Hei og takk det samme. Lovte jo å ta godt vare på dem for degUtrolig gøy å se!Johnsen her, takk for god handel
Veldig hyggelig når du var innom og så gøy å se/høre at du har glede av god-sakene!! Fete forsterkere du har fått deg, gratulerer!
Hei og takk det samme. Lovte jo å ta godt vare på dem for degUtrolig gøy å se!Johnsen her, takk for god handel
Veldig hyggelig når du var innom og så gøy å se/høre at du har glede av god-sakene!! Fete forsterkere du har fått deg, gratulerer!
Ja f... Jeg tenke ikke så enkeltBruk en gjenget skrue som er like tykk som hullet. Press den litt til siden slik at gjengene på skruen fester seg og trekk opp.
Heftig profil bilde da har, hva er de 6 subbene du bruker?Ja f... Jeg tenke ikke så enkeltskal prøve d
![]()
Det var klipsch 15" subber, men jeg har alltid vært litt av og på når det gjelder subber, har problem med å integrere sub å klarer ikke å bli fornøygd over tid, jeg blir bare usikker på om det kan justeres bedre å ender bare opp med å teste og justere mer enn jeg bare sitter å nyter musikkenHeftig profil bilde da har, hva er de 6 subbene du bruker?