Er det hallelujafolk eller folk nede på jorda?
Synes spekuleringen er helt på sin plass. Tenkte nøyaktig det samme da jeg fikk vite om utestengelsen.RoDa skrev:EDIT:
Jeg synes også spekuleringen til Valentino er jævli ufin!
Høvdingen har ikke blandet kortene noen gang slik som jeg oppfatter det.
R
Hva med HF-SS??LMC skrev:bare moderatorer igjen snart? ;D
too many chiefs, no indians?
mvh
Leif
cybervision_ skrev:Utrolig hvor mye leven litt høyttalere og forsterkere kan skape...![]()
Ja det må da bli j***a mye popcorn!! ;DBT skrev:Jeg vurderer å opprette et nytt forum selv, hvor bare utestengte hfs-medlemmer har skriverettigheter og popcorn til resten.
Alt får gode tester om dagen. Grunn til misstanke.hel skrev:Litt rart dette her. Hvis man som privatperson/forbruker kritiserer et hifi produkt, så risikerer man utestengelse. Men hvis man beviselig svindler og bedrar på bruktbørsen, ja da skal det mer til for å bli utestengt.
Det er også underlig at nesten ingen hifiprodukter blir slaktet i pressen.
?
Kvifor skal man bruke spalteplass på ein test av noko som er let lort?Skink_123 skrev:Alt får gode tester om dagen. Grunn til misstanke.hel skrev:Litt rart dette her. Hvis man som privatperson/forbruker kritiserer et hifi produkt, så risikerer man utestengelse. Men hvis man beviselig svindler og bedrar på bruktbørsen, ja da skal det mer til for å bli utestengt.
Det er også underlig at nesten ingen hifiprodukter blir slaktet i pressen.
?
Så gå og legg deg, da!JanR skrev:*gjesp*
/jan
Sovner ikke (inn) av det fjaset her, man ler seg ihjel.pengesluk skrev:SÅ gå og legge deg, da!JanR skrev:*gjesp*
/jan
Har det sånn hver helg, har ikke dere ?LMC skrev:du drømmer deg bort ser jeg :![]()
Ler du deg ihjel eller kjeder du ræva di blå? Begge deler på en gang?JanR skrev:Sovner ikke (inn) av det fjaset her, man ler seg ihjel.
ps: det var ett "jegkjederrævamiblå" gjesp.
/jan
Andre leser titusen av dem.totte skrev:Ler du deg ihjel eller kjeder du ræva di blå? Begge deler på en gang?JanR skrev:Sovner ikke (inn) av det fjaset her, man ler seg ihjel.
/jan
Enig i at det er kjedelig å lese innholdsløse innlegg. Enkelte skriver jo titusenvis av dem.
og dette var ennå ettotte skrev:Ler du deg ihjel eller kjeder du ræva di blå? Begge deler på en gang?JanR skrev:Sovner ikke (inn) av det fjaset her, man ler seg ihjel.
/jan
Enig i at det er kjedelig å lese innholdsløse innlegg. Enkelte skriver jo titusenvis av dem.
Nei, for da hadde reaksjonene fra Høvdingen virket komiske.pengesluk skrev:Kanskje Høvdingen skulle begynne å dele ut denne typpe S/Mileys, med stigende antall som indikator på alvoret i forseelsen.
Nå har ikke jeg laget forumreglene, men synes det er helt på sin plass å ikke tillate ubegrunnet kritikk. Da kan jo enkelte aktører få sine venner til å kjøre rene hetsekampanjer mot konkurrentenes produkter. Innimellom lurer jeg faktisk på om ikke det er tilfelle også, men det er nok heller hangarounds som gjør det på eget initiativ.Karma skrev:Lurer litt på en sak:
Hvorfor tillater forumreglene skryt, men ikke kritikk, av det som ikke virker? :![]()
M.a.o kan man gjerne føre potensielle kjøpere bak lyset, men ikke henge ut bransjeaktører, (selv om det kan påvises grunnlag for det).
Og hvem er det som kan avgjøre hva som er bgrunnet, og hva som ikke er begrunnet?
(Ser hel er inne på det samme)
Ja, og da hadde det kanskje tatt brodden av saken slik at vi hadde sluppet disse endeløse krangletrådene, og det vil vi jo ikke...totte skrev:Nei, for da hadde reaksjonene fra Høvdingen virket komiske.pengesluk skrev:Kanskje Høvdingen skulle begynne å dele ut denne typpe S/Mileys, med stigende antall som indikator på alvoret i forseelsen.
Godt forslag, Leif. Sikkert vanskelig å gjennomføre, og så blir en eller annen hengt uansett..LMC skrev:seriøst forslag:
Høvdingen, som instans, burde vært erstattet av et moderatorpanel, som gikk i tenkeboksen ved slike incidenter, og tok en samlet vurdering.
da ble det hele løftet opp til et mere uangripelig nivå
idag virker Høvdingen (igjen som instans, ikke personlig), som en diktator som inngriper, når ingen andre vil
imo
Mvh
Leif
Hva med ubegrunnet skryt da? (en del av poenget i mitt innlegg) Er det greit å komme med, bare for å tjene penger?BT skrev:Nå har ikke jeg laget forumreglene, men synes det er helt på sin plass å ikke tillate ubegrunnet kritikk. Da kan jo enkelte aktører få sine venner til å kjøre rene hetsekampanjer mot konkurrentenes produkter. Innimellom lurer jeg faktisk på om ikke det er tilfelle også, men det er nok heller hangarounds som gjør det på eget initiativ.Karma skrev:Lurer litt på en sak:
Hvorfor tillater forumreglene skryt, men ikke kritikk, av det som ikke virker? :![]()
M.a.o kan man gjerne føre potensielle kjøpere bak lyset, men ikke henge ut bransjeaktører, (selv om det kan påvises grunnlag for det).
Og hvem er det som kan avgjøre hva som er bgrunnet, og hva som ikke er begrunnet?
Høvdingen kan avgjøre hva som er begrunnet eller ikke, i allefall om det er nok til å medføre utestengelse.
Enig. I denne spesifikke saken var dog kritikken helt riktig plassert.BT skrev:men synes det er helt på sin plass å ikke tillate ubegrunnet kritikk.
Sånn som jeg tolker regelen skal også skryt begrunnes, og det støtter i alle fall jeg.Karma skrev:Hva med ubegrunnet skryt da? (en del av poenget i mitt innlegg) Er det greit å komme med, bare for å tjene penger?BT skrev:Nå har ikke jeg laget forumreglene, men synes det er helt på sin plass å ikke tillate ubegrunnet kritikk. Da kan jo enkelte aktører få sine venner til å kjøre rene hetsekampanjer mot konkurrentenes produkter. Innimellom lurer jeg faktisk på om ikke det er tilfelle også, men det er nok heller hangarounds som gjør det på eget initiativ.Karma skrev:Lurer litt på en sak:
Høvdingen kan avgjøre hva som er begrunnet eller ikke, i allefall om det er nok til å medføre utestengelse.
Regner med at det som er minst begrunnet i den saken, er påstandene fra den aktuelle produsent..timc skrev:Enig. I denne spesifikke saken var dog kritikken helt riktig plassert.BT skrev:men synes det er helt på sin plass å ikke tillate ubegrunnet kritikk.
Det skal jeg ikke uttale meg om, siden jeg ikke har lest innlegget som medførte utestengelsen, og heller ikke kjenner begrunnelsen for utestengelsen. Ikke liker jeg å spekulere i slikt heller, da ender man fort opp i å diskutere på feil grunnlag.timc skrev:Enig. I denne spesifikke saken var dog kritikken helt riktig plassert.BT skrev:men synes det er helt på sin plass å ikke tillate ubegrunnet kritikk.