Diverse Irritasjonstråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Gramatikk duster.

    La onkel Deph forklare.

    Du Stiller et spørsmål

    eller

    Du setter et spørsmålstegn.

    Det er ikke så vanskelig med mindre du er litt språklig utviklingshemmet.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.540
    Antall liker
    7.861
    Torget vurderinger
    0
    Nå får du skylde på andre enn NRK. Er ikke de som bestemte at FM skal legges ned. Tok sin tid før det kom nordpå da.

    Skal man få installert dab-adapter i bilen forlanger de 3000kr. nei takk. Klarer meg uten til den prisen.
    Nei nå er du virkelig ute og sykler Larson!! Får håpe at du har piggdekk på sykkelen!

    Det er NRK som har produsert reklamen og det er NRK som sender den!

    For øvrig var NRK serdeles sterkt involvert i nedleggingen av FM, de var sammen med 2 kommersielle aktører pådrivere! men det er ikke det min irritasjon går på. Jeg lot meg irritere av selve den forbanna reklamen!
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Var en tur på kino i dag. Hadde med ungene på Star Wars. Måtte sitte med fingrene i ørene 50% av tiden og jeg var ikke alene. Er det virkelig nødvendig å spille så jævlig høyt tro? Jeg kom ut med dotter i ørene!
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.721
    Antall liker
    9.339
    Sted
    Trondheim
    Var en tur på kino i dag. Hadde med ungene på Star Wars. Måtte sitte med fingrene i ørene 50% av tiden og jeg var ikke alene. Er det virkelig nødvendig å spille så jævlig høyt tro? Jeg kom ut med dotter i ørene!
    1: Mange tror at god lyd er det samme som høy lyd
    2: Ungdommen går konstant med 110+ dB på øret, så for at de skal høre noe som helst må de spille høyt.
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Fikk montert den famøse bedritne strømmåleren i dag. Det er strengt talt ikke noe å irritere seg over, men komfyren røyk når sikringen ble satt på igjen.
    DET er irriterende!
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Sjekket kalenderen nå for å se om det ikke er 2.ndre påskedag.. Komfyren våknet plutselig fra de døde. Det ble feiret med kjøp av ny dac!
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.414
    Antall liker
    83.960
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Snø, snø, snø, nå er det faenimeg nok! HØRER DU!!!??
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Svenske sportsjournalister....
    Tror det må være bitre, middelaldrende menn som har fått seg for lite av både det ene og det andre........

    mvh
    Proffen
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Folk som snakker i telefonen på offentlige transportmidler. Og som ringer opp noen andre for å snakke mer når den første samtalen er over.
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.120
    Antall liker
    2.616
    Torget vurderinger
    16
    Folk som snakker i telefonen på offentlig sted over høyttaler med telefonen hold skrått opp foran trynet. Har til og med opplevd dette i heis.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Folk som mener om saker og ting uten å ha lest eller hatt erfaring med påstanden.
    Folk som vet bedre enn meg selv hvilken lyd jeg liker. Siden vi er på HFS.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Type «Sandberg» som kan gjøre de fjerneste ting i strid med hva de selv har sagt osv. uten at det får det minste konsekvenser. Sier alt om det politiske Norge.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.540
    Antall liker
    7.861
    Torget vurderinger
    0
    Ungene!

    De der ( som ikke lenger er så små at DET gir dem noen unnskyldning! ) som ikke makter/gidder å legge tilbake CD'er og DVD'er i riktig cover!:mad::mad:

    Far har akkurat ryddet i CD/DVD samlingen! Skumpf!

    Fruen påstår at det ikke er mulig å få abort etter 20 år! Og fødeavdelingen nekter for at de har noer som helst reklamasjons ansvar!

    Det er en ond, ond verden!
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.069
    Antall liker
    3.750
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Åpenbart en produksjonsfeil. Bør gå på reklamasjon, selv om det har gått lang tid. Ta det opp med produsenten. Du bør i det minste kunne få en tilgodelapp ellernosånt.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.120
    Antall liker
    9.429
    "Hallelujah" når en gruppe halvdårlige artister synger den og skal overgå hverandre i å legge sjelen sin I sangen. Grusom behandling av en egentlig flott sang.
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Var innom en side eller 2 for å sjekke renter på huslån og i dag renner det inn noe helt jævlig med spam som inneholder ord som refinansiering og dritt og bråta.
    Jeg har spamfilter og adblock og fandens oldemor.

    SATAN Å DET IRRITERER MEG!!!

    Må jeg tømme den jævla nettleser historikken hver jævla dag?

    Dessuten må jeg ut med 289,- fordi jeg bikket over grensen med 3,- i dag på et platekjøp.
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.942
    Antall liker
    11.347
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Pust dypt!! Igjen! Igjen! :) Når jeg bestiller deler på nett i arbeidstida, dukker de samme greiene opp som reklame på hjemme-PC'en på kvelden...
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Samme her. Da bare rekker jeg tunge til Mac'en fordi reklamen tross alt kom flere timer for sent. Som å få tilbud om mat når man akkurat har spist.
     
    S

    Slubbert

    Gjest
    Ikke-målrettet reklame er irriterende. Nei for faen, jeg skal ikke ha bleier i dag heller.:rolleyes:
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Var innom en side eller 2 for å sjekke renter på huslån og i dag renner det inn noe helt jævlig med spam som inneholder ord som refinansiering og dritt og bråta.
    Jeg har spamfilter og adblock og fandens oldemor.

