Etter drillpikene passer det godt med denne.
Vedlegg
-
68.7 KB Visninger: 181
+1gismo skrev:a-ha på NRK1
Jepp, må få meg seg dette.gismo skrev:a-ha på NRK1
Gjesp... Mulig det er meg det er noe galt med, men har aldri sett noe spesielt i den gruppen. At ungpiker mener tåkefyrsten på vokal har sjarme er så sin sak, men ellers? Er det noe jeg ikke skjønner?gismo skrev:a-ha på NRK1
Jo da , du har skjønt det meste duroesok skrev:Gjesp... Mulig det er meg det er noe galt med, men har aldri sett noe spesielt i den gruppen. At ungpiker mener tåkefyrsten på vokal har sjarme er så sin sak, men ellers? Er det noe jeg ikke skjønner?gismo skrev:a-ha på NRK1
Min første REM-plate, innkjøpt ca 1984? Fortsatt favoritten min blant albumene deres.Tor skrev:R.E.M. - Murmur
![]()
united59 skrev:![]()
Klassisk britisk folk. Anno 1969.
Vinyl er nok best ja. Har gitt bort platespiller og plater til nevø (for lat til å reise meg opp fra sofaen). Men en kamerat av meg rippet denne fra vinyl for meg, avspilt i 24-96 flac på en skvisboks touch, får faktisk noe av vinyl-følelsen - denne nærheten - på denne måten også. (Iallefall etter at jeg anskaffet rør-amp).Voff skrev:Den der ja. Tror jeg skal ta den frem og spille den nå. PÅ vinyl selvsagt!united59 skrev:![]()
Klassisk britisk folk. Anno 1969.
Jeg skal spille den på vinyl uten en eneste transistor i signalveien... ;Dunited59 skrev:Vinyl er nok best ja. Har gitt bort platespiller og plater til nevø (for lat til å reise meg opp fra sofaen). Men en kamerat av meg rippet denne fra vinyl for meg, avspilt i 24-96 flac på en skvisboks touch, får faktisk noe av vinyl-følelsen - denne nærheten - på denne måten også. (Iallefall etter at jeg anskaffet rør-amp).
Det står det respekt av, men i og for seg gjør vel jeg også det?Voff skrev:Jeg skal spille den på vinyl uten en eneste transistor i signalveien... ;Dunited59 skrev:Vinyl er nok best ja. Har gitt bort platespiller og plater til nevø (for lat til å reise meg opp fra sofaen). Men en kamerat av meg rippet denne fra vinyl for meg, avspilt i 24-96 flac på en skvisboks touch, får faktisk noe av vinyl-følelsen - denne nærheten - på denne måten også. (Iallefall etter at jeg anskaffet rør-amp).
Artig gjenhør i forbindelse med ripping. Liker denne godtunited59 skrev:Min første REM-plate, innkjøpt ca 1984? Fortsatt favoritten min blant albumene deres.Tor skrev:R.E.M. - Murmur
![]()
Respekt. Her i gården er Westerberg husgud.united59 skrev:
Takk, det er musikernevøen min, som fikk platespilleren min, som lærte meg om ham. Og The Replacements.Tor skrev:Respekt. Her i gården er Westerberg husgud.united59 skrev:
united59 skrev:Takk, det er musikernevøen min, som fikk platespilleren min, som lærte meg om ham. Og The Replacements.Tor skrev:Respekt. Her i gården er Westerberg husgud.united59 skrev:
Det er artig når man for en gang skyld får til å lære noe av de unge jyplingene. Det er jo ikke riktig... ;D