Neil Young
Vedlegg
-
45.3 KB Visninger: 170
Ja, det coveret hadde blitt for drøy kost i over 30x30 centimeter i vinylutgave.JanR skrev:![]()
Cd.
/jan
Man prøver jo å moderere segDazed skrev:Ja, det coveret hadde blitt for drøy kost i over 30x30 centimeter i vinylutgave.JanR skrev:![]()
Cd.
/jan![]()
Har det ikke vært nok homocover her?JanR skrev:Man prøver jo å moderere segDazed skrev:Ja, det coveret hadde blitt for drøy kost i over 30x30 centimeter i vinylutgave.JanR skrev:![]()
Cd.
/jan![]()
/jan
Langt i fra ;Drolfozzy skrev:Har det ikke vært nok homocover her?JanR skrev:Man prøver jo å moderere segDazed skrev:Ja, det coveret hadde blitt for drøy kost i over 30x30 centimeter i vinylutgave.JanR skrev:![]()
Cd.
/jan![]()
/jan
Liker du den best, er den selvfølgelig best. For deg.lars_erik skrev:Hm. Dette er vel Dylans beste, skulle jeg mene :![]()
Et lite, vennlig og velment sparkrolfozzy skrev:Liker du den best, er den selvfølgelig best. For deg.lars_erik skrev:Hm. Dette er vel Dylans beste, skulle jeg mene :![]()
Denne er vel homo nok? En glitrende klassiker fra åttitallet jeg gjerne hører igjen. Takk for all homopraten som inspirerte til valget guttær. :-*dag1234 skrev:Whiskeytown - Stangers almanac Nesten ikke homo nok. Skulle vært liljer, men disse får duge.
Bronski Beat var en homsegruppe ja, men jeg husker ikke hvor homo de var på covrene. Javel, vi er enda i fastetiden, så jeg bør nok ikke sjekke for nøye.baluba skrev:Denne er vel homo nok? En glitrende klassiker fra åttitallet jeg gjerne hører igjen. Takk for all homopraten som inspirerte til valget guttær. :-*dag1234 skrev:Whiskeytown - Stangers almanac Nesten ikke homo nok. Skulle vært liljer, men disse får duge.
Det er drøyere saker på innsiden av vinylutgavenDazed skrev:Ja, det coveret hadde blitt for drøy kost i over 30x30 centimeter i vinylutgave.JanR skrev:![]()
Cd.
/jan![]()
Albumet het The Age of Consent. De som husker de politiske braduljene i UK rundt det temaet på midten av åttitallet bør vel ikke være i tvil om temaet her, nei. Den skiven var ren homopolitikk fra ende til annen. Den videoen du nettopp har sett er vel ikke akkurat tvetydig om temaet heller. Det handler enkelt og greit om homofobi og utstøtelse av familien på grunn av seksuell legning. Scenen der moren gir ham en klem mens faren gir ham 100 pund er direkte hjerteskjærende.dag1234 skrev:Bronski Beat var en homsegruppe ja, men jeg husker ikke hvor homo de var på covrene. Javel, vi er enda i fastetiden, så jeg bør nok ikke sjekke for nøye.baluba skrev:Denne er vel homo nok? En glitrende klassiker fra åttitallet jeg gjerne hører igjen. Takk for all homopraten som inspirerte til valget guttær. :-*dag1234 skrev:Whiskeytown - Stangers almanac Nesten ikke homo nok. Skulle vært liljer, men disse får duge.
![]()