Veldig bra.lars_erik skrev:Den har du hørt mye på i det siste, fingern. Blir nødt til å sjekke ut den![]()
Har du noen visuelle fremvisningsmidler koblet opp mot Beolab5 ? I så fall skriver jeg meg opp på ventelisten for gjestelisten dersom du noen gang skulle invitere til visning av Stop Making Sense.vredensgnag skrev:Stakk innom eBay, og ser noen vil ha USD 2000 for en Rauschenberg-versjon av Speaking in Tongues, men det er fordi kunstneren og David Byrne har signert cover.
Min har fått brunskjær med tiden, de skal være helt klare. Liker den med brunskjær. Ser ut som denne også er brunet litt.
Har du to tusen dolares americanos er det bare å slå til.
http://cgi.ebay.com/Talking-Heads-S...ultDomain_0&hash=item3360ebd812#ht_500wt_1074
Satt opp til langt over midnatt i går for å høre den.HoJ skrev:Endelig.. nyte denne før jeg legger meg.
![]()
Robert Plant - band of joy
Den er det sannelig sjelden at Young-fansen her inne oppgir at de spiller. Kanskje de ikke liker den? Jeg har mange gode minner som forbindes med låten "Wonderin'".ErosLoveking skrev:Neil Young - "Everybody's Rockin'"
![]()
Vet ikke hva Neil Young gikk på av morostoffer på 80-tallet, men karrieren spriker ihvertfall i alle retninger. :baluba skrev:Den er det sannelig sjelden at Young-fansen her inne oppgir at de spiller. Kanskje de ikke liker den? Jeg har mange gode minner som forbindes med låten "Wonderin'".ErosLoveking skrev:Neil Young - "Everybody's Rockin'"
![]()
Jeg har likt den siden den kom ut, men så er jeg ikke diehard fan heller. "Wanderin'" har jeg vel på 7", tror jeg. Samme cover som langspilleren. Selv tar jeg en annen plate fra omtrent samme periode, med ikke helt ulikt utgangspunkt.ErosLoveking skrev:Vet ikke hva Neil Young gikk på av morostoffer på 80-tallet, men karrieren spriker ihvertfall i alle retninger. :baluba skrev:Den er det sannelig sjelden at Young-fansen her inne oppgir at de spiller. Kanskje de ikke liker den? Jeg har mange gode minner som forbindes med låten "Wonderin'".ErosLoveking skrev:Neil Young - "Everybody's Rockin'"
kan skjønne at diehard fansen ble skuffa den gang, men likevel, coverne ha avlever er jo heller ikke dårlige. Var uansett bare kid når den kom ut, får gjøre oppdagelsene i voksen alder.![]()
Var du på platemesse i helga Lars Erik?lars_erik skrev:Får komme med anbefalninger så lenge jeg er uten høyttalere
Denne er en behagelig bekjentskap.
Har den "Dylan på svensk" selv rolfozzy, bra plate. Men syns faktisk denne Cohen utgaven hennes er bedrerolfozzy skrev:Må sjekke den. Har ei liveplate med Ebba Forsberg og Mikael Wiehe. Dylan på svensk. Synger bra den dama.gismo skrev:Denne, lover bra, flott stemme og gode oversettinger av Cohen![]()