Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9

Visstnok den beste Daft Punk plata hittil. Ergo må det være ei av årets beste plater.
    Første runde, snurr fil.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    The Tallest Man On Earth - Sometimes The Blues Is Just A Passing Bird

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    God kveld, Dag. Jeg håper inderlig du har kommet deg nogenlunde helskinnet gjennom dagen, selv uten asiatisk eller øst-europeisk hushjelp.

Girls - Broken Dreams Club

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    Uten rosa skjorte 8)
    Tror det heter block-stripe det han har på seg, og ligger formelt sett mellom bengal og butcher ;D. Men det er jaggu ikke lett å vite sikkert for det er et mylder av skjortemønster. Flott antrekk uansett. Se hvor godt slipset passer til ansiktsfargen og skjorten, uten å ta oppmerksomheten vekk fra øynene! Du bare må følge linjene til blikket hans. Clever. Eller perfect, rettere sagt.

Fin musikk og!

Ed: La ut bilde.

Vedlegg

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Roberten skrev:
    God kveld, Dag. Jeg håper inderlig du har kommet deg nogenlunde helskinnet gjennom dagen, selv uten asiatisk eller øst-europeisk hushjelp.

Girls - Broken Dreams Club
    Det har gått bra - så langt. Nå er det bare resten igjen ;D.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.180
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Roberten; jeg sendte han noen drillpiker med duskproblemer ;D
    Har nesten ikke sett Dag etter det 8)

Men rosa skjorte ???

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    Roberten; jeg sendte han noen drillpiker med duskproblemer ;D
    Har nesten ikke sett Dag etter det 8)

Men rosa skjorte ???
    Slutt å tulle! Var ikke så interessert i disse drillpikene du ville alfonsere på meg ;).

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    dag1234 skrev:
    Nu vel, resten er jo så mye enklere, og mindre tidkrevende enn det som har vært.

Aha, lars_erik, det er deri kallet ditt ligger.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Roberten skrev:
    dag1234 skrev:
    Nu vel, resten er jo så mye enklere, og mindre tidkrevende enn det som har vært.

Vi våker og ber! Om stryke - og at lars_erik søker yrkesrettet attføring!

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.180
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    Roberten skrev:
    dag1234 skrev:

Vi våker og ber! Om stryke - og at lars_erik søker yrkesrettet attføring!
    Gi meg stryke 8)
    Jeg trives med dlillpiker, jeg ;D

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    Jeg får sende deg noen drillpiker, Dag ;)
    Tja... drillpiker er vel ikke den beste idèen, vel... Men har du noen vaskehjelper på lur?

Har bevilget meg en Red MacGregor etter innsatsen, aldri prøvd før. Koser meg med den og Thomas Dybdahl, jeg ;D.
    Man trenger minst en slik for å kose seg med Thomas Dybdahl. :p Her velger jeg noe som det virkelig går an å kose seg med, Prince Diamonds And Pearls. Dette er kos av eksellent kaliber. ;D

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    baluba skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    Tja... drillpiker er vel ikke den beste idèen, vel... Men har du noen vaskehjelper på lur?

Har bevilget meg en Red MacGregor etter innsatsen, aldri prøvd før. Koser meg med den og Thomas Dybdahl, jeg ;D.
    Man trenger minst en slik for å kose seg med Thomas Dybdahl. :p Her velger jeg noe som det virkelig går an å kose seg med, Prince Diamonds And Pearls. Dette er kos av eksellent kaliber. ;D
    Kunne kost meg med Thomas Dybdahl også uten alkohol, jeg bauba ;D. Han virker som en kjernekar.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    dag1234 skrev:
    baluba skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:

Kunne kost meg med Thomas Dybdahl også uten alkohol, jeg bauba ;D. Han virker som en kjernekar.
    Det tviler jeg ikke på at han er. Inviterer han meg på en hyggelig 7-retters med mange hyggelige personer på en god restaurant, og ubegrenset drikke i baren etterpå, så ville også jeg kost meg. Men alene med en cd, tja... ;)

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    baluba skrev:
    dag1234 skrev:
    baluba skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:

Det tviler jeg ikke på at han er. Inviterer han meg på en hyggelig 7-retters med mange hyggelige personer på en god restaurant, og ubegrenset drikke i baren etterpå, så ville også jeg kost meg. Men alene med en cd, tja... ;)
    Er ikke så sikker på det, du ;). Men så har vi da også ulik smak, vi to...

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    dag1234 skrev:
    baluba skrev:
    dag1234 skrev:
    baluba skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:

Joda, vi har det. Men noen ganger må vi skille lag også, og det som behager deg kan noen ganger kjede meg. Heller depressive Manchester-vokalister enn sytete siddis-stemmer på ethvert språk. Flink og alt det der, men jeg kjeder meg i forsøk på å svelge unna hele album. Kanskje jeg forandrer oppfatning når jeg blir litt mer demente, for da glemmer jeg sikkert hvor lenge jeg har hørt på ham. ;D

En plate har det blitt før jobb, og det var Dire Straits Communique. Det er fortsatt min favoritt av DS, og gav meg passelig bra energi på morgenkvisten. Goooood mooooorning, HFS!

Btw: Har du ikke skaffet deg en Zareptas ølmugge enda?

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.291
    Torget vurderinger
    2
    Årets beste svenske. Stikkord. 12 strengs Rickenbacker, Byrds, Gamle svenske viser.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    baluba skrev:
    dag1234 skrev:
    baluba skrev:
    dag1234 skrev:
    baluba skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:

Joda, vi har det. Men noen ganger må vi skille lag også, og det som behager deg kan noen ganger kjede meg. Heller depressive Manchester-vokalister enn sytete siddis-stemmer på ethvert språk. Flink og alt det der, men jeg kjeder meg i forsøk på å svelge unna hele album. Kanskje jeg forandrer oppfatning når jeg blir litt mer demente, for da glemmer jeg sikkert hvor lenge jeg har hørt på ham. ;D

En plate har det blitt før jobb, og det var Dire Straits Communique. Det er fortsatt min favoritt av DS, og gav meg passelig bra energi på morgenkvisten. Goooood mooooorning, HFS!

Btw: Har du ikke skaffet deg en Zareptas ølmugge enda?
    Når det gjelder DS, så skiller vår smak seg i alle fall. Det er not my cup of tea, kjedelig flinkis haifai greier. Huff og huff.

Takke meg til gnål fra Eiganes, sjel og skrammel. Hvert fall triologien hans, siden har han dalt i mine øyne. Men kan like sure folk fra Manchester og jeg, altså. The Smiths er jo av mine absolutt største.

Har ikke Zareptas ølmugge enda, men snart Zareptas ølmage - hvis det kan være til noe hjelp.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Ray Lamontagne - "Trouble"

Fabienne Delsol - "On My Mind"

Various - Clap Hands Daddy Come Home! part2"

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.291
    Torget vurderinger
    2
    Over på vinyl, og en av 90tallets beste.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn