C
Cyber
Gjest
Nei, du har nok et poeng der. I give me.baluba skrev:Jamen, kjære vene - det er jo derfor de er perfekte til å styre der nede. De forsøker faktisk å gjøre alle til lags, og vi vet jo alle at folk i slike land faller for tom retorikk. Kanskje de rett og slett er perfekte til jobben. Vingling og pragmatisme er neppe sett på som noe negativt i praksis av egyptere.cybervision_ skrev:Der er vi vel uenige, men er helt enig i at smilet burde vært der. Jeg mener ikke SV er skyld i alt vondt - jeg reagerer mer på at de er så inkonsekvente i politikken sin og styrer dit vinden blåser for å sitte i regjering nå. Men nok om det.baluba skrev:Den ;D du skriver om burde du tatt med i innlegget, for jeg synes den holdningen til SV begynner å bli litt tynnslitt her inne. De er ikke skyldige i alt som er vondt, og har vel ikke tilført mer faenskap enn noe annet parti som har vært i posisjon her på berget. De er for meg hverken bedre eller verre enn de andre i praksis. Kanskje kristenkonservative kan mene det med fullt belegg, men den gruppen kristne tilhører ikke jeg.