Ja, man må dessverre det. At det stilles krav til bevisførsel for kritiske betraktninger på et diskusjonsforum som om man førte en straffesak er slik jeg ser det håpløst, men inntil noen tar Høvdingens oppfordring til å starte et forum der man ikke trenger å ivareta bransjeaktørers omdømme, men kan diskutere som man vil, er det betingelsene vi har.Høvdingen skrev:Hifi-miljøet er lite og det er ønskelig fra vår/min side å ha med bransjeaktører. En må nesten ta det som det er. Hvis en ønsker et forum hvor det er fritt frem å kritisere alt uten noen form for reelle bevis eller erfaringer, så bør det kanskje opprettes et eget forum for dette.
Det er vel ikke de mest grunnløse kritikkene som er problemet. Dersom jeg blir beskyldt for å være en lang og hengslete bønnestengel gir ikke det grunnlag for fornærmelse. Dersom noen sier at jeg er stutt, litt tykk og alt for masete og høyrøstet derimot...
Edit: Nettopp
hel skrev:For meg er det ikke noe problem om folk mener en hel masse ting. Hvis jeg har tid, og ikke minst gidder, så kan jeg gi velbegrunnede svar. Dersom det ikke er hold i angrepet så faller det på sin egen urimelighet.