Tror det heter block-stripe det han har på seg, og ligger formelt sett mellom bengal og butcher ;D. Men det er jaggu ikke lett å vite sikkert for det er et mylder av skjortemønster. Flott antrekk uansett. Se hvor godt slipset passer til ansiktsfargen og skjorten, uten å ta oppmerksomheten vekk fra øynene! Du bare må følge linjene til blikket hans. Clever. Eller perfect, rettere sagt.lars_erik skrev:Uten rosa skjorte 8)
Det har gått bra - så langt. Nå er det bare resten igjen ;D.Roberten skrev:God kveld, Dag. Jeg håper inderlig du har kommet deg nogenlunde helskinnet gjennom dagen, selv uten asiatisk eller øst-europeisk hushjelp.
Girls - Broken Dreams Club
![]()
Slutt å tulle! Var ikke så interessert i disse drillpikene du ville alfonsere på meglars_erik skrev:Roberten; jeg sendte han noen drillpiker med duskproblemer ;D
Har nesten ikke sett Dag etter det 8)
Men rosa skjorte ???
Nu vel, resten er jo så mye enklere, og mindre tidkrevende enn det som har vært.dag1234 skrev:Det har gått bra - så langt. Nå er det bare resten igjen ;D.
Vi våker og ber! Om stryke - og at lars_erik søker yrkesrettet attføring!Roberten skrev:Nu vel, resten er jo så mye enklere, og mindre tidkrevende enn det som har vært.dag1234 skrev:Det har gått bra - så langt. Nå er det bare resten igjen ;D.
Aha, lars_erik, det er deri kallet ditt ligger.
Gi meg stryke 8)dag1234 skrev:Vi våker og ber! Om stryke - og at lars_erik søker yrkesrettet attføring!Roberten skrev:Nu vel, resten er jo så mye enklere, og mindre tidkrevende enn det som har vært.dag1234 skrev:Det har gått bra - så langt. Nå er det bare resten igjen ;D.
Aha, lars_erik, det er deri kallet ditt ligger.
Man trenger minst en slik for å kose seg med Thomas Dybdahl.dag1234 skrev:Tja... drillpiker er vel ikke den beste idèen, vel... Men har du noen vaskehjelper på lur?lars_erik skrev:Jeg får sende deg noen drillpiker, Dag![]()
Har bevilget meg en Red MacGregor etter innsatsen, aldri prøvd før. Koser meg med den og Thomas Dybdahl, jeg ;D.
Kunne kost meg med Thomas Dybdahl også uten alkohol, jeg bauba ;D. Han virker som en kjernekar.baluba skrev:Man trenger minst en slik for å kose seg med Thomas Dybdahl.dag1234 skrev:Tja... drillpiker er vel ikke den beste idèen, vel... Men har du noen vaskehjelper på lur?lars_erik skrev:Jeg får sende deg noen drillpiker, Dag![]()
Har bevilget meg en Red MacGregor etter innsatsen, aldri prøvd før. Koser meg med den og Thomas Dybdahl, jeg ;D.Her velger jeg noe som det virkelig går an å kose seg med, Prince Diamonds And Pearls. Dette er kos av eksellent kaliber. ;D
Det tviler jeg ikke på at han er. Inviterer han meg på en hyggelig 7-retters med mange hyggelige personer på en god restaurant, og ubegrenset drikke i baren etterpå, så ville også jeg kost meg. Men alene med en cd, tja...dag1234 skrev:Kunne kost meg med Thomas Dybdahl også uten alkohol, jeg bauba ;D. Han virker som en kjernekar.baluba skrev:Man trenger minst en slik for å kose seg med Thomas Dybdahl.dag1234 skrev:Tja... drillpiker er vel ikke den beste idèen, vel... Men har du noen vaskehjelper på lur?lars_erik skrev:Jeg får sende deg noen drillpiker, Dag![]()
Har bevilget meg en Red MacGregor etter innsatsen, aldri prøvd før. Koser meg med den og Thomas Dybdahl, jeg ;D.Her velger jeg noe som det virkelig går an å kose seg med, Prince Diamonds And Pearls. Dette er kos av eksellent kaliber. ;D
Er ikke så sikker på det, dubaluba skrev:Det tviler jeg ikke på at han er. Inviterer han meg på en hyggelig 7-retters med mange hyggelige personer på en god restaurant, og ubegrenset drikke i baren etterpå, så ville også jeg kost meg. Men alene med en cd, tja...dag1234 skrev:Kunne kost meg med Thomas Dybdahl også uten alkohol, jeg bauba ;D. Han virker som en kjernekar.baluba skrev:Man trenger minst en slik for å kose seg med Thomas Dybdahl.dag1234 skrev:Tja... drillpiker er vel ikke den beste idèen, vel... Men har du noen vaskehjelper på lur?lars_erik skrev:Jeg får sende deg noen drillpiker, Dag![]()
![]()
Skål, du som har noe å skåle medlars_erik skrev:Skål, Dag :![]()
Minnes et frydefylt bilde av en flaske øl og et glass.... 8)dag1234 skrev:Skål, du som har noe å skåle medlars_erik skrev:Skål, Dag :![]()
.
Hvor lenge var Adam på Paradis?lars_erik skrev:Minnes et frydefylt bilde av en flaske øl og et glass.... 8)dag1234 skrev:Skål, du som har noe å skåle medlars_erik skrev:Skål, Dag :![]()
.
Joda, vi har det. Men noen ganger må vi skille lag også, og det som behager deg kan noen ganger kjede meg. Heller depressive Manchester-vokalister enn sytete siddis-stemmer på ethvert språk. Flink og alt det der, men jeg kjeder meg i forsøk på å svelge unna hele album. Kanskje jeg forandrer oppfatning når jeg blir litt mer demente, for da glemmer jeg sikkert hvor lenge jeg har hørt på ham. ;Ddag1234 skrev:Er ikke så sikker på det, dubaluba skrev:Det tviler jeg ikke på at han er. Inviterer han meg på en hyggelig 7-retters med mange hyggelige personer på en god restaurant, og ubegrenset drikke i baren etterpå, så ville også jeg kost meg. Men alene med en cd, tja...dag1234 skrev:Kunne kost meg med Thomas Dybdahl også uten alkohol, jeg bauba ;D. Han virker som en kjernekar.baluba skrev:Man trenger minst en slik for å kose seg med Thomas Dybdahl.dag1234 skrev:Tja... drillpiker er vel ikke den beste idèen, vel... Men har du noen vaskehjelper på lur?lars_erik skrev:Jeg får sende deg noen drillpiker, Dag![]()
![]()
. Men så har vi da også ulik smak, vi to...
Når det gjelder DS, så skiller vår smak seg i alle fall. Det er not my cup of tea, kjedelig flinkis haifai greier. Huff og huff.baluba skrev:Joda, vi har det. Men noen ganger må vi skille lag også, og det som behager deg kan noen ganger kjede meg. Heller depressive Manchester-vokalister enn sytete siddis-stemmer på ethvert språk. Flink og alt det der, men jeg kjeder meg i forsøk på å svelge unna hele album. Kanskje jeg forandrer oppfatning når jeg blir litt mer demente, for da glemmer jeg sikkert hvor lenge jeg har hørt på ham. ;Ddag1234 skrev:Er ikke så sikker på det, dubaluba skrev:Det tviler jeg ikke på at han er. Inviterer han meg på en hyggelig 7-retters med mange hyggelige personer på en god restaurant, og ubegrenset drikke i baren etterpå, så ville også jeg kost meg. Men alene med en cd, tja...dag1234 skrev:Kunne kost meg med Thomas Dybdahl også uten alkohol, jeg bauba ;D. Han virker som en kjernekar.baluba skrev:Man trenger minst en slik for å kose seg med Thomas Dybdahl.dag1234 skrev:Tja... drillpiker er vel ikke den beste idèen, vel... Men har du noen vaskehjelper på lur?lars_erik skrev:Jeg får sende deg noen drillpiker, Dag![]()
![]()
. Men så har vi da også ulik smak, vi to...
En plate har det blitt før jobb, og det var Dire Straits Communique. Det er fortsatt min favoritt av DS, og gav meg passelig bra energi på morgenkvisten. Goooood mooooorning, HFS!
Btw: Har du ikke skaffet deg en Zareptas ølmugge enda?