Hei og takk det samme. Lovte jo å ta godt vare på dem for degUtrolig gøy å se!Johnsen her, takk for god handel
Veldig hyggelig når du var innom og så gøy å se/høre at du har glede av god-sakene!! Fete forsterkere du har fått deg, gratulerer!
Hei og takk det samme. Lovte jo å ta godt vare på dem for degUtrolig gøy å se!Johnsen her, takk for god handel
Veldig hyggelig når du var innom og så gøy å se/høre at du har glede av god-sakene!! Fete forsterkere du har fått deg, gratulerer!
Ja f... Jeg tenke ikke så enkeltBruk en gjenget skrue som er like tykk som hullet. Press den litt til siden slik at gjengene på skruen fester seg og trekk opp.
Heftig profil bilde da har, hva er de 6 subbene du bruker?Ja f... Jeg tenke ikke så enkeltskal prøve d
![]()
Det var klipsch 15" subber, men jeg har alltid vært litt av og på når det gjelder subber, har problem med å integrere sub å klarer ikke å bli fornøygd over tid, jeg blir bare usikker på om det kan justeres bedre å ender bare opp med å teste og justere mer enn jeg bare sitter å nyter musikkenHeftig profil bilde da har, hva er de 6 subbene du bruker?
Skjønner utfordringenDet var klipsch 15" subber, men jeg har alltid vært litt av og på når det gjelder subber, har problem med å integrere sub å klarer ikke å bli fornøygd over tid, jeg blir bare usikker på om det kan justeres bedre å ender bare opp med å teste og justere mer enn jeg bare sitter å nyter musikkenså akkurat nå så spiller jeg uten sub og kan bare lene meg tilbake å nyte musikken vel viten om att det ikke er noe jeg potensielt kan justere bedre, hærlig enkelt og simpelt
![]()
Ja jeg har faktisk hatt 2 par ein stund nå, har fleire høyttalere også som jeg bytter litt på, og som sagt litt av og på med sub forsøk. Men blei aldri heilt overbevist av kappa, men jeg ville virkelig att di skulle funke bra, så prøvde nå å eksperimentere litt mer med plassering og syns d blei veldig bra, men d var noe som var litt rart, fant ut att den eine midbassen var stilleSkjønner utfordringenBare å nyte Kappa alene, de spiller musikk!!
Ja DP har vert med som kandidat hele tiden, men det har ikke vert så veldig mye i markedet. Begynner å bli gamle greier også så noe som er litt herjet kosmetisk og trenger rep osv er ikke helt noe for meg.Du trenger noe DP mann![]()
Ja Krell av div utgaver har vert med i betraktningen men det har vert litte i markedet.Hvis dere skal høre hva 9.2i kan..... så må dere prøve Krell KMA200 eller en av søsknene. Parasound 3500 har alltid vært den foretrukne billig forsterkeren og gir vel best value pr krone, men vil man ha best mulig lyd så er det ikke mange andre valg enn de gamle Krell'ene.
Ja mulig klasse D kan funke men er nå litt i tvil der. Har gjort meg mine erfaringer og generelt ar jeg ikke spesielt interessert i klasse D greier.Tror mange Klasse D amper klarer å holde de i ett stramt grep.
Ja det er vel det jeg også har erfart…Det burde man høre selv før man tror det, for det er ikke min erfaring. Min erfaring er at det låter nokså bra, også skrur ampene seg av.
Helt sikkert en god løsning…Hadde jeg fått tak i et sett Kappa 9.2i så hadde jeg garantert prøvd å kjøre dem aktivt. Hadde satt på 4x1250w på basser, og 4x300w på resten. Ser delingen er satt til 180/750/3500 Hz, og så prøvd meg frem. Så på skjemaet til delefilteret til bassene, er vel ikke rart at de blir tungdrevne sånn de er koblet...
Synd jeg har solgt alle mine, ellers kunne du lånt et par.Hadde jeg fått tak i et sett Kappa 9.2i så hadde jeg garantert prøvd å kjøre dem aktivt. Hadde satt på 4x1250w på basser, og 4x300w på resten. Ser delingen er satt til 180/750/3500 Hz, og så prøvd meg frem. Så på skjemaet til delefilteret til bassene, er vel ikke rart at de blir tungdrevne sånn de er koblet...
Noen av de 9.2 modellene faller ned mot 1ohm så det krever noe som leverer der nede. En DP 6.5 ville nok fått liv i denTror mange Klasse D amper klarer å holde de i ett stramt grep.
9.2i faller til 1.6 ohm i extended mode og 2.2 ohm i normal modeNoen av de 9.2 modellene faller ned mot 1ohm så det krever noe som leverer der nede. En DP 6.5 ville nok fått liv i den
Tviler ikke på det. Er en grunn att kappa blir kalt amp dreper.Noen av de 9.2 modellene faller ned mot 1ohm så det krever noe som leverer der nede. En DP 6.5 ville nok fått liv i den
Ja og det var ved forløperen kappa 9. som var verst. Ned mot 0.8 ohmTviler ikke på det. Er en grunn att kappa blir kalt amp dreper.