Veldig spent! Nå er jo forresten Blackfield - Blackfield tilgjengelig på vinyl hos burningshed.com, om du ikke har den. Jeg avventer, mtp. på det store antallet PT-LP'r som er bestilt.JanR skrev:Jeg ogsåvargen skrev:![]()
Blackfield - Blackfield.
Gleder meg forresten til den nye Blackfield-skiva:"Welcome To My DNA"!
/jan
Er litt i samme båt :vargen skrev:Veldig spent! Nå er jo forresten Blackfield - Blackfield tilgjengelig på vinyl hos burningshed.com, om du ikke har den. Jeg avventer, mtp. på det store antallet PT-LP'r som er bestilt.![]()
Hehe.JanR skrev:Er litt i samme båt :vargen skrev:Veldig spent! Nå er jo forresten Blackfield - Blackfield tilgjengelig på vinyl hos burningshed.com, om du ikke har den. Jeg avventer, mtp. på det store antallet PT-LP'r som er bestilt.![]()
Få i hus det som er bestilt så sjekke lommeboka.
Høre med Tormod om han kan skaffe, hvis ikke er det burningshed som gjelder.
ps: Thule, har du noe liggende ?
/jan
Man kjøper der det er tilgjengelig og bra service imho.vargen skrev:Hehe.JanR skrev:Er litt i samme båt :vargen skrev:Veldig spent! Nå er jo forresten Blackfield - Blackfield tilgjengelig på vinyl hos burningshed.com, om du ikke har den. Jeg avventer, mtp. på det store antallet PT-LP'r som er bestilt.![]()
/janJeg bruker som regel burningshed, men det var greie priser og litt bedre tilgjengelighet hos Tormod akkurat nå. Veldig god service hos Tormod, akkurat som hos burningshed.
Thule har jeg rett og slett ingenting av, og kan heller ikke huske å ha hørt det. Anbefales?
Sendt deg en PM.JanR skrev:Man kjøper der det er tilgjengelig og bra service imho.vargen skrev:Hehe.JanR skrev:Er litt i samme båt :vargen skrev:Veldig spent! Nå er jo forresten Blackfield - Blackfield tilgjengelig på vinyl hos burningshed.com, om du ikke har den. Jeg avventer, mtp. på det store antallet PT-LP'r som er bestilt.![]()
/janJeg bruker som regel burningshed, men det var greie priser og litt bedre tilgjengelighet hos Tormod akkurat nå. Veldig god service hos Tormod, akkurat som hos burningshed.
Thule har jeg rett og slett ingenting av, og kan heller ikke huske å ha hørt det. Anbefales?
Har ikke tormod så vandrer jeg glatt til det store utlandet.
Kan være leit å få tak i.
Men vet du hva, har ett par på cd, som sikkert kan "kopieres" hvis du vil ha en lytt før du setter i gang letingen ? Hvis ja, sleng over en PM med navn og nr så fikser jeg ett par kopier ila helgen.
Graks kan du vær heldig å finne på vinyl. Sjekk med Tormod. Knallskive det også
/jan
En herlig blanding av artister og tolkninger. God lyd på produksjonen er det også. -> løper tilA Boy Named Sue skrev:Rogue's Gallery: Pirate Ballads, Sea Songs, and Chanteys
Ja, liker dette.vargen skrev:Nydelig plate, Dag! Særlig Anesthetize, den duger bra.![]()
Godskiva si det.dag1234 skrev:
Jens Carelius - The beat of the travel Mannen har jaffal hørt nok på Nick Drake.