- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Du er bare mannen i mitt liv, lars_erik!lars_erik skrev:
Du er bare mannen i mitt liv, lars_erik!lars_erik skrev:
;Ddag1234 skrev:Du er bare mannen i mitt liv, lars_erik!lars_erik skrev:
;Dgismo skrev:Til ære for cyber 8)
Den må sjekkes utParelius skrev:Nok en «lenge siden sist»-plate. Donovan: Slow Down World. God lyd på den, og det er nesten som jeg har lyst til å grave meg ned i et hull uten å føle meg direkte ulykkelig. Jeg likte den da den kom ut (men da hadde jeg dårlig anlegg og kunne bli forelsket) og jeg liker den faktisk fremdeles (og kan spille den uten at naboen kommer på utrivelig besøk). Ah, hvor dyp er vel melankolien.
Bra plate det der. Men at du gikk i skjørt....Parelius skrev:Shit! Doll by Doll og jeg husker fremdeles hvordan jeg førte hånden opp under skjørtekanten da den kom ut. Den var stor da og den står fremdeles! Bra at noe holder seg.
;D65finger skrev:se her! en svær gjeng med ozzy i spissen. som står opp gjerne klokka 0500 om morran. Vi har Roberten, Townes osv. Tipper dere sitter og ser ut av vinduet, med musikk på. Dere har på blådress, fordi dere skal telle biler. Utrolig bra gjeng som jeg skal bli en del av
Fozzy opererer ikkje med tid på samme måte som oss andre. Tror han har mer en sirkulær enn lineær forståelse av begrepet.65finger skrev:se her! en svær gjeng med ozzy i spissen. som står opp gjerne klokka 0500 om morran. Vi har Roberten, Townes osv. Tipper dere sitter og ser ut av vinduet, med musikk på. Dere har på blådress, fordi dere skal telle biler. Utrolig bra gjeng som jeg skal bli en del av