veldig happy med å ha fått tak i denne.
Vernon Wray - "Wasted"
Vernon Wray - "Wasted"

|
Takk takk. Er som sagt veldig dyktig og flott innspilling men det gir meg ingenting. Men fint at andre kan kose seg.gismo skrev:Til ære for cyber 8)
Du har også noen gode sider da, lars_erik.lars_erik skrev:Denne nå;
Ja, den var etande god synes jeg.lars_erik skrev:Nok en av mine bedre sider
Spiller du bare plater med jævla triste covere...? ;D ;DErosLoveking skrev:Conor Oberst and the Mystic Valley Band - "Outer South"
![]()
Trist og trist Fru Blom, ikke alle kan spille fraglerock hele tida heller. Charles Bradley ser jo ut som han koser seg godt på omslaget han . :Voff skrev:Spiller du bare plater med jævla triste covere...? ;D ;D![]()
Men enda har han ikke lært å kle seg. Har du sett hva han har hengt på seg!!? En fornærmelse mot ham selv og kroppen hans. At det går an!lars_erik skrev:Jeg er nødt til å sette på denne fantastiske plata igjen. Dette er en meget sterk plate! Et driv og en nerve på Buddy Guy som er helt herlig. Og mannen er her 74 år!
Nå skal du være forsiktig, min herre!!dag1234 skrev:Men enda har han ikke lært å kle seg. Har du sett hva han har hengt på seg!!? En fornærmelse mot ham selv og kroppen hans. At det går an!lars_erik skrev:Jeg er nødt til å sette på denne fantastiske plata igjen. Dette er en meget sterk plate! Et driv og en nerve på Buddy Guy som er helt herlig. Og mannen er her 74 år!
Det var ikke gitaren jeg siktet til. Det er jo en flott Stratocaster. Det var det der plagget han forsøker å slippe unne med som en slags dressjakke. Jeremias.lars_erik skrev:Nå skal du være forsiktig, min herre!!dag1234 skrev:Men enda har han ikke lært å kle seg. Har du sett hva han har hengt på seg!!? En fornærmelse mot ham selv og kroppen hans. At det går an!lars_erik skrev:Jeg er nødt til å sette på denne fantastiske plata igjen. Dette er en meget sterk plate! Et driv og en nerve på Buddy Guy som er helt herlig. Og mannen er her 74 år!
Den gitaren er fra 1957!
Var du avgårde og hørte på han? Så han fikk bra omtale i BT.Townes skrev:Denne perlen nytes sammen med noe brunt i glasset:
Stein Torleif Bjella - Vonde visu
![]()
Eg hadde veldig løsst, men i går kom fredagstyngja med ekstra kraft. Ei heil veke med sjuke ungar, våkenetter og mas og tjas gjorde at eg søkk sopassa langt nedi sofaen sopassa tidleg på kvelden at eg aldri kom meg derifrå. Eg er heilt ubrukeleeg på fredagskveldane.dag1234 skrev:Var du avgårde og hørte på han? Så han fikk bra omtale i BT.Townes skrev:Denne perlen nytes sammen med noe brunt i glasset:
Huff, du har blitt rammet av virkeligheten. Hold ut, det går over.Townes skrev:Eg hadde veldig løsst, men i går kom fredagstyngja med ekstra kraft. Ei heil veke med sjuke ungar, våkenetter og mas og tjas gjorde at eg søkk sopassa langt nedi sofaen sopassa tidleg på kvelden at eg aldri kom meg derifrå. Eg er heilt ubrukeleeg på fredagskveldane.dag1234 skrev:Var du avgårde og hørte på han? Så han fikk bra omtale i BT.Townes skrev:Denne perlen nytes sammen med noe brunt i glasset:
Såg han på samme tid i fjor. Det var gode greier det, og eg er overtydd om at det var like gildt i går.