- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
Dette er jeg nesten litt spent på.
Hvis du krysser av for annet, vennligst gi oss ditt ord.
Hvis du krysser av for annet, vennligst gi oss ditt ord.
Vooops. Den går det ikke an å redigere heller....Ingeniørkunst heter det vel
God musikk & anlegg tilfører livet økt livskvalitet![]()
Klart, men spørsmålet var altså hva som er viktigst for deg.Jeg vil si at det er en kombinasjon av alle punktene. Men uten musikk ville det jo bli ganske meningsløst, eller hva...?![]()
Ok, da må jeg nok si musikk, for uten musikk...Klart, men spørsmålet var altså hva som er viktigst for deg.
Det handler om å oppnå noe du er fornøyd med, en lyd du liker på dine plater, det er DEG SELV du skal tilfredstille, ikke andre. Det LTS tullet om en "transparent återgivning" av innholdet på CDn er bare BS og man kommer aldri dit uansett hva man tror og innbiller segHifi handlar om återgivning, inte skapande av trevliga ljud
Hehehehehe......enig, veldig enig ;D ;DDet handler om å oppnå noe du er fornøyd med, en lyd du liker på dine plater, det er DEG SELV du skal tilfredstille, ikke andre. Det LTS tullet om en "transparent återgivning" av innholdet på CDn er bare BS og man kommer aldri dit uansett hva man tror og innbiller seg![]()
Som er hvafornoe?Ljudtekniska Selskapet
Hehe, sånn er det bare, det burde du ha lært deg nåJeg skal ikke kommentere innholdet i innlegget ditt Viking, men om du ser på tonen og holdningen til LTS (som faktisk bare er mennesker det også, rimelig dødelige er de også) så er det kanskje et spor i retning av hvorfor en del debatter ikke utvikler seg i kreativ retning.
Edit: Og mens jeg skrev dette har oms hengt seg på...