- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.017
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Det kan jeg ikke huske noe om, men det stemmer sikkert...Roberten skrev:@baluba, en av senvirkningene det.
Det kan jeg ikke huske noe om, men det stemmer sikkert...Roberten skrev:@baluba, en av senvirkningene det.
Vakkert ;Dbaluba skrev:Det kan jeg ikke huske noe om, men det stemmer sikkert...Roberten skrev:@baluba, en av senvirkningene det.
Ikke mye gale med plata heller, RobertenRoberten skrev:Vakkert ;Dbaluba skrev:Det kan jeg ikke huske noe om, men det stemmer sikkert...Roberten skrev:@baluba, en av senvirkningene det.
Built To Spill - There's Nothing Wrong With Love
![]()
Nei, det er en go'skive. Første gangen mitt 16 år gamle hjerte hørte Car i '94 var det en ned-i-knestående-opplevelse. Jeg støtter meg trygt mot CEVBOF i den karaktersettingenTownes skrev:Ikke mye gale med plata heller, Roberten
Er vel 7/7+ på CEVBOF
Lenge siden eg har hørt på Martsch og co nå.
Samme låt som gjorde det for meg...Uten å huske titler, så mener eg at åttende låta var veldig vakker også. (kan den være twin falls eller noe sånt?)Roberten skrev:Nei, det er en go'skive. Første gangen mitt 16 år gamle hjerte hørte Car i '94 var det en ned-i-knestående-opplevelse. Jeg støtter meg trygt mot CEVBOF i den karaktersettingenTownes skrev:Ikke mye gale med plata heller, Roberten
Er vel 7/7+ på CEVBOF
Lenge siden eg har hørt på Martsch og co nå.![]()
Det har vært småtraurige greier de har gitt ut i det siste, men There's No Enemy var et godt steg i riktig retning. Og de har noen virkelig fantastiske skiver i katalogen.
Ps; Det kan ta tid før den setter seg.Townes skrev:
Arcade fire - the suburbs (mest for å høre om eg skal believe the hype eller ei)
Twin Falls er indeed låt 8, og ja, nydelig sang.Townes skrev:Samme låt som gjorde det for meg...Uten å huske titler, så mener eg at åttende låta var veldig vakker også. (kan den være twin falls eller noe sånt?)Roberten skrev:Nei, det er en go'skive. Første gangen mitt 16 år gamle hjerte hørte Car i '94 var det en ned-i-knestående-opplevelse. Jeg støtter meg trygt mot CEVBOF i den karaktersettingenTownes skrev:Ikke mye gale med plata heller, Roberten
Er vel 7/7+ på CEVBOF
Lenge siden eg har hørt på Martsch og co nå.![]()
Det har vært småtraurige greier de har gitt ut i det siste, men There's No Enemy var et godt steg i riktig retning. Og de har noen virkelig fantastiske skiver i katalogen.
Får dra det fram igjen ved neste indie-nostalgia moment
Nå går det i dette, mens drolt'n sover på magen min i en bæresele (slightly feminie stuff, men ingen ser meg)
Arcade fire - the suburbs (mest for å høre om eg skal believe the hype eller ei)
Synest albumet er bra jeg.Lyngen skrev:Ps; Det kan ta tid før den setter seg.Townes skrev:
Ingen musikk på meg i dag.
Auda! håper det er noen nye på ganglars_erik skrev:Ingenting :'(
Solgte høyttalerne i dag :'( :'( :'(
Gratulerer!lars_erik skrev:Som haren sa: Er ikke så ille heller
Nye på vei. Fikk en veldig bra deal på det siste paret med Gemme Audio Katana hos Soundplanet.
Men har forferdelige abstinenser :-[
Krysser fingrene herfra. Må sjekke opp de Htene. Ble nyskjerriglars_erik skrev:Takk
Håper de lever opp til forventningene![]()
Må sjekke den. Har ei liveplate med Ebba Forsberg og Mikael Wiehe. Dylan på svensk. Synger bra den dama.gismo skrev:Denne, lover bra, flott stemme og gode oversettinger av Cohen![]()