Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.723
    Torget vurderinger
    1
    Townes skrev:
    65finger skrev:
    se her! en svær gjeng med ozzy i spissen. som står opp gjerne klokka 0500 om morran. Vi har Roberten, Townes osv. Tipper dere sitter og ser ut av vinduet, med musikk på. Dere har på blådress, fordi dere skal telle biler. Utrolig bra gjeng som jeg skal bli en del av
    Fozzy opererer ikkje med tid på samme måte som oss andre. Tror han har mer en sirkulær enn lineær forståelse av begrepet.

Men joda, greit å være tidlig på an, sjøl om den faktisk blei over 0730 i dag. No er det nykvernet kaffe, Bergens Tidende og gomusikk på kjøkkenet. Mens eg gløtter ut kjøkkenvinduet og ser Landåsfjellet bade i solglimt. Ja du leste riktig, Roberten. Det finnes sol i Bergen også. Samma ka du trur.

Denne nuh.

Calexico - Carried to dust
    ;D Det er bra årets vårdag kom i dag, Townes. Det har du fortjent.

Når det gjelder fozzy og døgnrytme har jeg kommet frem til at han hever seg over tid og klokkeslett og nekter å la slike hverdagslige ting affisere seg.

R.L. Burnside - A Ass Pocket Of Whisky

courtesy of nødhjelpen i vesterled
    Og jøssenavn og steike du, som det svinger av det her !

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.529
    Torget vurderinger
    2
    En tid for og være våken, en tid for og sove. Men det kan oppstå overlappinger.
    Blådress er et sted hvor møllkuler oppbevares.

Siste før jeg springer jublende ut i sola, og kommer slepende hjem med ingrediensene til morgendagens kullinariske fråtserier. I dag blir det svensk potatismos m/tilbehør.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    rolfozzy skrev:

Siste før jeg springer jublende ut i sola, og kommer slepende hjem med ingrediensene til morgendagens kullinariske fråtserier. I dag blir det svensk potatismos m/tilbehør.

Litt OT men..

Seriøst rozzy, du kan for svarte fan ikke spise den papirmassen som svenskene kaller potetstappe ?!

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.529
    Torget vurderinger
    2
    JanR skrev:
    rolfozzy skrev:

Litt OT men..

Seriøst rozzy, du kan for svarte fan ikke spise den papirmassen som svenskene kaller potetstappe ?!

/jan

Du avslører her at du ikke har prøvd den.

Er det et område hvor svenskene lager noe bedre enn nordmenn, må det være potatismos.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.723
    Torget vurderinger
    1
    Dylan 30th Anniversary...

I dag først og fremst for å høre Youngs versjon av Tom Thumbs Blues, og som alltid, Clancy Brothers When The Ship Come In. Selv om det aldri gjør vondt å høre albinoversjonen av Highway 61 Revisited.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    rolfozzy skrev:
    JanR skrev:
    rolfozzy skrev:

Litt OT men..

/jan

Du avslører her at du ikke har prøvd den.

Er det et område hvor svenskene lager noe bedre enn nordmenn, må det være potatismos.

Værste jeg har hørt. Kjerringa har total forbud mot å kjøpe denslags møl der borte.
    Prøvd opptil flere, alle er like jævlig.

Nuvel.
    Sette på den her, cd.

/jan

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Litt ymse, bl.a Sadies og Parting Gifts, mens jeg psyker meg opp for dagens økt.

Boffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Antall liker
    334
    Sted
    Oslo Vest
    Frank Zappa - Sleep Dirt 9624
    Frank Zappa - Studio Tan 9624
    Jethro Tull - Thick as a brick 9624
    Little Feat - Last record album 9624
    Deep Purple - Made in japan 9624

jepp , det gjør en forskjell.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.018
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    Kremskive

Charles Bradley - "No Time for Dreaming"
    Den falt godt i smak i Casa baluba også, men foreløpig serveres den kun fra Spotify her i huset.
    Daptone har gitt oss flere bra saker, må jeg si. De er meget sentrale i soul-revivalen vi har opplevd de siste årene.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    baluba skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Kremskive

Charles Bradley - "No Time for Dreaming"
    Den falt godt i smak i Casa baluba også, men foreløpig serveres den kun fra Spotify her i huset.
    Daptone har gitt oss flere bra saker, må jeg si. De er meget sentrale i soul-revivalen vi har opplevd de siste årene.
    Daptone er med og definerer deler av det som skjer innenfor ny soul, med en distinkt huslyd.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.723
    Torget vurderinger
    1
    VA - Southern Soul Showcase - Crying In The Streets

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…