    SATAN Å DET IRRITERER MEG!!!

    Må jeg tømme den jævla nettleser historikken hver jævla dag?

    Dessuten må jeg ut med 289,- fordi jeg bikket over grensen med 3,- i dag på et platekjøp.
    https://ifelse.io/2019/01/12/secure-ad-free-internet-anywhere-with-streisand-and-pi-hole/
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Ellers samme her. Jeg søkte etter svarte joggesko til uniformsbruk for en stund siden. Fant noe passende fra Asics, ordna rekvisisjon, og svingte innom XXL og kjøpte, og hadde skjermen tapetsert med joggesko i ukesvis etterpå. Jeg er ingen storkonsument av joggesko ellers, for å si det sånn.
     
    S

    Slubbert

    Gjest
    Prøv å skifte kjønn i Facebook-innstillingene, da blir feeden litt annerledes. Algoritmene som gir deg målrettet reklame er ikke spesielt smarte. Som for så vidt er naturlig nok, det er snakk om så enorme mengder data og så mange mennesker at det er begrenset hvor mye de kan tygge på profilen til hver enkelt person.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Griseføre og masse tungtrafikk som gjør at man bruker ca. fem kanner med spylevæske på en tur fra Drammen til Lørenskog.
     

    Ingeniøren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.11.2007
    Innlegg
    4.270
    Antall liker
    1.173
    Sted
    Tranby
    Torget vurderinger
    7
    Griseføre og masse tungtrafikk som gjør at man bruker ca. fem kanner med spylevæske på en tur fra Drammen til Lørenskog.
    Akkurat. Man salter veien fordi det er ca 50 bilister som ikke kan kjøre bil og som kollidere på godt norsk vinterføre. Kan forstå at hovedfartsåren med 90-100 grense må saltes men hvorfor må de nå salte lokale veier i Lier slik at det ser ut som det har bøttet ned - gikk helt fint med vinterføre tidligere. I mens dør vassdragene og naturen rundt veiene.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.120
    Antall liker
    9.429
    Griseføre og masse tungtrafikk som gjør at man bruker ca. fem kanner med spylevæske på en tur fra Drammen til Lørenskog.
    Akkurat. Man salter veien fordi det er ca 50 bilister som ikke kan kjøre bil og som kollidere på godt norsk vinterføre. Kan forstå at hovedfartsåren med 90-100 grense må saltes men hvorfor må de nå salte lokale veier i Lier slik at det ser ut som det har bøttet ned - gikk helt fint med vinterføre tidligere. I mens dør vassdragene og naturen rundt veiene.
    Det saltes før det brøytes slik at snøen ikke fester seg i asfalten. De som drømmer om "godt, gammeldags vinterføre" har aldri kjørt på en vei med 15 cm. issåle og dype kjettingspor
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Griseføre og masse tungtrafikk som gjør at man bruker ca. fem kanner med spylevæske på en tur fra Drammen til Lørenskog.
    Akkurat. Man salter veien fordi det er ca 50 bilister som ikke kan kjøre bil og som kollidere på godt norsk vinterføre. Kan forstå at hovedfartsåren med 90-100 grense må saltes men hvorfor må de nå salte lokale veier i Lier slik at det ser ut som det har bøttet ned - gikk helt fint med vinterføre tidligere. I mens dør vassdragene og naturen rundt veiene.
    Enig i det. Syns det er greit å kunne holde god fart på motorveien og å kunne skifte fil og kjøre forbi uten å miste styringen i snøskavler og slaps som ligger mellom veibanene, men på vanlige veier med fartsgrense opp til 60 km/t syns jeg det er mye bedre om man bare brøyter isteden. Men så lenge motorveiene saltes blir det jo grisete der, og det er jo hovedsaklig der de store lastebilene som griser mest kjører.

    Ikke minst blir bilene utsatt for betydelige verditap som følge av at saltet aksellerer korrosjon.

    Her er hva statens vegvesen har som mandat.
    4567c521-5719-4e61-a6ef-79cdcc645144.jpg
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Griseføre og masse tungtrafikk som gjør at man bruker ca. fem kanner med spylevæske på en tur fra Drammen til Lørenskog.
    Akkurat. Man salter veien fordi det er ca 50 bilister som ikke kan kjøre bil og som kollidere på godt norsk vinterføre. Kan forstå at hovedfartsåren med 90-100 grense må saltes men hvorfor må de nå salte lokale veier i Lier slik at det ser ut som det har bøttet ned - gikk helt fint med vinterføre tidligere. I mens dør vassdragene og naturen rundt veiene.
    Det saltes før det brøytes slik at snøen ikke fester seg i asfalten. De som drømmer om "godt, gammeldags vinterføre" har aldri kjørt på en vei med 15 cm. issåle og dype kjettingspor
    Synes å huske at man pleide å fjerne slike issåler med veihøvel før i tiden, eller på steder som det ikke ble saltet.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.120
    Antall liker
    9.429
    Veghøvel bare pynter litt på issålen, den fjerner ikke så mye.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Og i sentrum sånn at fortauene ser ut som de er dekka av 10-15 cm 'Cappuccino flavoured Slush Puppy', og med et saltinnhold som dreper alt av lær.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Veghøvel bare pynter litt på issålen, den fjerner ikke så mye.
    Kanskje hvis det er blank stålis, men jeg har kjørt på vei rett etter at de har skrapet den og og hatt problemer med framkommelighet fordi veien var dekket med 10 cm høye flak av is og hardpakket snø.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn