BA  /LB  Folks ,,,,når flere av dere kansje har  fått  startet  på  noen av  prosjektene  ,,, skulle  være  ting  som er uklare eller kansje  mangler eller og  feed back  eller tips  om  forbedring er ,  Så var  Les  intressert av  det  . 
 Jeg vet ikke  om  han  har  kapasitet  til  å  svare   og følge  opp  hver enkelt  , Han driver  helt og holdent  nå   med konsultasjon  og utvikling av  pro  audio kun new bjt  
Jeg  tar  det  iallefall  opp  med  ham og  kan godt  være mellom  mann 
Da er det fint  om  andre  kan  legge  fram  det  de  måtte ha  angående prosjektene  LB /BA  
Les  sier du  må sjekke om  at allt er rett , elller noe  du  vil ha korrigert  ,  vel det ble det  ikke  tid  til . 
Det  jeg  i  midlertid ser er at det  er ikke  angitt  noe  verdi  for jonny  sine  r3/R4  som  starting  point  . Han kunne  hatt med  rangen  "  av  verdier  og noen  ekstra  tillegg  notes som :
ci  vs  vi  mode ,,, non cascade   ,, Spesiellt  for dem  som  ikke har  gjort BA  mc  trinn før  , Eller forså  vidt noen av de andre kreasjonene  ,,,  så er  det ikke  allt " noen  selv  følge  .
 Liten  historeie  angående det  ;  
Jeg ville ta  kontakt  Shin  i  fidelix  for  en  i2s tx  med  isolatorer  han  hadde  lager for PS  audio ,  med  måtte  bruke  en  norsk  tolk  : Han sa  Shin er høyt  intellekt  og  hvis  du  ikke intuivt  forstår  sjema  og  hook  up kan du bare glemme  det " Da  det kom  til  alle   data /clock of  varianten av disse ,  da  måtte  jeg spørre .Shin var  ikke væree  enn at  han svarte .
Så  det  blir  punkt 1 noen  andre  ? Trond  startet du  på  preampen  du ?   Torvbakkane ?  Roar ?