M
musicus
Gjest
Ruphus "Ranshart"
mvh

mvh
|
Da er vi hjertens enige, fozzy. Synes begge skivene til Duke And The King er gode. Kan forsåvidt forstå at han ikke gadd hjemme seg bak trommesettet i Felice Brothers siden han har såpass mye på hjertet.rolfozzy skrev:Da jeg liker Felice Brothers, hadde jeg store forventninger til denne. De er innfridd og vel så det.
![]()
Jeg har bare denne. Men at den vil bli mye spilt er helt sikkert.Roberten skrev:Da er vi hjertens enige, fozzy. Synes begge skivene til Duke And The King er gode. Kan forsåvidt forstå at han ikke gadd hjemme seg bak trommesettet i Felice Brothers siden han har såpass mye på hjertet.rolfozzy skrev:Da jeg liker Felice Brothers, hadde jeg store forventninger til denne. De er innfridd og vel så det.
![]()
Bra gener i den familien, det er i hvert fall sikkert.
Jeg kjøpte det på ren refleks da jeg hørte at det var en fra Felice Brothers, og kan ikke si jeg har angret på det.rolfozzy skrev:Jeg har bare denne. Men at den vil bli mye spilt er helt sikkert.Roberten skrev:Da er vi hjertens enige, fozzy. Synes begge skivene til Duke And The King er gode. Kan forsåvidt forstå at han ikke gadd gjemme seg bak trommesettet i Felice Brothers siden han har såpass mye på hjertet.rolfozzy skrev:Da jeg liker Felice Brothers, hadde jeg store forventninger til denne. De er innfridd og vel så det.
![]()
Bra gener i den familien, det er i hvert fall sikkert.
Skal prøve og få tak i den andre også.
Grønn tversover???lars_erik skrev:Her også, med grønn tversover-sløyfe
Men hadde mer julestemning for to uker siden enn nå :-\