Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    580
    Torget vurderinger
    2
    talkin`bout a revolution ;D Vel,høre sistesida nu :p Enig i at Abbey e den beste i blant de beste 8)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Mistenker skaptrøndern fra Steinkjer´s høyeste ønske når den dag kommer, ikke 1234. Brent til aske, blandet inn med hvit maling og smurt utover et fotgjengerfelt i perifere London.

Svir av et par maxi-singler. ooooooh-yeah!

Grinderman - "Heathen Child"

Grinderman - "Worm Tamer"

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    Det fins perler i samlinga mi som blir alt for lite spilt.
    Men i dag fant jeg en som jeg starter dagen med.

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    Hadde tenkt å komme i gang med albumstafetten,men just my luck,lydkortet eller dac'en slo seg vrang.Det blir en mulig løsning m/minijack til rca-tilknyttning for anlegget.Rekker ikke å få kjøpt cd'en heller og er i tillegg raka fant.Hører istedenfor julegaven fra brutter'n & co :

De Lillos - hjernen er alene i operaen.

mvh. s,

G

Gjestemedlem

Gjest
    Oppdaget nettopp at denne eksisterer :D

Ny plate fra John Foxx.

John Foxx er tidligere vokalist i Ultravox på de tre første albumene, inntil Midge Ure tok over.

Har kommet ut med noen ordentlig bra soloalbum i ettertid. Rendyrket kjølig synthmusikk og eteriske lydlandskaper. Har ikke fått hørt igjennom denne ennå, .. er på vei ut døren. Men ser frem til å sette den på igjen senere.

Vedlegg

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    cybervision_ skrev:

Lokal gruppe, Salmeklang. Spiller fra Spotify, svært god lyd.
    Er det Salhuskvintetten eller Sex Pistols du hører på? Greit at du ikke gidder å lime inn linken til den Spotify-filen du skriver om, det er ganske vanlig. Men å legge ut et cover uten skrift, som er gitt ut i 18 eksemplarer av et lokalt obskurt band fra Gud vet hvor, og ikke skrive hva det er - det irriterer ganske kraftig. Sorry utbrudd, men jeg rømmer fra pirater som har okkupert stuen.

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.744
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    baluba skrev:
    cybervision_ skrev:

Er det Salhuskvintetten eller Sex Pistols du hører på? Greit at du ikke gidder å lime inn linken til den Spotify-filen du skriver om, det er ganske vanlig. Men å legge ut et cover uten skrift, som er gitt ut i 18 eksemplarer av et lokalt obskurt band fra Gud vet hvor, og ikke skrive hva det er - det irriterer ganske kraftig. Sorry utbrudd, men jeg rømmer fra pirater som har okkupert stuen.
    God morgen baluba!
    Pirater på besøk før du er våken, det er nok hardt. :)
    De heter Salmeklang, ser jeg, klart og greit. Album og band. Ganske flinke faktisk.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    baluba skrev:
    cybervision_ skrev:

Grumpy much ?
    I rettferdighetens navn skriver han vel at de heter Salmeklang ?

Neko Case - The Virginian
    På langt nær hennes beste, men det er allikevel mer enn godt nok her jeg vegeterer foran ovnen.

C

Cyber

Gjest
    baluba skrev:
    cybervision_ skrev:

Tja, er vel nærmest det første. Jeg beklager så utrolig mye, jeg tenkte det var nok å skrive navnet på bandet (som forøvrig) er tittel på skiva også. Her er link: http://open.spotify.com/album/4m7VueazF8bxvIqDaEf6qM

Igjen, jeg går i Canossagang, river min sorte skjorte i trevler og strør aske på trappa. Beklager, beklager, beklager.

;D

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.102
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Starter med denne plata i dag;

Pink Floyd; Whish You Were Here

Vedlegg

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    ottone skrev:
    Good prog morning!
    Hmm...jeg var totalt uvitende om at det i det hele tatt gikk an å ha en god prog morgen ;)

Wolf People - Steeple

Dette er merkelig greier, noe Jethro Tull, noe Black Mountain. En av skivene jeg kjøpte på anbefaling i platebaren for noen måneder siden men som ikke har havnet på tallerkenen før nå.

EDIT: kan også høres via edb http://open.spotify.com/album/5PqcqOyBU6bcTHoK5UciB4
    Faen, nå kom det plutselig inn noe fløytegreier, snart så det er på tide å klemme i gang revemaske og hoffnarr alarmen.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.102
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    Bob Dylan - Live 1975 Etter en litt urolig natt grunnet en noe uheldig omgang med et brannslukkingsapparat.
    Noe du vil dele med noen ::)

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.744
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    dag1234 skrev:
    Bob Dylan - Live 1975 Etter en litt urolig natt grunnet en noe uheldig omgang med et brannslukkingsapparat.
    Gulp...anlegg og plater uskadet, antar vi? ;)

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Du vet jo alt, lars_erik :-[. Synes kanskje det blir litt for intimt og pinlig å legge det ut for hele verden. Ingen materielle skader, heldigvis.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.102
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Du vet jo alt, lars_erik :-[. Synes kanskje det blir litt for intimt og pinlig å legge det ut for hele verden. Ingen materielle skader, heldigvis.
    ;D Det går hardt for seg på sørvestspissen.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    ;D Det går hardt for seg på sørvestspissen.
    Og ikke bare på den. Vi får se hvordan dette legger seg til. Og håpe det beste.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn