Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646

Nå som jeg er over kneika etter fredagen angrer jeg nesten på at jeg ikke er i Sarpsborg for å få dette servert live i kveld.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:

Nå som jeg er over kneika etter fredagen angrer jeg nesten på at jeg ikke er i Sarpsborg for å få dette servert live i kveld.
    hadde du sagt fra litt før kunne vi tatt svartrotta og spunnet nedover 8)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Ooo.....søkke ta, Fingern, det hadde vært storveis :D Vel, vi får heller ta det igjen når de spiller på John Dee nittende Mars.

Jeg har nå 3kg frosne bananer i fryseren, så det er bare å håpe at blenderen overlever helgen. Skulle egentlig kjøpt meg ny i dag, men Bogstadveien på en lørdag er en form for ekstremsport som ikke er for meg.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Ooo.....søkke ta, Fingern, det hadde vært storveis :D Vel, vi får heller ta det igjen når de spiller på John Dee nittende Mars.

Jeg har nå 3kg frosne bananer i fryseren, så det er bare å håpe at blenderen overlever helgen. Skulle egentlig kjøpt meg ny i dag, men Bogstadveien på en lørdag er en form for ekstremsport som ikke er for meg.
    krysser fingrene for blendern. Alternativet er ikke til å holde ut. blandet meg nettopp en grogg. Bananer, jordbær, ananas og rom. alt unntatt rommen frossent. 19 mars er notert med forbehold om middag med piken (Skamfull)

decibelius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2007
    Antall liker
    1.678
    Sted
    Bislett
    Navigators i Sarpsborg i kveld? Skulle ha vøri der, kjenner jo folk i Særp.
    Konserten i Oslo er flytta til Storstua (Rockefeller) grunnet stor pågang - De e jo flott d ;)

Wergeland

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.05.2009
    Antall liker
    89
    Torget vurderinger
    1
    65finger skrev:
    denne (Iggy Pop - Lust for Life)
    Soundtracket til ungdomsfylla mi. Dro alltid med meg denne på fest når jeg var 16-17.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    du vet, jobber hver tredje helg.
    Jobber nå i helga, you do the math........

:p :p :p

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    ErosLoveking skrev:
    Roberten skrev:

Alarm ! Men det neste du sier nå er at siden det er tre uker frem i tid så ordner det seg greit med å bytte og ordne slik at du får gått på konsert, sant ? Sant ?!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Roberten skrev:

Alarm ! Men det neste du sier nå er at siden det er tre uker frem i tid så ordner det seg greit med å bytte og ordne slik at du får gått på konsert, sant ? Sant ?!
    tenkte den samme tanken

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Navigators fredag, platemesse lørdag, BBQ lørdag. Høres ut som en killer to-dagers. :-\

snakk om dårlig timing.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    ErosLoveking skrev:
    Navigators fredag, platemesse lørdag, BBQ lørdag. Høres ut som en killer to-dagers. :-\

snakk om dårlig timing.
    Platemesse lørdag 20 ? Hå ! Dit skal VI i hvert fall, Eros. Banna bein. Og vi skal jo selvfølgelig på Navigators og BBQ også. Kom an kætsjupp !

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    ErosLoveking skrev:

snakk om dårlig timing.
    Platemesse lørdag 20 ? Hå ! Dit skal VI i hvert fall, Eros. Banna bein. Og vi skal jo selvfølgelig på Navigators og BBQ også. Kom an kætsjupp !
    ikke glem store mengder bananbasert grogg!!

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    ErosLoveking skrev:

snakk om dårlig timing.
    har en plan, får svaret imorgen.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    ErosLoveking skrev:
    Roberten skrev:
    ErosLoveking skrev:

snakk om dårlig timing.
    har en plan, får svaret imorgen.
    Gode ting, fingre krysses.

OAlex

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2006
    Antall liker
    1.484
    Sted
    Trondheim
    Måtte sjekke ut The Alarm. Jeg digga denne videoen den gang :)

Har vel ikke tålt tidens tann..

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646

Slette tid, tom for bitter lemon, hvordan skal dette gå ? Nu vel, når klokken har passert 23 får man vel dispensasjon til å gå over til å drikke bart.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:

Slette tid, tom for bitter lemon, hvordan skal dette gå ? Nu vel, når klokken har passert 23 får man vel dispensasjon til å gå over til å drikke bart.
    Kul plate! Tom for blandevann? skandaløst dårlig planlagt! men du får gulpe innpå bart

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Veldig dårlig planlagt. Litt for mange av middagsgjestene trodde at de skulle opp grytidlig i morgen for å gå på ski, så blandevannet gikk unna.

G

Gjestemedlem

Gjest
    The Legendary Pink Dots - Third Secret. Hentet fra albumet 'The Maria Dimention' som kom ut i 1991. En av de beste album de har laget etter min mening.

[video]r9C5hrpbG-c[/video]

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    jowil skrev:
    Roberten skrev:
    Hei hvor det går !
    Og dette er noe nytt??? Har ikke sett den skiva før...
    Slettes ikke, vi snakker vel 92-93 om jeg ikke husker feil(Eros kommer sikkert ilende med riktig dato og hvilken tannbørste gutta brukte ;) )

Er nødt til å komme høyt på listen over tidenes debutalbum det her. Usannsynlig fet blanding av alt som er bra med rock og punk.

jowil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.07.2006
    Antall liker
    9
    Roberten skrev:
    jowil skrev:
    Roberten skrev:
    Hei hvor det går !
    Og dette er noe nytt??? Har ikke sett den skiva før...
    Slettes ikke, vi snakker vel 92-93 om jeg ikke husker feil(Eros kommer sikkert ilende med riktig dato og hvilken tannbørste gutta brukte ;) )

Er nødt til å komme høyt på listen over tidenes debutalbum det her. Usannsynlig fet blanding av alt som er bra med rock og punk.
    Akkurat. Da er den rett og slett fra før min tid. :-[ Har At Ropes End og Nightmare Scenario hvor spesielt førstnevnte er hyppig spilt. Sjekket litt innom på RateYourMusic og det virker som at jeg har gått glipp av noe her. Den skal bestilles sporenstreks.

Fotnote: NBT åpnet(?) buktafestivalen i Tromsø for et par-tre(??) år siden. En kakofoni av driv og rytme hvor ihvertfall undertegnede ble fullstendig revet med. De dukket frem fra glemselen akkurat som om det ikke hadde gått et sekund siden slutten av nittitallet når jeg hørte på dem. Og som om ikke det var nok jumpet vokalisten (etter å ha levert en atombombe av en konsert) ned blant oss vanlige dødelige for å få med seg de neste artistene på scenen. Ingen primadonnanykker der i gården, nei.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn