http://cgi.ebay.com/Porcupine-Tree-...7645146?pt=Music_on_Vinyl&hash=item2eafc8735aJanR skrev:![]()
Desverre på cd men får duge :
/jan
Takk unge mannleon skrev:http://cgi.ebay.com/Porcupine-Tree-...7645146?pt=Music_on_Vinyl&hash=item2eafc8735aJanR skrev:![]()
Desverre på cd men får duge :
/jan![]()
Er der nå ;Dvargen skrev:JanR:
Vært innom burningshed.com?£21 inkl. frakta.
![]()
Hvis den var myntet på meg, så presiserer jeg at "sjøla" var ment som mitt kjødelige opphav. Lovequeen derimot, deler (stort sett) min interesse for musikk.baluba skrev:Det største sjokket med å bli pensjonist er at kjerringa er rundt hele tiden, ifølge mange pensjonerte menn jeg har pratet med. Og jeg har pratet med flere enn de fleste...![]()
Den var myntet på deg, ja. Jeg trenger visst litt innføring i trøndersk, i og med at jeg kun har mellomlandet på Værnes på vei nordover. Da skjønner jeg bedre det som foregår hos deg nå, men "advarselen" gjelder også par som er vel forlikt. En kollega mente at det var straffen for å ikke skille seg 30 år tidligere, men henne om det.ErosLoveking skrev:Hvis den var myntet på meg, så presiserer jeg at "sjøla" var ment som mitt kjødelige opphav. Lovequeen derimot, deler (stort sett) min interesse for musikk.baluba skrev:Det største sjokket med å bli pensjonist er at kjerringa er rundt hele tiden, ifølge mange pensjonerte menn jeg har pratet med. Og jeg har pratet med flere enn de fleste...![]()
Nå dro moderen på kirkegården for noe planting og stell, dermed rom for en skive til.
Skal vi se. Begynner ihvertfall på dette dobbelalbumet, mulig det må avsluttes i morgen. :
David Bowie - "Images"
![]()
Rockpile er helt konge balubabaluba skrev:Et lite hopp fram i tid, men ikke for moderne. Rockpile er et band som bør vekke gode minner hos noen av de eldre rockerne på forumet. Dave Edmunds og Nick Lowe utgjorde kromtappene i dette bandet, som egentlig kanskje ikke var et band i det hele tatt. To av skivene ble kreditert de to hovedpersonene, mens "Seconds Of Pleasure" står igjen som eneste egentlige Rockpile-utgivelse. Definitivt mat for rock-historikerne blant oss, og de er det mange av.
![]()
Det er lite Edmunds her på forumet, og Lowe er stort sett representert med plater han har gitt ut etter at håret ble grått. Kanskje på tide å se litt bakover for noen og enhver?
Den scorer høyt på CEVBOFskalaen, med andre ord.Townes skrev:Rockpile er helt konge baluba
Har den både på Lp og CD, og bonuslåtene på CD (akustiske everly brothers covere), er jo helt fantastiske
Rockpile er nok muligens opp mot 8 på CEVBOF, ekvivalenten til "klassikar".Roberten skrev:Den scorer høyt på CEVBOFskalaen, med andre ord.Townes skrev:Rockpile er helt konge baluba
Har den både på Lp og CD, og bonuslåtene på CD (akustiske everly brothers covere), er jo helt fantastiske