Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    Slettes ikke, vi snakker vel 92-93 om jeg ikke husker feil(Eros kommer sikkert ilende med riktig dato og hvilken tannbørste gutta brukte ;) )
    bortimot nesten, er bare så jævli stressa på jobb akkurat nå. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett de live.

Brukte forresten å kickstarte morgenen med NBT i et par år. God start på dagen................ ;D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    jowil skrev:
    Roberten skrev:
    jowil skrev:
    Roberten skrev:
    Hei hvor det går !
    Og dette er noe nytt??? Har ikke sett den skiva før...
    Slettes ikke, vi snakker vel 92-93 om jeg ikke husker feil(Eros kommer sikkert ilende med riktig dato og hvilken tannbørste gutta brukte ;) )

Er nødt til å komme høyt på listen over tidenes debutalbum det her. Usannsynlig fet blanding av alt som er bra med rock og punk.
    Akkurat. Da er den rett og slett fra før min tid. :-[ Har At Ropes End og Nightmare Scenario hvor spesielt førstnevnte er hyppig spilt. Sjekket litt innom på RateYourMusic og det virker som at jeg har gått glipp av noe her. Den skal bestilles sporenstreks.

Fotnote: NBT åpnet(?) buktafestivalen i Tromsø for et par-tre(??) år siden. En kakofoni av driv og rytme hvor ihvertfall undertegnede ble fullstendig revet med. De dukket frem fra glemselen akkurat som om det ikke hadde gått et sekund siden slutten av nittitallet når jeg hørte på dem. Og som om ikke det var nok jumpet vokalisten (etter å ha levert en atombombe av en konsert) ned blant oss vanlige dødelige for å få med seg de neste artistene på scenen. Ingen primadonnanykker der i gården, nei.
    Da kan den trygt bestilles ja :) Og for en fantastisk fotnote ! Der skulle jeg mer enn gjerne vært, aldri sett de live, og det hørtes ut som en perfekt konsertopplevelse :D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    ErosLoveking skrev:
    Roberten skrev:
    bortimot nesten, er bare så jævli stressa på jobb akkurat nå. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett de live.

Brukte forresten å kickstarte morgenen med NBT i et par år. God start på dagen................ ;D
    Frisk måte å starte dagen på, en dose med disse gutta river nok maskineriet fint i gang !

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Veldig dårlig planlagt. Litt for mange av middagsgjestene trodde at de skulle opp grytidlig i morgen for å gå på ski, så blandevannet gikk unna.
    Huff! du ble rasende og kastet de ut da du oppdaget at de supet bart blandevann

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    :) Neida, jeg gjorde gode miner til slett spill. Som vert er man nesten nødt til det.

Vel fremme ?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    :) Neida, jeg gjorde gode miner til slett spill. Som vert er man nesten nødt til det.

Vel fremme ?
    jepp! rosevin i glasset og sitter på veranda med jakke.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Gabriel´s Trumpet Records and The Knights of the new Crusade present "God in the Garage"

Prae-Kraut Pandaemonium vol 7

The Thanes - " Undignified Noblemen"

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Oi oi oi ! Tav Falco Panther Burns ! Det er ganske nøyaktig tredje gangen i mitt liv jeg har støtt på noen andre enn meg som har Tav Falco Panther Burns :D

Inspirert av tråden om Birdman er denne plukket frem og Radios Appear lagt på tallerkenen.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Tav Falco er kult. Har noen skiver med ham. Heldig å sett ham live 2-3 ganger også.
    Hans småeksentriske opptredener med lysbildeshow og kortfilmfremvisning før konserten er vel verdt å få med seg.

Her er det helt andre rytmer, lyder, blipp blopp eller hva f%$&%$ en skal kalle Trentemøller. ::)

Heldig er den som kan høre på en god gammaldags rockegitar.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    ErosLoveking skrev:
    Tav Falco er kult. Har noen skiver med ham. Heldig å sett ham live 2-3 ganger også.
    Hans småeksentriske opptredener med lysbildeshow og kortfilmfremvisning før konserten er vel verdt å få med seg.
    Bra pakke !

ErosLoveking skrev:
    Her er det helt andre rytmer, lyder, blipp blopp eller hva f%$&%$ en skal kalle Trentemøller. ::)
    Noen som trenger en øl ? :D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Da kommer vann til sin heder ja.

Og det varmer hjertet å se at rolfozzy nå er igang med Andrew Jackson Jihad, så får en bare smøre seg med tålmodighet frem til dommen faller.

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    3.278
    Torget vurderinger
    4
    Wilco - Yankee Hotel Foxtrot [Nonesuch; 2002]

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Etter mye blipp blopp i et par timer (Trentemøller)

Full avreagering. Hell yeah!!!!!!

Anglo Girl Desire.......... ooooooooooohhhh!!!!!!

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    ErosLoveking skrev:
    Roberten skrev:
    Noen trenger fortsatt en øl ;)
    skjønner hva du fisker etter ;) , men vi skal på babysvømming ikveld, og det er et aldri så lite høydepunkt. :)
    :D Vel, du skal få en i dag i morra som rein og ubrukt står så jeg smører meg med tålmodighet, du er jo nødt til å knekke før eller siden ;)

Du som er far og dermed automatisk ekspert på slikt, likte han babysvømming fra første början ?

65finger skrev:
    Roberten skrev:
    Noen trenger fortsatt en øl ;)
    Ølhunden på Majorstuen bjeffer, knurrer og river i lenken ;D slurper i meg rosevin for øyeblikket
    ;D Er ikke fritt for at jeg midt i alt ølsuget merker at rosévin i varmegrader virker svært tiltalende.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Hvor OT kan OT bli, nå også babysvømming i lyttetråden. ;D

Vi startet 4mnd alderen, litt skeptisk i starten, men nå er det bare moro. Fin avkobling, og så er jeg veldig opptatt av viktigheten av å respektere og mestre vann. Tenker på alle de som ikke kan svømme. :-\

klar til å lade platetallerkenen ligger nå

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    ErosLoveking skrev:
    Hvor OT kan OT bli, nå også babysvømming i lyttetråden. ;D

Vi startet 4mnd alderen, litt skeptisk i starten, men nå er det bare moro. Fin avkobling, og så er jeg veldig opptatt av viktigheten av å respektere og mestre vann. Tenker på alle de som ikke kan svømme. :-\
    Folkeopplysning kan da aldri bli OT ;D

Jeg er av en eller annen grunn ekstremt fascinert av babysvømming. Det er ubeskrivelig kult at de små krabatene synes det er stas å svømme.
    Å mestre vann er viktig, i særdeleshet for sønnen av en fisker.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn