The Royal Tribute Band; Abbey Road
Den beste, syns jeg
Den beste, syns jeg
Vedlegg
-
86.4 KB Visninger: 76
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;DF.E. skrev:talkin`bout a revolution ;D Vel,høre sistesida nuEnig i at Abbey e den beste i blant de beste 8)
Nå er det rett for det går for deg, lars_erik. Ha tørkepapiret klart!lars_erik skrev:;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;DF.E. skrev:talkin`bout a revolution ;D Vel,høre sistesida nuEnig i at Abbey e den beste i blant de beste 8)
Magisk kommentar ;D ;D ;Ddag1234 skrev:Nå er det rett for det går for deg, lars_erik. Ha tørkepapiret klart!lars_erik skrev:;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;DF.E. skrev:talkin`bout a revolution ;D Vel,høre sistesida nuEnig i at Abbey e den beste i blant de beste 8)
So you're that fucking bastard!!!!F.E. skrev:I`m the taxman 8)
mvh Filip
Er det Salhuskvintetten eller Sex Pistols du hører på? Greit at du ikke gidder å lime inn linken til den Spotify-filen du skriver om, det er ganske vanlig. Men å legge ut et cover uten skrift, som er gitt ut i 18 eksemplarer av et lokalt obskurt band fra Gud vet hvor, og ikke skrive hva det er - det irriterer ganske kraftig. Sorry utbrudd, men jeg rømmer fra pirater som har okkupert stuen.cybervision_ skrev:![]()
Lokal gruppe, Salmeklang. Spiller fra Spotify, svært god lyd.
God morgen baluba!baluba skrev:Er det Salhuskvintetten eller Sex Pistols du hører på? Greit at du ikke gidder å lime inn linken til den Spotify-filen du skriver om, det er ganske vanlig. Men å legge ut et cover uten skrift, som er gitt ut i 18 eksemplarer av et lokalt obskurt band fra Gud vet hvor, og ikke skrive hva det er - det irriterer ganske kraftig. Sorry utbrudd, men jeg rømmer fra pirater som har okkupert stuen.cybervision_ skrev:![]()
Grumpy much ?baluba skrev:Er det Salhuskvintetten eller Sex Pistols du hører på? Greit at du ikke gidder å lime inn linken til den Spotify-filen du skriver om, det er ganske vanlig. Men å legge ut et cover uten skrift, som er gitt ut i 18 eksemplarer av et lokalt obskurt band fra Gud vet hvor, og ikke skrive hva det er - det irriterer ganske kraftig. Sorry utbrudd, men jeg rømmer fra pirater som har okkupert stuen.cybervision_ skrev:![]()
Tja, er vel nærmest det første. Jeg beklager så utrolig mye, jeg tenkte det var nok å skrive navnet på bandet (som forøvrig) er tittel på skiva også. Her er link: http://open.spotify.com/album/4m7VueazF8bxvIqDaEf6qMbaluba skrev:Er det Salhuskvintetten eller Sex Pistols du hører på? Greit at du ikke gidder å lime inn linken til den Spotify-filen du skriver om, det er ganske vanlig. Men å legge ut et cover uten skrift, som er gitt ut i 18 eksemplarer av et lokalt obskurt band fra Gud vet hvor, og ikke skrive hva det er - det irriterer ganske kraftig. Sorry utbrudd, men jeg rømmer fra pirater som har okkupert stuen.cybervision_ skrev:![]()
Hmm...jeg var totalt uvitende om at det i det hele tatt gikk an å ha en god prog morgenottone skrev:Good prog morning!
At det går an?Roberten skrev:Hmm...jeg var totalt uvitende om at det i det hele tatt gikk an å ha en god prog morgenottone skrev:Good prog morning!![]()
Noe du vil dele med noen :dag1234 skrev:Bob Dylan - Live 1975 Etter en litt urolig natt grunnet en noe uheldig omgang med et brannslukkingsapparat.
Knallplate det der, ottone. Og spesielt når lyden er godottone skrev:At det går an?Roberten skrev:Hmm...jeg var totalt uvitende om at det i det hele tatt gikk an å ha en god prog morgenottone skrev:Good prog morning!![]()
Yes. We have heaven.
![]()
Gulp...anlegg og plater uskadet, antar vi?dag1234 skrev:Bob Dylan - Live 1975 Etter en litt urolig natt grunnet en noe uheldig omgang med et brannslukkingsapparat.
Du vet jo alt, lars_erik :-[. Synes kanskje det blir litt for intimt og pinlig å legge det ut for hele verden. Ingen materielle skader, heldigvis.lars_erik skrev:Noe du vil dele med noen :dag1234 skrev:Bob Dylan - Live 1975 Etter en litt urolig natt grunnet en noe uheldig omgang med et brannslukkingsapparat.![]()
;D Det går hardt for seg på sørvestspissen.dag1234 skrev:Du vet jo alt, lars_erik :-[. Synes kanskje det blir litt for intimt og pinlig å legge det ut for hele verden. Ingen materielle skader, heldigvis.lars_erik skrev:Noe du vil dele med noen :dag1234 skrev:Bob Dylan - Live 1975 Etter en litt urolig natt grunnet en noe uheldig omgang med et brannslukkingsapparat.![]()
Og ikke bare på den. Vi får se hvordan dette legger seg til. Og håpe det beste.lars_erik skrev:;D Det går hardt for seg på sørvestspissen.dag1234 skrev:Du vet jo alt, lars_erik :-[. Synes kanskje det blir litt for intimt og pinlig å legge det ut for hele verden. Ingen materielle skader, heldigvis.lars_erik skrev:Noe du vil dele med noen :dag1234 skrev:Bob Dylan - Live 1975 Etter en litt urolig natt grunnet en noe uheldig omgang med et brannslukkingsapparat.![]()