Strengt tatt jazz
Uansett, meget flott plate:
Brad Mehldau - Highway Rider
Uansett, meget flott plate:
Brad Mehldau - Highway Rider
Vedlegg
-
23.9 KB Visninger: 162
Skavise...dag1234 skrev:Hva syns du om araberdama, Townes?
Og det er kanskje det mest positive man kan si om ham.dag1234 skrev:Bjørn Berge; Live in Europe. Han er jaffal kjapp!
For så vidt veldig enig i din vurdering av Sundfør. Det er litt sånn at eg hører at "dette er bra", men det gir meg ikkje det helt store uansett. I alle fall ikkje foreløpig. Mer musikk for smøyso enn for meg dette.dag1234 skrev:@ Townes:
Jeg har sansen for Sundfør, jeg, men kanskje mer for attituden og kompromissløsheten hennes enn musikken. Eller jo, jeg liker henne og hun spilles fra tid til annen, men hun er litt kjedelig i lengden, er hun ikke? Litt for selvhøytidelig, gjerne. Huff, får litt dårlig samvittighet når jeg sier sånt om ei flott dame og dyktig artist - men lell...
Civilians har fått en runde i dag og - på likt med fingeren ;D. Kommer seg, men det krever at jeg jobber en del med den. Kan bli litt for glætt og flink, kanskje - jeg svinger jo ganske mye mot det mer rufsete og upolerte. Albumet minner meg så mye om noen jeg ikke finner ut av hvem er. Det er en eller kanskje flere artister som henter sin musikalske verden fra samme skuffe, men jeg får ikke napp på hvem det er. Har du noen han likner på?
Jeg hører meg gjennom albumstafetten (på spotiFY! :-\), og har nå kommet til Bjørn Berge; Live in Europe. Han er jaffal kjapp!
LØP OG KJØP!A Boy Named Sue skrev:Spiller på Madam Felle i kveld!!!!
http://open.spotify.com/album/58IaCotqBCf7TcDGaBmkoG
Trodde det var at han har enda styggere briller enn Maghild Meltveit Kleppa! ;D ;D ;D Fyren bør jo bare finne seg en ny optiker og et speil!Roberten skrev:Og det er kanskje det mest positive man kan si om ham.dag1234 skrev:Bjørn Berge; Live in Europe. Han er jaffal kjapp!
Faèn ass. Madam Felle har jo en tendens til å ikkje akkurat annonsere i allverdens media og kanaler om ka de har på plaktaen. Passer dårlig i kveld, men har sett dama to ganger før. Veldig bra begge gangene, men Stundesløse konserten var noen strå hvassere enn på garage.A Boy Named Sue skrev:Spiller på Madam Felle i kveld!!!!
Helt enig. Sterk og flott dame.65finger skrev:Denne kvinnen er bra dag1234, dette skal kjøpes
Takknemlig for at jeg bor i Oslo ;D og ikke landsbyen Bergendag1234 skrev:Helt enig. Sterk og flott dame.65finger skrev:Denne kvinnen er bra dag1234, dette skal kjøpes
Drit å ikke bo i Bergen![]()
Nå må du passe munnen din, Fingeren, ellers blir det buksevann!65finger skrev:Takknemlig for at jeg bor i Oslo ;D og ikke landsbyen Bergendag1234 skrev:Helt enig. Sterk og flott dame.65finger skrev:Denne kvinnen er bra dag1234, dette skal kjøpes
Drit å ikke bo i Bergen![]()
Sto ikke i programmet. Ble oppmerksom på det i dag da jeg gikk forbi på jakt er Guinness. Liker Madamen godt. Har gode minner derfra: Jackie Leven, Handsome Family, Jason osv..Townes skrev:Faèn ass. Madam Felle har jo en tendens til å ikkje akkurat annonsere i allverdens media og kanaler om ka de har på plaktaen. Passer dårlig i kveld, men har sett dama to ganger før. Veldig bra begge gangene, men Stundesløse konserten var noen strå hvassere enn på garage.A Boy Named Sue skrev:Spiller på Madam Felle i kveld!!!!
Da har vi nok vært på mange av de samme konserteneA Boy Named Sue skrev:Sto ikke i programmet. Ble oppmerksom på det i dag da jeg gikk forbi på jakt er Guinness. Liker Madamen godt. Har gode minner derfra: Jackie Leven, Handsome Family, Jason osv..Townes skrev:Faèn ass. Madam Felle har jo en tendens til å ikkje akkurat annonsere i allverdens media og kanaler om ka de har på plaktaen. Passer dårlig i kveld, men har sett dama to ganger før. Veldig bra begge gangene, men Stundesløse konserten var noen strå hvassere enn på garage.A Boy Named Sue skrev:Spiller på Madam Felle i kveld!!!!
Du, det er forskjell på medium rare og helt sushi, Townes. ;D Roky-rufsete faller mer i smakTownes skrev:Viss du foretrekker det upolerte og rufsete, så kan du jo dra fram dead moon skivene dine 8)
Vetkje kem Joe Henry likner på eg, men ja det er vel en del som henter fra samme skuffe, men syns Joe Henry fikk velge førstIkkje helt enig i at det er glætt, men flink er han. Og det er jo ikkje noe minus, ikkje alltid i alle fall.