M
musicus
Gjest
Ruphus "Ranshart"
mvh

mvh
Da er vi hjertens enige, fozzy. Synes begge skivene til Duke And The King er gode. Kan forsåvidt forstå at han ikke gadd hjemme seg bak trommesettet i Felice Brothers siden han har såpass mye på hjertet.rolfozzy skrev:Da jeg liker Felice Brothers, hadde jeg store forventninger til denne. De er innfridd og vel så det.
![]()
Jeg har bare denne. Men at den vil bli mye spilt er helt sikkert.Roberten skrev:Da er vi hjertens enige, fozzy. Synes begge skivene til Duke And The King er gode. Kan forsåvidt forstå at han ikke gadd hjemme seg bak trommesettet i Felice Brothers siden han har såpass mye på hjertet.rolfozzy skrev:Da jeg liker Felice Brothers, hadde jeg store forventninger til denne. De er innfridd og vel så det.
![]()
Bra gener i den familien, det er i hvert fall sikkert.
Jeg kjøpte det på ren refleks da jeg hørte at det var en fra Felice Brothers, og kan ikke si jeg har angret på det.rolfozzy skrev:Jeg har bare denne. Men at den vil bli mye spilt er helt sikkert.Roberten skrev:Da er vi hjertens enige, fozzy. Synes begge skivene til Duke And The King er gode. Kan forsåvidt forstå at han ikke gadd gjemme seg bak trommesettet i Felice Brothers siden han har såpass mye på hjertet.rolfozzy skrev:Da jeg liker Felice Brothers, hadde jeg store forventninger til denne. De er innfridd og vel så det.
![]()
Bra gener i den familien, det er i hvert fall sikkert.
Skal prøve og få tak i den andre også.
Grønn tversover???lars_erik skrev:Her også, med grønn tversover-sløyfe
Men hadde mer julestemning for to uker siden enn nå :-\