Diverse Irritasjonstråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Takket være den jævla irriterende reklamen fra Onecall måtte jeg bare skrive her igjen. For å være helt ærlig så har jeg lyst til å stappe hele databøtta opp i ræva på onecall sjefen! Reklamen surrer faen døtte meg på alle tilgjenglige kanaler på eteren.
    Jeg har det på samme måten, men med stort sett alt som er av reklame på tv og radio. Man skal vel helst ikke generalisere, men store deler av reklamebransjen er jo nødt til å være imbesilt, sleskt avskum av verste sort. De og enkelte selgertyper framstår som noen av de jævligste menneskene som tenkes kan. Løsningen er heldigvis enkel, jeg unngår tv og forretninger hvor jeg vet jeg blir møtt av disse mennesketypene i størst mulig grad, noe som stort sett sørger for en lav, stabil hvilepuls og et harmonisk indre.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.117
    Antall liker
    9.429
    Folk som overskrider min intimsone kraftig uten å forstå at deres nærvær er særdeles ubehagelig.
    Veit, kjenner en "close-talker" selv. Og når jeg tar et litt markert skritt bort fra vedkommende kommer han søren meg etter. :)
    He-he, minner meg om min gamle far når naboen stakk bortom for å slå av en prat. Fatter hadde en intimsone på ca. tre meter og naboen var tunghørt. Når praten foregikk utendørs utførte de nærmest et tranedans. Fatter beveget seg til trygg avstand og naboen kontret med å følge etter til høreavstand.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.526
    Antall liker
    7.854
    Torget vurderinger
    0
    Folk som må meddele at de forlater gruppen/forumet til de andre medlemmene. "Dette gidder jeg ikke. Jeg melder meg ut" Så henger de der for å se hvor mange likes de får....
    Litt usikker her.

    Får man masse "likes" må vel det bety at folket er sjeleglade for at vedkommende forlater gruppen?? Kan man ut fra det utlede at de som gjør slikt er masochister?
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Fikk nettopp oversikten på "min side" på Fjordkraft mobil. Ungene gikk tomme for mobildata i går. Altså dagen før månedskifte og ny pakke på 3Gb data. De hadde brukt ett par hundre mb hver og som takk blir jeg belønnet med en faktura på 800,- ekstra..

    Hvorfor er det så jævla vanskelig for fjordkraft å stenge abonnementet til barna når de er tomme for MB?
    Det er DET datakontroll for foreldre skulle bety. Ikke bare at men får en forpult sms som sier ifra. Ekstra fuckings surt er det at det koster så jævla mye å gå tom noen timer før ny pakke med GB med data.
     
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    4.390
    Antall liker
    8.234
    Sted
    Laksevåg - Bergen
    Takket være den jævla irriterende reklamen fra Onecall måtte jeg bare skrive her igjen. For å være helt ærlig så har jeg lyst til å stappe hele databøtta opp i ræva på onecall sjefen! Reklamen surrer faen døtte meg på alle tilgjenglige kanaler på eteren.
    Helt enig ang. den jævla datapakka og databøtta. Fikk servert dette mølet under hele sykkel-VM. Hva skjer hvis den databøtta går tom ? Blir det djevelsk dyrt å fylle opp bøtten hvis du trenger mer påfyll før måneden er over ?
     

    totte

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    7.296
    Antall liker
    2.499
    Torget vurderinger
    0
    Hvorfor kan det ikke bare koste 50 kroner per Gb eller noe? Hvorfor skal datatrafikk kjøpes i pakker? Hvorfor ikke følge opp med medisterfarsepakka - forsyn deg med inntil 10 kg medister i måneden for kr 399 per måned. 500,- per kg for forbruk utover pakka.

    Så dumt at man får lyst til å begynne med brevduer i stedet.

    Alt var bedre før, med tellerskritt.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.510
    Antall liker
    102.794
    Torget vurderinger
    23
    Høstløv og furunåler på singlet område.... Kolossalt irriterende når de teamer opp med regnet :mad:
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.003
    Antall liker
    6.231
    Nobels fredspris burde vært det motsatte, men havner likevel her.
     

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.638
    Antall liker
    15.725
    Torget vurderinger
    2
    Ordet "kabel" - jeg irriterer meg over ordene kabler, kabel, kabling, kabeldebatt, kabeldiskusjon, kabelskepsis, kabeltro, kabeltvil, kabelanger.

    Nei. Kabelanger irriterer jeg meg ikke over, der har jeg empati.
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Vi kan jo alle gjøre som Gjestemedlem og konsekvent bruke "ledning" så slipper du litt irritasjon.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.510
    Antall liker
    102.794
    Torget vurderinger
    23
    "Strømførende innretning" hadde nok tatt luven av toskete kabeldiskusjoner.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Isolert leder hvilket denne gangen ikke er et ønskelig potus-tiltak.
     

    Voff

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Innlegg
    11.021
    Antall liker
    8.217
    Torget vurderinger
    1
    Elektronikkprodusenter som plasserer av/på bryter på baksiden av apparatet.
     

    W.Sand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.023
    Antall liker
    4.381
    Sted
    moelv
    Torget vurderinger
    2
    Det skrives stadig om "fossile biler", senest i dag i Aftenposten.
    Motsatsen til fossil er "resent". Trilobitter og koprolitter er ikke resente.
    Ikke fossile biler heller?

    IRR IRR
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.117
    Antall liker
    9.429
    Folk som påstår de aldri ser på TV men som er meget oppdatert på hva som sendes.
     

    Heimdall

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.12.2009
    Innlegg
    1.514
    Antall liker
    568
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    15
    Folk som påstår de aldri ser på TV men som er meget oppdatert på hva som sendes.
    Det er vel ikke til å unngå i disse Facebook-tider.
    Jeg har til og med fått med meg Lothepus - uten å noensinne ha sett Kjendis Farmen eller Fjorden Cowboys. Så det så.
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Denne overforklaringen når noe skal oversettes, som skader språket.

    La oss gå til fotball for å illustrere.

    corner - hjørnespark

    Det er en grunn til at det ikke heter cornerkick, men corner fordi resten er inneforstått.
     

    totte

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    7.296
    Antall liker
    2.499
    Torget vurderinger
    0
    At "turn off"-tråden spammes med det som skulle vært i denne.
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    Denne overforklaringen når noe skal oversettes, som skader språket.

    La oss gå til fotball for å illustrere.

    corner - hjørnespark

    Det er en grunn til at det ikke heter cornerkick, men corner fordi resten er inneforstått.
    Men det er jo faktafeil. Det heter faktisk corner kick som så forkortes til corner.

    Og her har du et annet irritasjonsmoment. Folk som alltid skal korrigere :p
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.003
    Antall liker
    6.231
    Dette irriterer ikke meg så mye, men jeg har lagt merke til at Brann-supportere ofte irriterer seg litt over dommeravgjørelser.
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Riks-toto reklamen irriterer meg!
    Hvordan overtaler man godt voksne folk til å fremstå som nolduser på tv? Tenke seg til å late som om man er evneveik kun for å tjene noen få kr.

    For å ikke prate om Carew og Riise.. Gud bedre!
     

    leifen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.05.2006
    Innlegg
    2.344
    Antall liker
    1.844
    Radioreklamen for Esso.
    Slår alle rekorder i idioti.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.526
    Antall liker
    7.854
    Torget vurderinger
    0
    Skrap skrap skrap! Hører du dette er det fordi du hører på FM! ( Med lydkvalitet som om radioen står bare "halveis" på rett stasjon )
    13.12 klokken 11.11 stenger vi FM sendingene i Troms og Finnamark. Skarp skrap skrap

    Det irriterer ikke lenger, det gjør meg smått forbannet!! NRK tror jo at folk er stupide! Og de legger pokker ikke skjul på det! Skumpf!

    Men i dag klokken 11:11 er det heldigvis slutt!

    Får si som Siv: "Morna NRK!" Skjønt Siv snakket om Jens men samma pokker......!
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    Nå får du skylde på andre enn NRK. Er ikke de som bestemte at FM skal legges ned. Tok sin tid før det kom nordpå da.

    Skal man få installert dab-adapter i bilen forlanger de 3000kr. nei takk. Klarer meg uten til den prisen.
     

    Fenalaar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Innlegg
    8.512
    Antall liker
    6.908
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    NRK, P4 og Radio Norge har vært de sterkeste pådriverne for DAB, selv om det formelt sett er Stortinget som har tatt avgjørelsen.

    Johan-Kr
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.532
    Antall liker
    9.691
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Folk som stiller spørsmålstegn. Slutt.
    ? ?
    Har du sett noen av Gjestemedlems poster så skjønner du denne. Han stiller aldri spørsmålstegn ved egne meninger, og vet at det som er rett for ham alltid også må være like rett og innlysende for alle andre, og at folk som ikke skjønner det, har et alvorlig problem..
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.532
    Antall liker
    9.691
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Og så var det feil fisk som beit på, jaja.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn