|
Alderdomssvakhet...? I så fall er vi to som er angrepet.Gjestemedlem skrev:Litt bekymret for meg selv. Ikke meningen å like slik musikk, men men.. Alderdomssvakhet?
Ja, er redd du har rett! Hvis det er noe trøst er du ikke den eneste som plages med slikt her.Gjestemedlem skrev:Litt bekymret for meg selv. Ikke meningen å like slik musikk, men men.. Alderdomssvakhet?
????? Van "the Man" har da alltid vært bra!! Særlig på vinyl.torem skrev:Ja, er redd du har rett! Hvis det er noe trøst er du ikke den eneste som plages med slikt her.Gjestemedlem skrev:Litt bekymret for meg selv. Ikke meningen å like slik musikk, men men.. Alderdomssvakhet?
Kjøpte denne på nyutgitt vinyl forleden. Veldig bra.
Van Morrison er konge, det er også disse landsmennene som ikke har tilført tannhelsen noe særlig:VilhelmW skrev:????? Van "the Man" har da alltid vært bra!! Særlig på vinyl.torem skrev:Ja, er redd du har rett! Hvis det er noe trøst er du ikke den eneste som plages med slikt her.Gjestemedlem skrev:Litt bekymret for meg selv. Ikke meningen å like slik musikk, men men.. Alderdomssvakhet?
Kjøpte denne på nyutgitt vinyl forleden. Veldig bra.
mvh. VilhelmW
Har unngått ham i årevis av samme grunn som degRoberten skrev:Wilco - Summerteeth
EDIT: Townes, hva synes du om Sufjan ? Jeg må innrømme at det er en artist jeg bevisst har unngått, uten noen annen grunn enn magefølelsen.
Indie-elektronika, et konsept som er omtrent like fristende som masturbasjon med piggtråd.Townes skrev:Har unngått ham i årevis av samme grunn som degRoberten skrev:Wilco - Summerteeth
EDIT: Townes, hva synes du om Sufjan ? Jeg må innrømme at det er en artist jeg bevisst har unngått, uten noen annen grunn enn magefølelsen.No har eg ikkje noe valg, all den tid plata har blitt nominert. Etter ka eg har skjønt er denne plata et veiskille for Stevens. Dette er jo indie-elektronika. Ka kan eg si? Føkka lyd/produksjon, men det er noen snertne melodier her.
Tror de andre platene hans er litt mer sånn ja. Men det er faktisk gode melodier her.Roberten skrev:Indie-elektronika, et konsept som er omtrent like fristende som masturbasjon med piggtråd.Townes skrev:Har unngått ham i årevis av samme grunn som degRoberten skrev:Wilco - Summerteeth
EDIT: Townes, hva synes du om Sufjan ? Jeg må innrømme at det er en artist jeg bevisst har unngått, uten noen annen grunn enn magefølelsen.No har eg ikkje noe valg, all den tid plata har blitt nominert. Etter ka eg har skjønt er denne plata et veiskille for Stevens. Dette er jo indie-elektronika. Ka kan eg si? Føkka lyd/produksjon, men det er noen snertne melodier her.
Hø, og her har jeg i alle år trodd at det er snakk om sutrete kassegitar og vare orkestreringer som skapt for piker med palestinaskjerf og rødvinsglass at the stand by.
Det tror jeg så gjerne. Har noen kompiser som har fulgt ham siden starten, og som insisterer iherdig på at han er verdt å høre på, så det er nok ikke tapt bak en sten, men jeg klarer ikke helt å få meg til å gjøre det.Townes skrev:Tror de andre platene hans er litt mer sånn ja. Men det er faktisk gode melodier her.Roberten skrev:Indie-elektronika, et konsept som er omtrent like fristende som masturbasjon med piggtråd.Townes skrev:Har unngått ham i årevis av samme grunn som degRoberten skrev:Wilco - Summerteeth
Hø, og her har jeg i alle år trodd at det er snakk om sutrete kassegitar og vare orkestreringer som skapt for piker med palestinaskjerf og rødvinsglass at the stand by.
Stadig bedring å spore. Det hjalp med ett par øl ;DTownes skrev:@dag - er den fortsatt kjedelig og glætt? Eller kommer den seg
De finner ikke opp hjulet på nytt, for å si det sånn, men samtidig spiller de med en selvsikkerhet og modenhet jeg opplever som ny, jeg liker det, men så har jeg likt de siden første skivalars_erik skrev:Hvordan var denne?musicus skrev:
Jo da musicus, vi er flere som liker dette, og du beskriver en ny selvsikkerhet som er bramusicus skrev:De finner ikke opp hjulet på nytt, for å si det sånn, men samtidig spiller de med en selvsikkerhet og modenhet jeg opplever som ny, jeg liker det, men så har jeg likt de siden første skivalars_erik skrev:Hvordan var denne?musicus skrev:...
mvh