Diverse Irritasjonstråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • 4-string

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Innlegg
    5.457
    Antall liker
    9.759
    Sted
    Interiore Simplicitate
    "Reise". "Det har vært en fantastisk reise"- sier f.eks deltakere som er ute av en konkurranse.
    Hvor faen har de reist?
    Har de vært på en "trip"? Eller er de frisør, en hår-reisende? Bortreist !
    Alt som har med reality-tv, dokusåper, konkurranser osv. er et eneste stort irritasjonsmoment i min bok.

    hilsen mann, 50
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.276
    Antall liker
    9.123
    "Reise". "Det har vært en fantastisk reise"- sier f.eks deltakere som er ute av en konkurranse.
    Hvor faen har de reist?
    Har de vært på en "trip"? Eller er de frisør, en hår-reisende? Bortreist !
    Eller han på radioen i dag som gir ut en ny plate som han hadde jobbet med i to år, han var glad for at den kom ut nå for det hadde vært en "vanskelig prosess".
     
    Sist redigert:

    4-string

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Innlegg
    5.457
    Antall liker
    9.759
    Sted
    Interiore Simplicitate
    Irriterende at nettavisene føler seg nødt til å referere fra hver eneste episode fra hver eneste idiotiske reality-serie som går til enhver tid. Skulle tro de som var interessert faktisk så på, slik at de fikk det med seg på den måten.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.412
    Antall liker
    83.945
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    De som alltid svarer/starter samtalen med "Du"

    Pakker med kjøttpålegg som er umulig å åpne uten saks eller kniv
    Stikkontakter med "pirkesikring" som nærmest gjør det umulig å sette inn et vanlig støpsel uten bruk av hammer
    At Dagsrevyen skal belemres med sport enda Sportsrevyen er neste program på sendeplanen.

    Når det sendes sport på NRK P1 når det finnes NRK Sport

    Elbiler i 80 i 100 sone (og gjerne i venstre felt)

    PostNord

    Reklamepauser på tv
     

    Espen R

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Innlegg
    10.130
    Antall liker
    2.652
    Reklame på TV.

    Ser at krangelen er i gang igjen mellom TV2 og Altibox.
    Først må jeg si at jeg ikke har reklame-Tv hjemme hos meg, kun Nrk. Og det vil aldri komme reklame Tv i huset. Først skal man nesten uavbrutt se reklamen på Tv. I tillegg skal man betale flere hundre kroner i abonnement hver måned for å se på reklame, med noe innhold innimellom. I min verden er dette absurd.

    Når jeg er hos foreldrene mine, er det absurd hvor mye reklame det er blitt. Også dette «programmet presenteres av» er blitt flere annonsører. Jeg ser det tydelig, nettopp fordi det kan gå måneder mellom hver gang jeg ser på reklame-tv.

    TV2 har presset alle andre distributører til at folk må betale for alt innhold til TV2, selv om dem bare ser på hovedkanalen. TV2 nekter i prinsippet folk å velge bort, og demed ikke betale for det dem ikke har interesse av å se. Her sier Altibox NEI til dette moderne landeveisrøveriet. Skjønner dem godt.
     

    POB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Innlegg
    2.986
    Antall liker
    2.910
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    31
    Å neeeeii!!!!
    Stakkars politikere som ikke får sin daglige pils 😢😢😢
    For en jævla gjeng med hattifnatter og rævdiltere 🤬🤬

    1653387410164.png
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.540
    Antall liker
    7.861
    Torget vurderinger
    0
    Husker hvilket sponhælvete det ble da en viss FrP politiker hadde inntatt en eller muligens to aquevit til et julemåltid i den kantina!

    Stortingen bør absolutt holdes alkoholfritt! De gjør nok dumheter i edru tilstand!
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.276
    Antall liker
    9.123
    Husker hvilket sponhælvete det ble da en viss FrP politiker hadde inntatt en eller muligens to aquevit til et julemåltid i den kantina!

    Stortingen bør absolutt holdes alkoholfritt! De gjør nok dumheter i edru tilstand!
    - Vi hadde juleavslutning for komiteen. Vi hadde først en aperitiff i komitérommet, der jeg drakk en akevitt. Under middagen drakk jeg en øl og en akevitt. Etterpå drakk jeg en akevitt på kontoret til Trond Helleland, sier Sandberg.
     

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    7.139
    Antall liker
    7.770
    Sted
    Oslo
    - Vi hadde juleavslutning for komiteen. Vi hadde først en aperitiff i komitérommet, der jeg drakk en akevitt. Under middagen drakk jeg en øl og en akevitt. Etterpå drakk jeg en akevitt på kontoret til Trond Helleland, sier Sandberg.
    Betryggende da, at fyren driver egen bar.
    Han har jo erfaringsgrunnlag l
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Husker hvilket sponhælvete det ble da en viss FrP politiker hadde inntatt en eller muligens to aquevit til et julemåltid i den kantina!

    Stortingen bør absolutt holdes alkoholfritt! De gjør nok dumheter i edru tilstand!
    Hvis ikke det heller burde vært obligatorisk at de måtte ta seg en liten jævel før de skulle stemme over viktige ting, da. Kanskje de hadde blitt litt mer folkelige og runde i kantene med en liten knert først.
     
    S

    Syncrolux

    Gjest
    Jeg har lagt merke til at flere som veiver med korset har sånne falske smil. Sylvi Fisthaug feks. Og han her.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Han siste der har jeg faktisk møtt IRL flere ganger, når jeg bodde i samme område. Han er nesten som et vanlig menneske, og man kan ikke se at han har direkte kontakt med Gud engang.
     

    pedal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    5.470
    Antall liker
    3.289
    Torget vurderinger
    1
    "OH My God"

    -Kvinnestemmer i bakgrunnen på alle dyrevideoene på YouTube fra Krüger Nasjonalpark, Sør-Afrika.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.412
    Antall liker
    83.945
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Lange strekninger nedsatt hastighet med "gule skilt" pga veiarbeid eller annet, men absolutt ingen aktivitet eller noe som helst som er til hinder for normal hastighet. Bare fordi de ikke gidder snu skiltene før helg eller annet.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.540
    Antall liker
    7.861
    Torget vurderinger
    0
    Lange strekninger nedsatt hastighet med "gule skilt" pga veiarbeid eller annet, men absolutt ingen aktivitet eller noe som helst som er til hinder for normal hastighet. Bare fordi de ikke gidder snu skiltene før helg eller annet.
    Det sies at de som setter opp disse fartsbegrensingene ( entreprenørene ) må betale et gebyr for hver gang de endrer grensen.
    Det betyr at hvis de reduserer hastighetensgrensen når de påbegynner prosjektet og opphever dette når prosjektet er ferdig så slipper de
    unna ganske store summer sammenlignet med om de endrer når de kommer og går hver dag.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.412
    Antall liker
    83.945
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Det sies at de som setter opp disse fartsbegrensingene ( entreprenørene ) må betale et gebyr for hver gang de endrer grensen.
    Det betyr at hvis de reduserer hastighetensgrensen når de påbegynner prosjektet og opphever dette når prosjektet er ferdig så slipper de
    unna ganske store summer sammenlignet med om de endrer når de kommer og går hver dag.
    Blir ikke mindre irritert for det.
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.935
    Antall liker
    11.342
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    At man må betale et gebyr for å opprette en sone ved arbeid, er vel på en måte greit... men hvis det er riktig at man må betale nytt gebyr for å "kle på og av" skiltene for ei eller flere helger vitner vel mest om et vanvittig system...
     
    Sist redigert:

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    7.139
    Antall liker
    7.770
    Sted
    Oslo
    Fantastisk, om noen er kontrahert til å vedlikeholde holde en vei, så må de ut med gebyr for å arbeide sikkert.
    Neste gang jeg trenger rørlegger, skal jeg ilegge ham gebyr om han kobler ut vannet mitt!
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.934
    Antall liker
    19.792
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Det sies at de som setter opp disse fartsbegrensingene ( entreprenørene ) må betale et gebyr for hver gang de endrer grensen.
    Det betyr at hvis de reduserer hastighetensgrensen når de påbegynner prosjektet og opphever dette når prosjektet er ferdig så slipper de
    unna ganske store summer sammenlignet med om de endrer når de kommer og går hver dag.
    Only in Norway. Det umulige blir det mulige, hva gjelder komplett idioti.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn