Diverse Irritasjonstråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.614
    Antall liker
    9.171
    Sted
    Trondheim
    Ja, det er irriterende å lese en tråd om hva man irriterer seg over. Man kan bli irritert av mindre ;)
     

    Panama Red

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.08.2009
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    3.504
    Sted
    Landås
    Torget vurderinger
    1
    irriterende at jeg lar meg så lett irritere.....FOR FAEN!!!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    20210317_142944.jpg

    Solgt for 1.395' - irriterende billig, 19 mål tomt, god stand, Bornholm
     

    W.Sand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    2.977
    Antall liker
    4.262
    Sted
    moelv
    Torget vurderinger
    2
    Blinklys: veivalg er et personlig anliggende
     

    slowmotion

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2009
    Innlegg
    6.387
    Antall liker
    3.112
    De siste sidene i denne tråden har vært irriterende morsomme.
     
    • Liker
    Reaksjoner: 2xJ

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.030
    Antall liker
    9.310
    Når nyhetsoppleseren på Tv kommer med en halvkvedet nyhet og avslutter med "Les hele saken på xxx.no" Gidder ikke.
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Syntetisk tale på radio. Grusomt. Konseptet er greit nok, men vi er tiår fra at dette kan brukes til annet enn irritasjon. Det er som negler på en krittavle.

    Dette horrible svineriet bør enten få en egen kanal for spesielt interesserte, eller forbys de neste 10 år.

     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.472
    Antall liker
    9.605
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Eller i radio: Hør mer om denne saken etter at vi har spilt denne åndsforlatte låten som du har hørt 20 ganger før.

    Er det rart folk flykter fra lineære media til strømming og Internett?
     
    • Wow
    Reaksjoner: 2xJ

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.030
    Antall liker
    9.310
    De som kommer med kun negative betraktninger om TV og avslutter med "men det er 10-15 år siden jeg kvittet meg med TVen"

    :D
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.614
    Antall liker
    9.171
    Sted
    Trondheim
    Snøbrøytere som om vinteren gjerne lar 10-20 cm nysnø ligge i gata i dagesvis, men når det kommer 5 cm snø om våren og værmeldingen varsler om regn og 9° framover kjører brøytebil og kaster det lille som er av snø sammen med masser grus og drit inn i gården og ut over plenen. Kunne de ikke bare la det ligge - det ville jo smelte av seg selv i løpet av en 2-3 timer...
     

    W.Sand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    2.977
    Antall liker
    4.262
    Sted
    moelv
    Torget vurderinger
    2
    Jeg irriterer meg grenseløst over prutere (bruktbil). Når det står ingen pruting i annonsen kommer det likevel "hva er siste prisen", ikke har de folkeskikk til å presentere seg heller.
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.204
    Antall liker
    3.549
    Torget vurderinger
    1
    Jeg irriterer meg grenseløst over prutere (bruktbil). Når det står ingen pruting i annonsen kommer det likevel "hva er siste prisen", ikke har de folkeskikk til å presentere seg heller.
    Av prinsipp så kjørte jeg bilen (8 år gammel) til pressa istedet da alle bare skulle prute, da slipper man også de som skal presse ut penger for eventuelle reperasjoner i etterkant.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Jeg irriterer meg grenseløst over prutere (bruktbil). Når det står ingen pruting i annonsen kommer det likevel "hva er siste prisen", ikke har de folkeskikk til å presentere seg heller.
    Vi er åpenbart forskjellige. Ingenting som gleder meg mer enn å si "nei takk"" til slike snøfler. En sann fornøyelse - og det koster ingenting. Koser meg i mange dager etter slike episoder. Det skjer jo ikke så ofte med bilen - men jeg har jo noen minneverdige og positive opplevelser med hifi-prutere, da. Absolutt oppkvikkende.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.030
    Antall liker
    9.310
    Jeg averterte en ting for 13000. Første meldingen lød "Hvor mye selger du den for?" Jeg svarte selvfølgelig "13000"
    Hørte ikke noe mer fra ham.
     

    inpain1968

    Nesten som alle andre…
    Ble medlem
    22.08.2009
    Innlegg
    1.588
    Antall liker
    6.679
    Det irriterer meg at man i det offentlige rom fremdeles finner søppelbøtter som er åpne i toppen slik at søppelet ligger der lett tilgjengelig for måker, kråker, skjærer og andre fugler. Her er det altså bare å stikke nebbet nedi og forsyne seg, og kort tid etter flyter det av plastemballasje og annet rundt på bakken! Resultatet blir altså mer forsøpling, ikke mindre. Hva er da poenget?

    Det verste er at dette ikke kun er snakk om eldre søppelbøtter som er tenkt byttet ut snarlig. Neida, det er i mange tilfeller helt nye som blir satt opp bl.a. i sentrum, i friområder og i busskur. Her har man tydeligvis ikke lært mye, for problemet kan umulig være ukjent etter så mange års bruk av søppelbøtter! En ting er at en designer tidvis kan overse det praktiske i sin iver etter å lage noe som ser bra ut. En helt annen ting er at de med ansvaret for å bestille inn søppelbøtter ikke har klarere retningslinjer for hvilke egenskaper en offentlig søppelbøtte må ha!

    292245FA-1213-40C8-9025-202F68E9549B.jpeg


    1A5D8381-E375-47B8-A36A-CDCA555E8AB5.jpeg 3C173A3E-CCDF-4799-BD94-6CE4EA411F9F.jpeg
     
    Sist redigert:
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Jeg irriterer meg grenseløst over prutere (bruktbil). Når det står ingen pruting i annonsen kommer det likevel "hva er siste prisen", ikke har de folkeskikk til å presentere seg heller.
    Jeg er så enig, prutere er det verste jeg vet. Når man setter en pris så er det ja eller nei. Men det er jo noen som inviterer til slik og tror at brukhandel skal foregå slik det gjør i slummen i Arabiastan. ... der hvor alt handler om å loppe turister og tilfeldig forbipasserende. Klart man kan være uenig pris om prisen er helt tullete, men å handle med slike svindlere lønner seg uansett aldri. Så hver eneste gang noen skal prute eller legger opp til pruting så er det god natt. Smålighet er noe av det det aller verste jeg vet her i livet.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.030
    Antall liker
    9.310
    ^Jeg har en liten mistanke om at fuglene i dette tilfellet er vingeløse og har hettegenser. Rart at glasset er helt i de skurene...
     

    duc916

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    2.235
    Antall liker
    2.415
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    Vi er åpenbart forskjellige. Ingenting som gleder meg mer enn å si "nei takk"" til slike snøfler. En sann fornøyelse - og det koster ingenting. Koser meg i mange dager etter slike episoder. Det skjer jo ikke så ofte med bilen - men jeg har jo noen minneverdige og positive opplevelser med hifi-prutere, da. Absolutt oppkvikkende.
    Skulle selge "en haug" av en pickup, skulle ha vrakpant som det året var 6000 (?), er noen år siden. Det kom en unggutt og far hans for å se på den. Og da var det både det ene og det andre som var feil med den. Som forøvrig stod i annonsen. Han / de begynte å prute, lot de holde på en stund: "nå koster den 7000". Da ble de enda mer grinete, "nå koster den 8000". Da dro de...
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.030
    Antall liker
    9.310
    Averterte også en haug for endel år siden. 5000.- tror jeg. Fikk bud på halvparten av vrakpant som da var 4000.- Noen bare prute, uansett. Greit det, men når de blir frekke blir forsøket på handel avbrutt fra min side.
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Folk som takker nei til vaksine fordi det koliderer med hytteturen er vel noe provoserende.
    Jeg ønsker ingen å bli syke grunnet manglende vaksine, men kanskje de kunne satt en grillpølse eller påskeegg i vrangen? Evt rennaræv og tarmslyng i Påsken.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.030
    Antall liker
    9.310
    ^Tarmslyng kan være dødelig, men rennaræv passer. Fra dag 1.
     

    MartinSandvik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.03.2008
    Innlegg
    746
    Antall liker
    438
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    8
    Folk som øker hastigheten når de kommer til en 3 felt ("forbikjøringsfelt").
    Hvis de ikke evner å holde mer enn 70 i 80 sonen når det kun er to felt, hvorfor skal de ligge i 100 når det blir tre felt?

    Hadde jeg vært UP i en dag er det der jeg hadde satt inn kontrollen!
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.323
    Sted
    Smurfeland
    Våren. En skitten, slitsom, ubrukelig årstid med altfor sterkt sollys som man blir blendet av.
     

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.554
    Antall liker
    15.583
    Torget vurderinger
    2
    Våren. En skitten, slitsom, ubrukelig årstid med altfor sterkt sollys som man blir blendet av.
    Jag hatar våren. Om solen låta bli att smälta skiten. Dom vidriga fåglarnas eviga pipande.
    Mare Kandre (etter hukommelsen)
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Våren er årets verste årstid, kan ikke brukes til noe som helst. I hvertfall ikke her jeg bor.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn