Får høre gjennom denne igjen tror jeg 
God lyd :
jepp....helt ok 
God lyd :
Vedlegg
-
27.9 KB Visninger: 153
;Dgismo skrev:Får høre gjennom denne igjen tror jeg
God lyd :jepp....helt ok
![]()
Har noen plater av ho kari. Svarta Bjørn spesielt har elendig lyd. "klipper i bassen" og vokalen vrenger. Ellers en ok platelars_erik skrev:;Dgismo skrev:Får høre gjennom denne igjen tror jeg
![]()
Du burde prøve Live. Den tror jeg vil ligge i din gate.65finger skrev:Har noen plater av ho kari. Svarta Bjørn spesielt har elendig lyd. "klipper i bassen" og vokalen vrenger. Ellers en ok platelars_erik skrev:;Dgismo skrev:Får høre gjennom denne igjen tror jeg
![]()
Har begge 2, liker live-plate, klart bestlars_erik skrev:Du burde prøve Live. Den tror jeg vil ligge i din gate.65finger skrev:Har noen plater av ho kari. Svarta Bjørn spesielt har elendig lyd. "klipper i bassen" og vokalen vrenger. Ellers en ok platelars_erik skrev:;Dgismo skrev:Får høre gjennom denne igjen tror jeg
![]()
Kanskje også Over en by.
Regna med det ;D65finger skrev:Har begge 2, liker live-plate, klart bestlars_erik skrev:Du burde prøve Live. Den tror jeg vil ligge i din gate.65finger skrev:Har noen plater av ho kari. Svarta Bjørn spesielt har elendig lyd. "klipper i bassen" og vokalen vrenger. Ellers en ok platelars_erik skrev:;Dgismo skrev:Får høre gjennom denne igjen tror jeg
![]()
Kanskje også Over en by.
Fin plate, har en premaster-utgave av denne. Den er enda bedredag1234 skrev:Tord Gustavsens Trio; Being There
Han er i alle fall den som forstår kvinner best. :Roberten skrev:Det er meget mulig at Torsheim er den beste nordmannen som har eksistert.Townes skrev:Huh. Det må man siRoberten skrev:Oddvar Torsheim - Tur-retur BluesOddvar'n e sjef ;D
Den skulle jeg jammen likt å høre. Litt langt å reise til Lilleputtøstlandet i kveld, så har du forslag... :65finger skrev:Fin plate, har en premaster-utgave av denne. Den er enda bedredag1234 skrev:Tord Gustavsens Trio; Being There
Foret konvolutt og postendag1234 skrev:Den skulle jeg jammen likt å høre. Litt langt å reise til Lilleputtøstlandet i kveld, så har du forslag... :65finger skrev:Fin plate, har en premaster-utgave av denne. Den er enda bedredag1234 skrev:Tord Gustavsens Trio; Being There![]()
Rachmaninovs Pianokonsert #2 er noe av det fineste innen klassisk musikk imoLyngen skrev:Stort bedre blir ikke klassisk musikk, imo:
Rachmaninov´s pianokonsert 2:
![]()
Og Prokofiev´s nummer 3 er også store ting.
![]()
Jeg var for beskjeden: Number 1lars_erik skrev:Rachmaninovs Pianokonsert #2 er noe av det fineste innen klassisk musikk imo![]()
Ja, hvertfall ikke langt unnaLyngen skrev:Jeg var for beskjeden: Number 1lars_erik skrev:Rachmaninovs Pianokonsert #2 er noe av det fineste innen klassisk musikk imo![]()
!