Diverse Irritasjonstråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Ingeniøren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.11.2007
    Innlegg
    4.255
    Antall liker
    1.158
    Sted
    Tranby
    Torget vurderinger
    7
    Det hjelper ingen ting overfor de som ringer fra «Microsoft» og sånt …
    Det er vel ikke salg disse "svartskallene" fra Afrika er ute etter når de ringer og spør om passord og pin koder, ja da er "svartskaller" det rette navnet på de :rolleyes:

    Lenge siden jeg reserverte meg og det virker for meg, og om det dukker opp en sjelden selger så sier jeg bare at jeg har reservert meg så blir det stille, trenger ikke være uhøffelig en gang.. Volumet på slike gikk i kjeller'n.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.167
    Antall liker
    8.930
    Det er på Rikshospitalet at Kongen har sin egen lege Bjørn Bendz. Håper jeg også får det når jeg får litt utfordringer med helsa i framtiden. Eller må jeg ta til takke med min fastlege da også ??
    Er du en av dem som er utstyrt med fastlege??
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.323
    Sted
    Smurfeland
    Når man kjøper pølse på bensinstasjonen. Også er det fullt av ekkel flytende ost inni som bare tyter ut når man tar en bit. Irriterende at det har blitt en greie man nesten ikke kommer unna. Til og med chorizopølsene hos Shell er fulle av dette svineriet.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.167
    Antall liker
    8.930
    Ja, har fått en tildelt av systemet. Har ikke du??
    Systemet ja, jo jeg har en jeg men det er ikke alle som er like heldige for tiden.

     

    alipax

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.03.2003
    Innlegg
    1.235
    Antall liker
    285
    Sted
    Herja
    Torget vurderinger
    2
    Systemet ja, jo jeg har en jeg men det er ikke alle som er like heldige for tiden.

    Kjerkhol henviser mest til Det Hellige Norske Statsbudsjett, da hjelper det lite at hun snakker om strukturelle endringer - eller ??
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.030
    Antall liker
    9.310
    Når man kjøper pølse på bensinstasjonen. Også er det fullt av ekkel flytende ost inni som bare tyter ut når man tar en bit. Irriterende at det har blitt en greie man nesten ikke kommer unna. Til og med chorizopølsene hos Shell er fulle av dette svineriet.
    Når du er så dum at du kjøper pølse på bensinstasjon så kan du ha det så godt
     

    alipax

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.03.2003
    Innlegg
    1.235
    Antall liker
    285
    Sted
    Herja
    Torget vurderinger
    2
    Jeg elsker grillpølser fra noen bensinstasjoner, men nå går det bare i dem uten ost som eventuellt tyter ut...men å kalle noen for dumme av den grunn er rett og slett barnslig!
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.323
    Sted
    Smurfeland
    Ja, jeg trodde jo ærlig talt jeg var trygg for den osten når jeg kjøpte chorizo, for jeg har brent meg på det jeg trodde var vanlige grillpølser et par ganger. Enig i at @Pink_Panther er kjempebarnslig!

    Pølse skal ikke ha ost.
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.620
    Antall liker
    2.742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Naboens leilighetsoppussingsprosjekt som tydeligvis har blitt totalt vanstyrt er en uke på overtid og de holder på til kl 22 hver kveld for å bli ferdig. Må skru opp musikken noe infernalsk for å kose meg, kanskje ikke den beste taktikken men men
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.455
    Antall liker
    7.793
    Torget vurderinger
    0
    Jeg tror Pinky mener at man bør holde seg til å kjøpe drivstoff, bensin og diesel samt bilrekvisita på slike plasser.

    Pølser burde da kjøpes hos egnede etablisementer som IKKE selger drivstoff! Som for eksempel "pølsekiosker", - skjønt slike finnes vel
    ikke mere? Litt på same måte som "bensinstasjoner" ikke har bilrekvisita heller.

    Det er ikke alle "fremskritt" som er til det bedre!
     
    Sist redigert:

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.323
    Sted
    Smurfeland
    Jeg tror Pinky mener at man bør holde seg til å kjøpe drivstoff, bensin og diesel samt bilrekvisita på slike plasser.

    Pølser burde da kjøpes hos egnede etablisementer som IKKE selger drivstoff! Som for eksempel "pølsekjosker", - skjønt slike finnes vel
    ikke mere? Litt på same måte som "bensinstasjoner" ikke har bilrekvisita heller.

    Det er ikke alle "fremskritt" som er til det bedre!
    Men du sier det jo selv, det er jo bensinstasjonene som er pølsekiosker i vår moderne og strømlinjeformete verden. Jeg vet det var en i Drammen tidligere, like nedenfor sykehuset i Hauges gate, men lurer på om den har lagt inn årene i løpet av de par siste årene.

    Hvis noe er dumt, så er det vel egentlig å spise pølse i det hele tatt. Følte meg uggen og fikk litt panikkangst av å tenke på hvordan alt det prosesserte fettet herjet med innvollene mine rett etter at jeg hadde fått den i meg.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.455
    Antall liker
    7.793
    Torget vurderinger
    0
    Men du sier det jo selv, det er jo bensinstasjonene som er pølsekiosker i vår moderne og strømlinjeformete verden. Jeg vet det var en i Drammen tidligere, like nedenfor sykehuset i Hauges gate, men lurer på om den har lagt inn årene i løpet av de par siste årene.

    Hvis noe er dumt, så er det vel egentlig å spise pølse i det hele tatt. Følte meg uggen og fikk litt panikkangst av å tenke på hvordan alt det prosesserte fettet herjet med innvollene mine rett etter at jeg hadde fått den i meg.
    Det var vel salig Otto von Bismark som sa noe slik : "Den som får kjennskap til hvorledes pølser og politikk blir laget, får aldri siden en rolig natts søvn».
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.323
    Sted
    Smurfeland
    Det var vel salig Otto von Bismark som sa noe slik : "Den som får kjennskap til hvorledes pølser og politikk blir laget, får aldri siden en rolig natts søvn».
    Ja, eller bestefaren min som pleide å fortelle meg historien om hvordan han reddet en slakter fra å drukne. Men slakteren hadde ikke noe å gi ham i belønning, så han fikk et godt råd i steden: "spis aldri pølser", sa han. ;P
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.030
    Antall liker
    9.310
    Nå tuller dere fælt. Det finnes mange gode pølser. Dere må bare se etter dem på andre steder enn nærmeste bensinstasjon.
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAL

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.323
    Sted
    Smurfeland
    Som er åpent kl 23 om kvelden og ligger der jeg ble bråsulten sist? Fortell.
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Folk på finn.no. Altfor mange som ikke har normal folkeskikk.
    Ikke min erfaring.
    Alle, både kjøpere og selgere jeg har hatt kontakt med har vært både høflige og imøtekommende. Kort sagt framstått som trivelige mennesker. 🤗
    Og overhodet ikke irriterende. 😎
     

    BurntIsland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.02.2006
    Innlegg
    8.193
    Antall liker
    10.357
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    2
    Ikke min erfaring.
    Alle, både kjøpere og selgere jeg har hatt kontakt med har vært både høflige og imøtekommende. Kort sagt framstått som trivelige mennesker. 🤗
    Og overhodet ikke irriterende. 😎
    og det fins ikke noe som er mer irriterende enn det:ROFLMAO:
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.614
    Antall liker
    9.171
    Sted
    Trondheim
    Dere må handle pølser på bensinstasjoner. Det er det de tjener penger på. De har lite med bil å gjøre. En gang kunne man faktisk stoppe på en bensinstasjon og få hjelp hvis man hadde noen problemer med bilen. Det er det bare å glemme nå. Det er småbutikker/kiosker som tilfeldigvis også selger bensin (enn så lenge).
     
    S

    Syncrolux

    Gjest
    Har elbil og spiser ikke pølser, så disse stedene besøkes kun hvis fruen må "på kontoret" eller har lyst på en is på søndager....

    Men en stor irritasjon type jævla fuckings idioti er heldigvis snart forbi : hurtiglading dropin og noenlunde vettug betalingsform. Flere operatører støtter nå Vipps. Greit nok mens vi venter på støtte for bankkort.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.614
    Antall liker
    9.171
    Sted
    Trondheim
    Jeg spiser pølser, men kjøper det ikke på overprisede steder som bensinstasjoner (som jeg forøvrig bare besøker når jeg er på langtur, da jeg kjører elektrisk i det daglige).
     

    inpain1968

    Nesten som alle andre…
    Ble medlem
    22.08.2009
    Innlegg
    1.588
    Antall liker
    6.679
    Synes det er ganske irriterende at Pølsestasjonene selger bensin, diesel og andre motorkjøretøyrelaterte greier 😵💫
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn