Vedlegg
-
18 KB Visninger: 184
|
bortimot nesten, er bare så jævli stressa på jobb akkurat nå. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett de live.Roberten skrev:Slettes ikke, vi snakker vel 92-93 om jeg ikke husker feil(Eros kommer sikkert ilende med riktig dato og hvilken tannbørste gutta brukte)
Da kan den trygt bestilles jajowil skrev:Akkurat. Da er den rett og slett fra før min tid. :-[ Har At Ropes End og Nightmare Scenario hvor spesielt førstnevnte er hyppig spilt. Sjekket litt innom på RateYourMusic og det virker som at jeg har gått glipp av noe her. Den skal bestilles sporenstreks.Roberten skrev:Slettes ikke, vi snakker vel 92-93 om jeg ikke husker feil(Eros kommer sikkert ilende med riktig dato og hvilken tannbørste gutta bruktejowil skrev:Og dette er noe nytt??? Har ikke sett den skiva før...Roberten skrev:Hei hvor det går !)
Er nødt til å komme høyt på listen over tidenes debutalbum det her. Usannsynlig fet blanding av alt som er bra med rock og punk.
Fotnote: NBT åpnet(?) buktafestivalen i Tromsø for et par-tre(??) år siden. En kakofoni av driv og rytme hvor ihvertfall undertegnede ble fullstendig revet med. De dukket frem fra glemselen akkurat som om det ikke hadde gått et sekund siden slutten av nittitallet når jeg hørte på dem. Og som om ikke det var nok jumpet vokalisten (etter å ha levert en atombombe av en konsert) ned blant oss vanlige dødelige for å få med seg de neste artistene på scenen. Ingen primadonnanykker der i gården, nei.
Frisk måte å starte dagen på, en dose med disse gutta river nok maskineriet fint i gang !ErosLoveking skrev:bortimot nesten, er bare så jævli stressa på jobb akkurat nå. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett de live.Roberten skrev:Slettes ikke, vi snakker vel 92-93 om jeg ikke husker feil(Eros kommer sikkert ilende med riktig dato og hvilken tannbørste gutta brukte)
Brukte forresten å kickstarte morgenen med NBT i et par år. God start på dagen................ ;D
Huff! du ble rasende og kastet de ut da du oppdaget at de supet bart blandevannRoberten skrev:Veldig dårlig planlagt. Litt for mange av middagsgjestene trodde at de skulle opp grytidlig i morgen for å gå på ski, så blandevannet gikk unna.
jepp! rosevin i glasset og sitter på veranda med jakke.Roberten skrev:Neida, jeg gjorde gode miner til slett spill. Som vert er man nesten nødt til det.
Vel fremme ?
Bra pakke !ErosLoveking skrev:Tav Falco er kult. Har noen skiver med ham. Heldig å sett ham live 2-3 ganger også.
Hans småeksentriske opptredener med lysbildeshow og kortfilmfremvisning før konserten er vel verdt å få med seg.
Noen som trenger en øl ?ErosLoveking skrev:Her er det helt andre rytmer, lyder, blipp blopp eller hva f%$&%$ en skal kalle Trentemøller. :![]()
ihvertfall to, men nå er det ikke voksentid, så det holder med vann.Roberten skrev:Noen som trenger en øl ?ErosLoveking skrev:Her er det helt andre rytmer, lyder, blipp blopp eller hva f%$&%$ en skal kalle Trentemøller. :![]()
![]()
skjønner hva du fisker etterRoberten skrev:Noen trenger fortsatt en øl![]()
Ølhunden på Majorstuen bjeffer, knurrer og river i lenken ;D slurper i meg rosevin for øyeblikketRoberten skrev:Noen trenger fortsatt en øl![]()
Bandol?65finger skrev:slurper i meg rosevin for øyeblikket
ErosLoveking skrev:skjønner hva du fisker etterRoberten skrev:Noen trenger fortsatt en øl![]()
, men vi skal på babysvømming ikveld, og det er et aldri så lite høydepunkt.
![]()
;D Er ikke fritt for at jeg midt i alt ølsuget merker at rosévin i varmegrader virker svært tiltalende.65finger skrev:Ølhunden på Majorstuen bjeffer, knurrer og river i lenken ;D slurper i meg rosevin for øyeblikketRoberten skrev:Noen trenger fortsatt en øl![]()
Folkeopplysning kan da aldri bli OT ;DErosLoveking skrev:Hvor OT kan OT bli, nå også babysvømming i lyttetråden. ;D
Vi startet 4mnd alderen, litt skeptisk i starten, men nå er det bare moro. Fin avkobling, og så er jeg veldig opptatt av viktigheten av å respektere og mestre vann. Tenker på alle de som ikke kan svømme. :-\