Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

• Trådstarter Desillusjonert
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Hønndjevelen

Æresmedlem
    Ble medlem
    12.04.2010
    Antall liker
    13.544
    Sted
    Oslo
    En enorm mengde undersøkelser gjennom mange år viser at straff har begrenset effekt på kriminalratene. Men førsteammanuensis i dette innslaget hadde virkelig ikke ordet i sin makt... Hun klarte knapt å fullføre en setning hun hadde begynt på, og gjorde generelt et elendig inntrykk.
    Helgheim påstår at det hele er en bløff, og fikk stort sett lov til å hevde dette uimotsagt, ettersom politihøyskolens utsendte ikke viste nevneverdige evner til å debattere med en skarpskodd politiker.
    Som å se Kirk debattere mot en "woke" gymnasiast med scene skrekk

TOH

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    25.10.2012
    Antall liker
    55
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    a, jeg er mann, og sjeleglad for at jeg har sluppet å stå i det ALLE kviner må holde ut:
    Ikke bare å ha mensen grovt regnet en fjerdedel av sitt voksne liv. Bare det er en utenkelig plage for alle menn.
    Mens dette pågår så må de også holde ut med oss menn. 😂
    Det er mye mulig dette kommer fra Feminist101, men jeg kommer fra en familie med fantastiske, sterke, kvinner.Mor, bestemødre, tanter i flere ledd bakover. Virkelige klipper.
    Hva tenker du om FRP`s forslag om å nekte menn fra Ukraina beskyttelse i Norge? Mener du det bare er menn som skal ofre livet, gå gjennom ekstrem påkjenning og traumer fra krig (Her tenker jeg på skyttergraver osv, og ikke at alle opplever traumer i en krig). Ukrainske forsvarsministeren rosar Noreg for mottak av flyktningar – NRK Nordland
    Jeg er på dette punktet en mann-sjovinist og tenker at menn passer bedre til å gå i krig.
    Jeg kommer også fra en familie med sterke kvinner og det er mange av dem som er bekymret for at man ikke tenker nok på gutter/menn i dagens samfunn. Går man 50 år tilbake så er nok alle enige. Er du bekymret for at menn som regel er større/høyere, med større muskelmasse og derfor må bruke mer penger på dyr mat? Det er nok vanskelig for menn av eldre garde og endre seg fra nyhetsbildet de siste 50 årene (beklager personangrepet, jeg vet ikke alderen din og mener ikke å være en alders sjovenist). Det er ingen (håper jeg da) som forsvarer utagerende drittsekker!

palmaris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.11.2002
    Antall liker
    1.920
    Torget vurderinger
    1
    Det fremkommer ikke helt hva doktorgradsavhandlingen dreier seg om annet enn: Artikkelen inngår i doktorgradsavhandlingen hennes om forbruk, kjønn og klesmengder som skal leveres i løpet av høsten.
    Og det kan være at det er relevante årsaker for å dykke inn i en slik materie, uten at verken du eller jeg vet sikkert hvilke verdier det eventuelt kan ha. Det kan faktisk være så enkelt som at du avfeier intellektuelle avhandlinger uten å ha satt deg nevneverdig inn i hva de handler om.
    Nei, no tuller du...

Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    14.748
    Torget vurderinger
    2
    Apropos kvinner som er syke for ingenting og som heller vil surfe på nettet mens svogeren forsker, her et innslag fra en barnehage der de har fått ned sykefraværet med enkle tiltak. Første innslaget i sendingen.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn