Se der ja! ;Ddag1234 skrev:Byddy Guy; Damn Right, I've got the blues
Det er musikken sin det 8)
Se der ja! ;Ddag1234 skrev:Byddy Guy; Damn Right, I've got the blues
Nei, det er musikken din, det!lars_erik skrev:Se der ja! ;Ddag1234 skrev:Byddy Guy; Damn Right, I've got the blues
Det er musikken sin det 8)
Du likte den ikke?dag1234 skrev:Nei, det er musikken din, det!lars_erik skrev:Se der ja! ;Ddag1234 skrev:Byddy Guy; Damn Right, I've got the blues
Det er musikken sin det 8)![]()
Har bare hørt 3 låter mene jeg varmer lasagna, men dette virker veldig bra! ;Dlars_erik skrev:Du likte den ikke?dag1234 skrev:Nei, det er musikken din, det!lars_erik skrev:Se der ja! ;Ddag1234 skrev:Byddy Guy; Damn Right, I've got the blues
Buddy Guy er en av de store bluesartistene, syns jegdag1234 skrev:Har bare hørt 3 låter mene jeg varmer lasagna, men dette virker veldig bra! ;Dlars_erik skrev:Du likte den ikke?dag1234 skrev:Nei, det er musikken din, det!lars_erik skrev:Se der ja! ;Ddag1234 skrev:Byddy Guy; Damn Right, I've got the blues
Gubberock???dag1234 skrev:Gubberock.
Elvis Costello; Armed Forces
Ja, vi er jo gubber både Elvis og jeg.Townes skrev:Gubberock???dag1234 skrev:Gubberock.
Elvis Costello; Armed Forces
Nå må du gi deg! Det der er jaffal gubbemusikk!! Fyren har jo sogar hår i trynet!lars_erik skrev:Ikke for gubber
John Scofield; A Go Go
;Ddag1234 skrev:Nå må du gi deg! Det der er jaffal gubbemusikk!! Fyren har jo sogar hår i trynet!lars_erik skrev:Ikke for gubber
John Scofield; A Go Go![]()
Fyttigrisen! Tviler ikkelars_erik skrev:;Ddag1234 skrev:Nå må du gi deg! Det der er jaffal gubbemusikk!! Fyren har jo sogar hår i trynet!lars_erik skrev:Ikke for gubber
Det har pinade jeg og :-\
;D ;D ;Ddag1234 skrev:Fyttigrisen! Tviler ikkelars_erik skrev:;Ddag1234 skrev:Nå må du gi deg! Det der er jaffal gubbemusikk!! Fyren har jo sogar hår i trynet!lars_erik skrev:Ikke for gubber
Det har pinade jeg og :-\. Sier bare: Er det rart det blir krig i verden ???
Her er en som vet å møblere anletet, jaffal når det lir litt utpå:
Lars Winnerbäck: Vatten Under Broarna
Trønderbart!lars_erik skrev:;D ;D ;Ddag1234 skrev:Fyttigrisen! Tviler ikkelars_erik skrev:;Ddag1234 skrev:Nå må du gi deg! Det der er jaffal gubbemusikk!! Fyren har jo sogar hår i trynet!lars_erik skrev:Ikke for gubber
Har noe rart under nesa 8)
Meget velpleid og ikke omfangsrik 8)dag1234 skrev:lars_erik skrev:;D ;D ;Ddag1234 skrev:Fyttigrisen! Tviler ikkelars_erik skrev:;Ddag1234 skrev:Nå må du gi deg! Det der er jaffal gubbemusikk!! Fyren har jo sogar hår i trynet!lars_erik skrev:Ikke for gubber
Trønderbart!
lars_erik skrev:Meget velpleid og ikke omfangsrik 8)dag1234 skrev:lars_erik skrev:;D ;D ;Ddag1234 skrev:Fyttigrisen! Tviler ikkelars_erik skrev:;Ddag1234 skrev:Nå må du gi deg! Det der er jaffal gubbemusikk!! Fyren har jo sogar hår i trynet!lars_erik skrev:Ikke for gubber
Trønderbart!
Kalas ! ;DValentino skrev:Denne holder mål 8)
TorpedoesRoberten skrev:Jeg hører på Tom Petty, coveret er rødt, og han står der og ser yngre ut enn han er i dag, men jeg orker ikke reise meg fra sofaen og se hva den heter.