Du fikk med deg at helten din skal til Molde i år?lars_erik skrev:John Scofiels; Hand Jive
Indeed.room skrev:Spotify i et nøtteskall det er vargen!!
Hvor da, vargen? Jeg finner ikke noe i høyre hjørne, og jaf ikke pent plassert. I fall godt gjemt.vargen skrev:Indeed.room skrev:Spotify i et nøtteskall det er vargen!!Vel, det er ingen dum måte å finne ny musikk på. Som så mange andre er jeg glad i "Related Artists"-delen pent plassert i høyre hjørne. Mang en ny artist har blitt oppdaget via denne!
Glemte jo selvfølgelig av det viktigste:
![]()
Han skal det?dag1234 skrev:Du fikk med deg at helten din skal til Molde i år?lars_erik skrev:John Scofiels; Hand Jive
Hos meg kommer den iallefall opp når jeg trykker på artistnavn, og kommer inn på menyen der du har skivene som artisten har tilgjengelig på Spotify.dag1234 skrev:Hvor da, vargen? Jeg finner ikke noe i høyre hjørne, og jaf ikke pent plassert. I fall godt gjemt.vargen skrev:Indeed.room skrev:Spotify i et nøtteskall det er vargen!!Vel, det er ingen dum måte å finne ny musikk på. Som så mange andre er jeg glad i "Related Artists"-delen pent plassert i høyre hjørne. Mang en ny artist har blitt oppdaget via denne!
![]()
Du skal få Nobelprisen! Fantastisk.vargen skrev:Hos meg kommer den iallefall opp når jeg trykker på artistnavn, og kommer inn på menyen der du har skivene som artisten har tilgjengelig på Spotify.dag1234 skrev:Hvor da, vargen? Jeg finner ikke noe i høyre hjørne, og jaf ikke pent plassert. I fall godt gjemt.vargen skrev:Indeed.room skrev:Spotify i et nøtteskall det er vargen!!Vel, det er ingen dum måte å finne ny musikk på. Som så mange andre er jeg glad i "Related Artists"-delen pent plassert i høyre hjørne. Mang en ny artist har blitt oppdaget via denne!
![]()
Hehe.dag1234 skrev:Du skal få Nobelprisen! Fantastisk.vargen skrev:Hos meg kommer den iallefall opp når jeg trykker på artistnavn, og kommer inn på menyen der du har skivene som artisten har tilgjengelig på Spotify.dag1234 skrev:Hvor da, vargen? Jeg finner ikke noe i høyre hjørne, og jaf ikke pent plassert. I fall godt gjemt.vargen skrev:Indeed.room skrev:Spotify i et nøtteskall det er vargen!!Vel, det er ingen dum måte å finne ny musikk på. Som så mange andre er jeg glad i "Related Artists"-delen pent plassert i høyre hjørne. Mang en ny artist har blitt oppdaget via denne!
![]()
Noe av det samme, kan du si. Nå liker jeg veldig godt å glo på maling som tørker, så Gazpacho funka bra det.baluba skrev:Du sitter og lytter til kald tomatsuppe? Blir det omtrent som å se på maling som tørker?
Inspirert av en innskytelse i en annen tråd har jeg fisket fram en eldgammel favoritt for meg. Fundamentalistene får mene hva de vil, men Nashville Skyline var mitt første Dylan-album, og har derfor fortsatt en helt egen plass i mitt hjerte.
![]()
Det er jo en av de beste Dylanplatene det. Dylan oppfant countryrocken med den.baluba skrev:Du sitter og lytter til kald tomatsuppe? Blir det omtrent som å se på maling som tørker?
Inspirert av en innskytelse i en annen tråd har jeg fisket fram en eldgammel favoritt for meg. Fundamentalistene får mene hva de vil, men Nashville Skyline var mitt første Dylan-album, og har derfor fortsatt en helt egen plass i mitt hjerte.
![]()
Et gullkorn det der 8)dag1234 skrev:Å se på deig heve, er heller ikke så ille. Men se på gresset gro, mens kua dør er ikke noe.
Full av dem. Hakke peiling hvor jeg tar det fra.lars_erik skrev:Et gullkorn det der 8)dag1234 skrev:Å se på deig heve, er heller ikke så ille. Men se på gresset gro, mens kua dør er ikke noe.
Mye kan jeg tolerere, noe kan jeg til og med godta, men the national bank kan og vil aldri havne den listen, Dag.dag1234 skrev:Gris og gris, min godeste baluba. Hadde ikke kommet på det, akkurat. Geometri var aldri min sterkeste side, verken homo- eller heteroerotiske.
The National Bank - The National Bank - framleis på Music Fidelity dac
Kunne ikke vært mer enig, mannen er jo flaska opp på helium og flatbrød tydeligvis for den stemmen er så luftig at det er et under de fikk tatt opp den på plate...Roberten skrev:Mye kan jeg tolerere, noe kan jeg til og med godta, men the national bank kan og vil aldri havne den listen, Dag.dag1234 skrev:Gris og gris, min godeste baluba. Hadde ikke kommet på det, akkurat. Geometri var aldri min sterkeste side, verken homo- eller heteroerotiske.
Dybdahl synger som om han har stjålet stemmen og er livredd for at noen skal komme og hente den. Og musikken er så dørgende kjedelig at det er merkelig at ikke gammel Erik selv tok pause fra bingoen for å komme og hente hele hurven.
Med merkelig mener jeg at det er synd og skam. Hva i all verden skal man med Satan om han ikke kan brukes til noe fornuftig ?
Versus - Secret Swingers
Jeg har den der på cd. Jeg har alltid lurt på hva som er symbolikken i det coverbildet. Noen som kan opplyse meg?dag1234 skrev:Porcupine Tree - Signify Via Atoll dac og mac, det byttes og lyttes...
Hmm. Liker Dybdahl, jeg. Spennende låter, inderlig og nært, frisk og oppfinnsomt. Nydelig. Det gjelder triologien, først og fremst. Etter det har det dalt en del.pahf skrev:Kunne ikke vært mer enig, mannen er jo flaska opp på helium og flatbrød tydeligvis for den stemmen er så luftig at det er et under de fikk tatt opp den på plate...Roberten skrev:Mye kan jeg tolerere, noe kan jeg til og med godta, men the national bank kan og vil aldri havne den listen, Dag.dag1234 skrev:Gris og gris, min godeste baluba. Hadde ikke kommet på det, akkurat. Geometri var aldri min sterkeste side, verken homo- eller heteroerotiske.
Dybdahl synger som om han har stjålet stemmen og er livredd for at noen skal komme og hente den. Og musikken er så dørgende kjedelig at det er merkelig at ikke gammel Erik selv tok pause fra bingoen for å komme og hente hele hurven.
Med merkelig mener jeg at det er synd og skam. Hva i all verden skal man med Satan om han ikke kan brukes til noe fornuftig ?
Versus - Secret Swingers
Er ikke den ganske påtrengende da?rolfozzy skrev:Jeg har den der på cd. Jeg har alltid lurt på hva som er symbolikken i det coverbildet. Noen som kan opplyse meg?dag1234 skrev:Porcupine Tree - Signify Via Atoll dac og mac, det byttes og lyttes...
Kvinnfolk bare henger der?dag1234 skrev:Er ikke den ganske påtrengende da?rolfozzy skrev:Jeg har den der på cd. Jeg har alltid lurt på hva som er symbolikken i det coverbildet. Noen som kan opplyse meg?dag1234 skrev:Porcupine Tree - Signify Via Atoll dac og mac, det byttes og lyttes...