|
Det er vi enige i, det finnes bedre album av BKO, vanskelig å utnevne det beste, men "Amerika" plukkes frem litt mer enn de andre her hjemme, og selvsagt den förste fortjusningen, "Söndag i sängen"gismo skrev:Jo da musicus, vi er flere som liker dette, og du beskriver en ny selvsikkerhet som er bramusicus skrev:De finner ikke opp hjulet på nytt, for å si det sånn, men samtidig spiller de med en selvsikkerhet og modenhet jeg opplever som ny, jeg liker det, men så har jeg likt de siden første skivalars_erik skrev:Hvordan var denne?musicus skrev:...
mvh
Men som nevnt tidligere, for meg finnes det bedre album fra disse herrer.
gismo
Message received!Townes skrev:Denne alvorlig gode plata. I ferd med å vokse seg stor.
Anais Mitchell - Hadestown
Trur du kan like Anais Mitchell plata ja.dag1234 skrev:Message received!Townes skrev:Denne alvorlig gode plata. I ferd med å vokse seg stor.
Her går det i knallgode Keith Jarrett, Gary Peacock og Jack DeJohnette; Yesterdays
Må ha en dose jazz med noe ujevne mellomrom. Blir obstipert av all denne populærmusikken ;D.Townes skrev:Trur du kan like Anais Mitchell plata ja.dag1234 skrev:Message received!Townes skrev:Denne alvorlig gode plata. I ferd med å vokse seg stor.
Her går det i knallgode Keith Jarrett, Gary Peacock og Jack DeJohnette; Yesterdays
Lite jazz på meg for tida, men siste Brad Mehldau kom med blant de 24 nominerte
Så den er neste ut
Brad Mehldau - Highway Rider.