Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

vargen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland

Fortsetter på Spotify. Typisk, blir nok innkjøp av noen skiver snart.:p

vargen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    room skrev:
    Spotify i et nøtteskall det er vargen!!
    Indeed.;) Vel, det er ingen dum måte å finne ny musikk på. Som så mange andre er jeg glad i "Related Artists"-delen pent plassert i høyre hjørne. Mang en ny artist har blitt oppdaget via denne!

Glemte jo selvfølgelig av det viktigste:

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    vargen skrev:
    room skrev:
    Indeed.;) Vel, det er ingen dum måte å finne ny musikk på. Som så mange andre er jeg glad i "Related Artists"-delen pent plassert i høyre hjørne. Mang en ny artist har blitt oppdaget via denne!

Hvor da, vargen? Jeg finner ikke noe i høyre hjørne, og jaf ikke pent plassert. I fall godt gjemt.

vargen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    dag1234 skrev:
    vargen skrev:
    room skrev:

Hvor da, vargen? Jeg finner ikke noe i høyre hjørne, og jaf ikke pent plassert. I fall godt gjemt.
    Hos meg kommer den iallefall opp når jeg trykker på artistnavn, og kommer inn på menyen der du har skivene som artisten har tilgjengelig på Spotify.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    vargen skrev:
    dag1234 skrev:
    vargen skrev:
    room skrev:

Hos meg kommer den iallefall opp når jeg trykker på artistnavn, og kommer inn på menyen der du har skivene som artisten har tilgjengelig på Spotify.
    Du skal få Nobelprisen! Fantastisk.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg lette egentlig etter Kan'kje finna fingen av Stavangerensemblet. Den finnes ikke på YouTube, så isteden så takket jeg meg til Asfalts gamle hyllest til John Lennon, som hadde dødd ikke så lenge i forkant. "Nå må du finna deg i å bli ein nye Gud", vel vel vel. Kanskje ikke så langt unna den spådommen der?

vargen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    dag1234 skrev:
    vargen skrev:
    dag1234 skrev:
    vargen skrev:
    room skrev:

Du skal få Nobelprisen! Fantastisk.
    Hehe.:p Nå sitter jeg og lytter til Gazpacho. De har akkurat signert med Kscope, som er en kjempelabel.:)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Du sitter og lytter til kald tomatsuppe? Blir det omtrent som å se på maling som tørker?

Inspirert av en innskytelse i en annen tråd har jeg fisket fram en eldgammel favoritt for meg. Fundamentalistene får mene hva de vil, men Nashville Skyline var mitt første Dylan-album, og har derfor fortsatt en helt egen plass i mitt hjerte.

vargen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    baluba skrev:
    Du sitter og lytter til kald tomatsuppe? Blir det omtrent som å se på maling som tørker?

Inspirert av en innskytelse i en annen tråd har jeg fisket fram en eldgammel favoritt for meg. Fundamentalistene får mene hva de vil, men Nashville Skyline var mitt første Dylan-album, og har derfor fortsatt en helt egen plass i mitt hjerte.

Noe av det samme, kan du si. Nå liker jeg veldig godt å glo på maling som tørker, så Gazpacho funka bra det.;)

Nå spilles:

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    baluba skrev:

Det er jo en av de beste Dylanplatene det. Dylan oppfant countryrocken med den.

Jeg setter den på.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    dag1234 skrev:
    Gris og gris, min godeste baluba. Hadde ikke kommet på det, akkurat. Geometri var aldri min sterkeste side, verken homo- eller heteroerotiske.

The National Bank - The National Bank - framleis på Music Fidelity dac
    Mye kan jeg tolerere, noe kan jeg til og med godta, men the national bank kan og vil aldri havne den listen, Dag.
    Dybdahl synger som om han har stjålet stemmen og er livredd for at noen skal komme og hente den. Og musikken er så dørgende kjedelig at det er merkelig at ikke gammel Erik selv tok pause fra bingoen for å komme og hente hele hurven.
    Med merkelig mener jeg at det er synd og skam. Hva i all verden skal man med Satan om han ikke kan brukes til noe fornuftig ?

Versus - Secret Swingers

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    30.442
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    *humre*

Bitch. Herfra:

Sticky Fingers har verdens kuleste bandfoto på innerposen.

decibelius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2007
    Antall liker
    1.678
    Sted
    Bislett
    Må vise Dere denne. Det er sønnen til en kompis av meg. Han er bare jævlig flink til å synge. Han heter Yero og er 20 år gammel. Det er litt prating i starten før han begynner å synge.

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Roberten skrev:
    dag1234 skrev:
    Gris og gris, min godeste baluba. Hadde ikke kommet på det, akkurat. Geometri var aldri min sterkeste side, verken homo- eller heteroerotiske.

Mye kan jeg tolerere, noe kan jeg til og med godta, men the national bank kan og vil aldri havne den listen, Dag.
    Dybdahl synger som om han har stjålet stemmen og er livredd for at noen skal komme og hente den. Og musikken er så dørgende kjedelig at det er merkelig at ikke gammel Erik selv tok pause fra bingoen for å komme og hente hele hurven.
    Med merkelig mener jeg at det er synd og skam. Hva i all verden skal man med Satan om han ikke kan brukes til noe fornuftig ?

Versus - Secret Swingers
    Kunne ikke vært mer enig, mannen er jo flaska opp på helium og flatbrød tydeligvis for den stemmen er så luftig at det er et under de fikk tatt opp den på plate...

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    dag1234 skrev:
    Porcupine Tree - Signify Via Atoll dac og mac, det byttes og lyttes...
    Jeg har den der på cd. Jeg har alltid lurt på hva som er symbolikken i det coverbildet. Noen som kan opplyse meg?

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    pahf skrev:
    Roberten skrev:
    dag1234 skrev:

Versus - Secret Swingers
    Kunne ikke vært mer enig, mannen er jo flaska opp på helium og flatbrød tydeligvis for den stemmen er så luftig at det er et under de fikk tatt opp den på plate...
    Hmm. Liker Dybdahl, jeg. Spennende låter, inderlig og nært, frisk og oppfinnsomt. Nydelig. Det gjelder triologien, først og fremst. Etter det har det dalt en del.

Dessuten tror jeg han er god i senga.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn