- Ble medlem
- 28.10.2008
- Antall liker
- 1.135
cd
Vedlegg
-
83 KB Visninger: 181
|
Legge unger?JanR skrev:Og nå over til noe helt annet.
![]()
Vinyl.
/jan
Skal se det er håp for sørvest-beboere likeveldag1234 skrev:Kari Bremnes og Rikard Wollf - Desemberbarn
Lagt unger.65finger skrev:Legge unger?JanR skrev:Og nå over til noe helt annet.
![]()
Vinyl.
/jan
Her blafrer det ikke mye, men hønne må jobberoom skrev:The incident har fått 4 8" til å blafre fritt!JanR skrev:65finger skrev:Legge unger?JanR skrev:Og nå over til noe helt annet.
![]()
Vinyl.
/jan
Lagt unger.
/jan
Da sier vi såanekdoten skrev:Ja, ja, ja!! Porcupine Tree er en av mine favoritter. Jeg herved genierklærer Steven Wilson!!![]()
Nytt???dag1234 skrev:Et nytt bekjentskap, fristet av fingeren.
The Who - Live at Leeds
Jeg har hørt om The Who, men har unngått dem så godt det har latt seg gjøre. Det har ikke bare vært lett.Townes skrev:Nytt???dag1234 skrev:Et nytt bekjentskap, fristet av fingeren.
The Who - Live at Leeds
Plata eller bandet? Begge deler er omtrent like ille, men antar det er plata?
Spill platene døgnet rundt!!! jeg elsker det bandet ihvertfall frem til 1978dag1234 skrev:Jeg har hørt om The Who, men har unngått dem så godt det har latt seg gjøre. Det har ikke bare vært lett.Townes skrev:Nytt???dag1234 skrev:Et nytt bekjentskap, fristet av fingeren.
The Who - Live at Leeds
Greit å høre hva jeg har vært så redd for i alle disse årene. Dette handler om å møte mine nevroser og noe gammalt drit fra oppveksten.
Veldig mange av disse låtene har jeg jo hørt mange ganger oppdager jeg nå. Kanskje ikke det mest fantastiske i min verden, men slettes ikke noe å være redd for! Du fingeren, du har satt min psyke fri.65finger skrev:Spill platene døgnet rundt!!! jeg elsker det bandet ihvertfall frem til 1978dag1234 skrev:Jeg har hørt om The Who, men har unngått dem så godt det har latt seg gjøre. Det har ikke bare vært lett.Townes skrev:Nytt???dag1234 skrev:Et nytt bekjentskap, fristet av fingeren.
The Who - Live at Leeds
Greit å høre hva jeg har vært så redd for i alle disse årene. Dette handler om å møte mine nevroser og noe gammalt drit fra oppveksten.
Blir ikke lett og synke lavere nå, streken.lars_erik skrev:Denne flotte plata er det alt for lenge siden jeg spilte :-[
Chris de Burgh - Eastern Wind
Å joda ;Drolfozzy skrev:Blir ikke lett og synke lavere nå, streken.lars_erik skrev:Denne flotte plata er det alt for lenge siden jeg spilte :-[
Mark Lanagan - bubblegumlars_erik skrev:Denne flotte plata er det alt for lenge siden jeg spilte :-[
Var på konsert med henne i sommer. Klarte å lure meg ut før det var ferdig - dyktig, men du verden så kjedelig mye av musikken var...lars_erik skrev:Mari Boine på Skavland nå nettopp. Fantastisk flott!