Anbefales
Vedlegg
-
50.7 KB Visninger: 245
Støttes 100%H.R skrev:Anbefales
Piratene er jaget ut av the comfort sone i stuen, så nå har alt roet seg. Salmeklang var noe jeg leste som en (positiv) beskrivelse av musikken. Det ordet betyr noe for meg (og sikkert deg også, i motsetning til de helvetes hedningene som gjennomsyrer forumet... ;D), så jeg koblet det ikke som noen tittel. Nå har jeg alt jeg trenger, men det får vente en stund.cybervision_ skrev:Tja, er vel nærmest det første. Jeg beklager så utrolig mye, jeg tenkte det var nok å skrive navnet på bandet (som forøvrig) er tittel på skiva også. Her er link: http://open.spotify.com/album/4m7VueazF8bxvIqDaEf6qMbaluba skrev:Er det Salhuskvintetten eller Sex Pistols du hører på? Greit at du ikke gidder å lime inn linken til den Spotify-filen du skriver om, det er ganske vanlig. Men å legge ut et cover uten skrift, som er gitt ut i 18 eksemplarer av et lokalt obskurt band fra Gud vet hvor, og ikke skrive hva det er - det irriterer ganske kraftig. Sorry utbrudd, men jeg rømmer fra pirater som har okkupert stuen.cybervision_ skrev:![]()
Lokal gruppe, Salmeklang. Spiller fra Spotify, svært god lyd.
Igjen, jeg går i Canossagang, river min sorte skjorte i trevler og strør aske på trappa. Beklager, beklager, beklager.
;D
Den skiva er knallbra ! Traff han som driver plateselskapet de er på under Mojomatics konserten i fjor, resultatet var at jeg fikk med meg vinyl av Beach Patrol og noen andre band han har utgitt. Knallsaker alle som en, men Beach Patrol er soleklart best. Mitt beste kjøp i 2010, både fordi det ikke kostet meg mer enn en øl, og fordi albumet er hysterisk bra.H.R skrev:
Får gjøre det da, men det blir jo ingen test. Er jo inne i The Dap King Universe allerede. Da er det bare å nyte, og for de bekymrede der ute kan jeg love at denne platen har skikkelig bitrate.baluba skrev:Jeg får spille 100 Days... etterpå og teste.
Jeg må få understreke at jeg uskyldsren i denne ulykksalige nattlige tildragelsen. Det er harde tider på sørvestspissen, og mannen som lever i denne så morbide tilværelsen har valgt en stakkars, plaget trønder som lynavleder og psykolog. En til tider svært takknemmelig jobb, jeg innrømmer det, men mannen kjenner jo desverre ingen grenser og ramler mer og mer utenfor det sosialt og menneskelig akseptable :'(Roberten skrev:@Dag, jeg har tenkt at forholdet du og larsunderstrekerik har utvikler seg mot noe, nå som du er nødt til å avvise ham med pulverapparatet i løpet av natten er jeg ganske sikker på at det er på tide å trå på bremsen. Hardt.
Det er lenge siden denne bromancen gikk langt utover det sosialt akseptable. :lars_erik skrev:Jeg må få understreke at jeg uskyldsren i denne ulykksalige nattlige tildragelsen. Det er harde tider på sørvestspissen, og mannen som lever i denne så morbide tilværelsen har valgt en stakkars, plaget trønder som lynavleder og psykolog. En til tider svært takknemmelig jobb, jeg innrømmer det, men mannen kjenner jo desverre ingen grenser og ramler mer og mer utenfor det sosialt og menneskelig akseptable :'(Roberten skrev:@Dag, jeg har tenkt at forholdet du og larsunderstrekerik har utvikler seg mot noe, nå som du er nødt til å avvise ham med pulverapparatet i løpet av natten er jeg ganske sikker på at det er på tide å trå på bremsen. Hardt.
dag1234 skrev:King Crimson - In the court of the Crimson King på Hegel dac...
Samma her.Even S skrev:No-Man: Returning Jesus
lars_erik er en helt sakesløs bystander til mine nattlige eksesser. La det være sagt en gang at han kun har vært en som kunne begråte elendigheten sammen med meg.lars_erik skrev:Jeg må få understreke at jeg uskyldsren i denne ulykksalige nattlige tildragelsen. Det er harde tider på sørvestspissen, og mannen som lever i denne så morbide tilværelsen har valgt en stakkars, plaget trønder som lynavleder og psykolog. En til tider svært takknemmelig jobb, jeg innrømmer det, men mannen kjenner jo desverre ingen grenser og ramler mer og mer utenfor det sosialt og menneskelig akseptable :'(Roberten skrev:@Dag, jeg har tenkt at forholdet du og larsunderstrekerik har utvikler seg mot noe, nå som du er nødt til å avvise ham med pulverapparatet i løpet av natten er jeg ganske sikker på at det er på tide å trå på bremsen. Hardt.
dag1234 skrev:lars_erik er en helt sakesløs bystander til mine nattlige eksesser. La det være sagt en gang at han kun har vært en som kunne begråte elendigheten sammen med meg.lars_erik skrev:Jeg må få understreke at jeg uskyldsren i denne ulykksalige nattlige tildragelsen. Det er harde tider på sørvestspissen, og mannen som lever i denne så morbide tilværelsen har valgt en stakkars, plaget trønder som lynavleder og psykolog. En til tider svært takknemmelig jobb, jeg innrømmer det, men mannen kjenner jo desverre ingen grenser og ramler mer og mer utenfor det sosialt og menneskelig akseptable :'(Roberten skrev:@Dag, jeg har tenkt at forholdet du og larsunderstrekerik har utvikler seg mot noe, nå som du er nødt til å avvise ham med pulverapparatet i løpet av natten er jeg ganske sikker på at det er på tide å trå på bremsen. Hardt.
At det skulle være noen (b)romance på gang mellom oss, holder jeg for lite sannsynlig. I fall vi jeg gjerne ha beskjed om vi er sammen lars_erik.
WikiA bromance is a close but non-sexual relationship between two (or more) men, a form of homosocial intimacy.
Ok. Lærer så lenge man slever. Trodde det var mer snakk om fuckfriends. :baluba skrev:dag1234 skrev:lars_erik er en helt sakesløs bystander til mine nattlige eksesser. La det være sagt en gang at han kun har vært en som kunne begråte elendigheten sammen med meg.lars_erik skrev:Jeg må få understreke at jeg uskyldsren i denne ulykksalige nattlige tildragelsen. Det er harde tider på sørvestspissen, og mannen som lever i denne så morbide tilværelsen har valgt en stakkars, plaget trønder som lynavleder og psykolog. En til tider svært takknemmelig jobb, jeg innrømmer det, men mannen kjenner jo desverre ingen grenser og ramler mer og mer utenfor det sosialt og menneskelig akseptable :'(Roberten skrev:@Dag, jeg har tenkt at forholdet du og larsunderstrekerik har utvikler seg mot noe, nå som du er nødt til å avvise ham med pulverapparatet i løpet av natten er jeg ganske sikker på at det er på tide å trå på bremsen. Hardt.
At det skulle være noen (b)romance på gang mellom oss, holder jeg for lite sannsynlig. I fall vi jeg gjerne ha beskjed om vi er sammen lars_erik.WikiA bromance is a close but non-sexual relationship between two (or more) men, a form of homosocial intimacy.
dag1234 skrev:Ok. Lærer så lenge man slever. Trodde det var mer snakk om fuckfriends. :baluba skrev:dag1234 skrev:lars_erik er en helt sakesløs bystander til mine nattlige eksesser. La det være sagt en gang at han kun har vært en som kunne begråte elendigheten sammen med meg.lars_erik skrev:Jeg må få understreke at jeg uskyldsren i denne ulykksalige nattlige tildragelsen. Det er harde tider på sørvestspissen, og mannen som lever i denne så morbide tilværelsen har valgt en stakkars, plaget trønder som lynavleder og psykolog. En til tider svært takknemmelig jobb, jeg innrømmer det, men mannen kjenner jo desverre ingen grenser og ramler mer og mer utenfor det sosialt og menneskelig akseptable :'(Roberten skrev:@Dag, jeg har tenkt at forholdet du og larsunderstrekerik har utvikler seg mot noe, nå som du er nødt til å avvise ham med pulverapparatet i løpet av natten er jeg ganske sikker på at det er på tide å trå på bremsen. Hardt.
At det skulle være noen (b)romance på gang mellom oss, holder jeg for lite sannsynlig. I fall vi jeg gjerne ha beskjed om vi er sammen lars_erik.WikiA bromance is a close but non-sexual relationship between two (or more) men, a form of homosocial intimacy.![]()