|
Jeg synes nok Black Keys kan bli litt anmassende noen ganger, og liker bedre han her aleine, tror jeg. Må gi den noen ganger til. Du vet, for en sånn sart sjel som meg blir det fort for mye bråk.Brasse skrev:Auerbach-plata er på høgde, hadde kanskje satt den høgre enn Black Keysutgivelsen om den berre hadde hatt litt av sounden fra Brothers-plata.
dag1234 skrev:Den kan jeg like, men litt roligere soloplata til Dan Auerbach.Brasse skrev:
Dette var da nydelig. Fin og fyldig lyd, også.lars_erik skrev:Se der ja ;D
Da har du endelig fått noe ordentlig å høre på!
Jeg syns den er fantastisk bra. Meget sterke cover-låter
Til meg så vokste den veldig etter å ha hørt den 2-3 ganger.
Jeg ble litt skipla av noen ubehagligheter, slik at jeg mistet konsentrasjonen.lars_erik skrev:Nå som du har fått hørt litt på Imagine Project; hva syns du, Dag?
Don't give up var jo nesten som å høre Peter Gabriel, selv om hu Rosa, ikke helt er Kate Bush, da.lars_erik skrev:Ja, den må jobbes med. Men den den har veldig mange fasetter og variasjoner. Fantastiske pianoklanger Herbie Hancock frambringer. Og Seal og Pink har flotte stemmer på Imagine og Don`t give up.
Ser du poenget mitt.....
Umiddelbart....![]()
Syns denne var bra de første 2-3-4 gangene jeg hørte den. Etter det har den vært hyllemat. Av en eller annen grunn.dag1234 skrev:Se nå lars_erik, hva som kom i posten i dag, din lokkemann. Dette var da spesi musikk, må man kunne tillate seg å antyde.
Herbie Hancock; The Imagine Project
Kan ikke være uenig i det.Townes skrev:Kanskje.... Men den er det ikkelars_erik skrev:Denne er kanskje det sterkeste norske album på 90-tallet.
Mørkt, tungt, godt arrangert og en fantastisk stemme!For det er Timothy's monster ;D