt å si, men hastigheten går drastisk ned - helt til de er ute av tunnelen igjen. Da er det påny "full" gass.
    Muligens de samme som mener at midtdelere er mye farligere enn motgående trafikk, og derfor senker farten i 90- soner med slike- for deretter å gasse på og kjøre fortere straks 70 eller 80 sone uten midtdeler kommer. 67 i 90 sone, for deretter 90 i neste 80 sone.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.235
    I trafikken er det best å ikke irritere seg. Husk at man er gjerne omgitt av unge, gamle, uerfarne, erfarne, engstelige, uforsiktige, trege, utålmodige, ja nær sagt alle typer mennesker som har lov å kjøre bil. Skal man irritere seg over alt man opplever i trafikken blir man gjerne mer trafikkfarlig og en belastning for omgivelsene når humøret blir dårlig.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Å kjøre i tunnel kan til tider være både frustrerende og irriterende.
    Om det er fordi mange er engstelige for dette, eller om de har dårlig mørkesyn, eller en kombo er ikke godt å si, men hastigheten går drastisk ned - helt til de er ute av tunnelen igjen. Da er det påny "full" gass.
    Ofte når man kjører inn i iallfall noen tunneler, så begynner vinduene å dogge så man nesten ikke ser noe som helst. Kan jo være noen som blir tatt litt på senga av det, og setter ned farten til de får orientert seg litt.
     

    palmaris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.11.2002
    Innlegg
    1.523
    Antall liker
    888
    Torget vurderinger
    1
    I trafikken er det best å ikke irritere seg. Husk at man er gjerne omgitt av unge, gamle, uerfarne, erfarne, engstelige, uforsiktige, trege, utålmodige, ja nær sagt alle typer mennesker som har lov å kjøre bil. Skal man irritere seg over alt man opplever i trafikken blir man gjerne mer trafikkfarlig og en belastning for omgivelsene når humøret blir dårlig.
    I trafikken er utgangspunktet enkelt; ta utgongspunkt i at alle andre er idioter og køyr med det som grunnlag.
     

    POB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Innlegg
    2.987
    Antall liker
    2.912
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    31

    POB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Innlegg
    2.987
    Antall liker
    2.912
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    31
    Også er jeg litt irritert på samenes vegne.
    De har jo ikke fått tilbud om egen gate med farger i ? :mad: :mad:
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.433
    Antall liker
    17.150
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    I trafikken er det best å ikke irritere seg. Husk at man er gjerne omgitt av unge, gamle, uerfarne, erfarne, engstelige, uforsiktige, trege, utålmodige, ja nær sagt alle typer mennesker som har lov å kjøre bil. Skal man irritere seg over alt man opplever i trafikken blir man gjerne mer trafikkfarlig og en belastning for omgivelsene når humøret blir dårlig.
    Det er ofte (for de aller fleste) store motsetninger mellom hva som er best, mest riktig, fornuftig osv - og hva man lar seg irritere over ;).
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.235
    Hva Trondheim angår så er det for såvidt hyggelig at samene har et eget navn på byen. Enda hyggeligere ville det vært om vi innfødte her også fikk ha det navnet vi helst ville hatt, i stedet for navnet vi har blitt påtvunget.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.235
    Jeg tror ikke innfødte her ville trivdes stort bedre med det navnet, siden knapt noen innfødte her har bart. De eneste jeg kjenner her med bart har flyttet hit fra andre deler av landet.
     

    Dr_BASS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Innlegg
    4.719
    Antall liker
    1.948
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Har hørt fra sikre kilder at også kvinnene der har bart, stemmer det?
     

    yellow

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.11.2002
    Innlegg
    391
    Antall liker
    140
    Å kjøre i tunnel kan til tider være både frustrerende og irriterende.
    Om det er fordi mange er engstelige for dette, eller om de har dårlig mørkesyn, eller en kombo er ikke godt å si, men hastigheten går drastisk ned - helt til de er ute av tunnelen igjen. Da er det påny "full" gass.
    Det kan også skyldes skorsteinseffekt, altså skikkelig motvind ene veien og medvind andre veien. Har erfart dette på Hadeland, E16 mor Gardermoen. Bratt tunnel. Det går nærmest på tomgang oppover, mens man må gasse på en del nedover for å holde fartsgrensen.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.433
    Antall liker
    17.150
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Det kan også skyldes skorsteinseffekt, altså skikkelig motvind ene veien og medvind andre veien.
    Sjelden jeg opplever det som årsak. Ferdes ofte på 2 hjul, og da registrerer man slikt bedre enn i bil.
     

    slowmotion

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2009
    Innlegg
    6.404
    Antall liker
    3.196
    Jeg synes fremdeles at denne tråden er litt irriterende...
     

    Voff

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Innlegg
    11.030
    Antall liker
    8.239
    Torget vurderinger
    1
    Irritert på DNB. Umulig å få tak i noen. Har fri i dag. Tenkte jeg kunne møte noen fordi jeg er i ferd med å etablere enkeltmannsforetak og trenger et par nye bankonto pluss lån.. Ingen telefonnummer til min kunderådgiver. 50 minutters ventetid i telefonen for kundeservice (det gidder jeg ikke). Troppet opp i banken, men der er det ikke mulig å komme inn uten kode gitt på SMS. Tror jeg skifter bank....
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.952
    Antall liker
    11.355
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Dessverre er nok dette heller normen i dag, og ikke unntaket... Menneskelig kontakt er blitt en styggedom i næringssamenheng...
     

    Voff

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Innlegg
    11.030
    Antall liker
    8.239
    Torget vurderinger
    1
    Dessverre er nok dette heller normen i dag, og ikke unntaket... Menneskelig kontakt er blitt en styggedom i næringssamenheng...

    Var innom en lokal bank i dag. Der spaserte jeg bare inn og fikk snakket med en rådgiver. Har søkt om lån og opprettelse av bankonti. Flytter nok over privatkontoene etterhvert dersom alt går i boks....
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.120
    Antall liker
    2.616
    Torget vurderinger
    16
    Mulig dette er nevnt før, men det kan uansett ikke nevnes for mye, NRK-Inger!!!!!
    Fyyyy faen så irriterende den automatiske datastemmen på diverse NRK kanaler er. I tillegg til oversetting av f.eks både svensk og dansk, ja til tider også norsk dialekt, så innehar Inger den dårligste datastemmen jeg noensinne har hørt. Min gamle GSP fra 2010 gruser Inger totalt. Har forståelse for behovet, men ALLE andre stemmer/systemer er bedre enn Inger.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn