Et av årets høydepunkt.
Vedlegg
-
49.5 KB Visninger: 174
|
Den skal jeg sjekke ut når jeg ser den på salg. Den finnes kanskje på Spotify også? I første halvdel av nittitallet jobbet jeg mye med sør og vestafrikansk musikk, og er litt spent på hvordan dette låter. Hjemmekontor i dag, kontoret skal ommøbleres. Må nok til med en ny økt snart, så jeg tror jeg bør avstå fra musikk fram til jeg kommer meg igang. :-\lars_erik skrev:Et av årets høydepunkt.
Jepps. Skikkelig futuristisk americana dette.Brasse skrev:Ei plate frå framtida!
![]()
Jeg solgte mine Jamey Johnsonplater.Townes skrev:Dale Watson - Carryin' on
![]()
Åpningskuttet varmer et rustent countryhjerte
Spotify
Edit: Dette virker bra, gitt! Fans av Merle Haggard bør kjenne sin besøkelsestid og gi denne en lytt. Er bare i tredjelåta, men liker det eg hører. Jamey Johnson har fått mye oppmerksomhet for sin plate i år. Tror ikkje denne er noe spesielt dårligere, om enn kanskje litt mildere og mer konvensjonelt uttrykk.
Sliter sjøl med å forstå fuzzen rundt Jamey Johnson. Men det er vel engang sånn at når noen har bestemt seg for at akkurat han er den kuleste og beste tingen som er på countryscena, så skal alle like det uansett. Sjøl om de aldri har hørt en eneste annen countryplate, og heller ikkje kommer til å gjøre det i framtiden.rolfozzy skrev:Jeg solgte mine Jamey Johnsonplater.Townes skrev:Dale Watson - Carryin' on
![]()
Åpningskuttet varmer et rustent countryhjerte
Spotify
Edit: Dette virker bra, gitt! Fans av Merle Haggard bør kjenne sin besøkelsestid og gi denne en lytt. Er bare i tredjelåta, men liker det eg hører. Jamey Johnson har fått mye oppmerksomhet for sin plate i år. Tror ikkje denne er noe spesielt dårligere, om enn kanskje litt mildere og mer konvensjonelt uttrykk.
Men altså, Lars Winnerbäck både synger og speller bedre enn de fleste thaikoner :dag1234 skrev:Til oppvasken - i mangel av en thaikone:
Lars Winnerbäck; Daugava
Har du ikke en tenåringslømmel da ???dag1234 skrev:Til oppvasken - i mangel av en thaikone:
Lars Winnerbäck; Daugava
Jo, men han er ikke noe flink i oppvasken.Townes skrev:Men altså, Lars Winnerbäck både synger og speller bedre enn de fleste thaikoner :dag1234 skrev:Til oppvasken - i mangel av en thaikone:
Lars Winnerbäck; Daugava
Beklager den overtrøtte totale mangel på humor.
op.citlars_erik skrev:Har du ikke en tenåringslømmel da ???dag1234 skrev:Til oppvasken - i mangel av en thaikone:
Lars Winnerbäck; Daugava
Han må jo lære oppvaskens gleder ;D
Standard måte å vise til kilder man alt har henvist til tidligere i vitenskaplige artikler. Lærer dere ingen ting på konservatoriene heller nå da???lars_erik skrev:op.cit ???
Du må ikke bruke fagprat her, da vet du :![]()
Tja... drillpiker er vel ikke den beste idèen, vel... Men har du noen vaskehjelper på lur?lars_erik skrev:Jeg får sende deg noen drillpiker, Dag![]()
Vi trenger flere Harryer her.pahf skrev:Hans Bollandsås - Moments!
Mulig jeg er harry, men gleder meg til den plata kommer ut!