- Ble medlem
- 29.10.2016
- Antall liker
- 31.380
- Sted
- Hjortshøj, Danmark.
- Torget vurderinger
- 2
Åhhh..... sikkert politisk Ukorrekt i 2026Hva skjedde med Black Boy-krydderserien, mon tro?![]()
![]()
Åhhh..... sikkert politisk Ukorrekt i 2026Hva skjedde med Black Boy-krydderserien, mon tro?![]()
![]()
Navnet ble fjernet i 2010, så ble det bare Toro.^^ Som ansatt i dagligvare en gros i forrige årtusen blir jeg nesten nostalgisk over å se Negro igjen.
Hva skjedde med Black Boy-krydderserien, mon tro?![]()
![]()
Sånn skal det være HassePå det tidspunktet spiller jeg jo LP´er og drikker øl![]()
![]()
Det kan vist squ da ikke rigtigt passe Hassebasse? Er der noget evidens for det??Den kan umuligt være til meg.
På det tidspunktet spiller jeg jo LP´er og drikker øl![]()
![]()
Som tretten fjorten åring gikk jeg rett fra Sweet og Slade og kjøpte RTFs "Light as a feather"Og så var kompissen fra Belgia akkurat forbi kortvarigt på vei hjem.
Han hadde åpenbart tatt med seg for mye, så litt rester blev levert til Casa HasseBasse.
Bl.a. en nesten 400g Irish Ribeye og en kjempeklump med Gouda fra Brugge
At Danmark i dag har fått sammlet ny regjering er jo ingenting i sammelikning
Dagens på snurren er den goe, gamle...........
Vis vedlegget 1202127
Meget godt valg4 LP´er var ikke nok.
Jeg VIL ha mere..... så i dag blev det 3 til.......
Vis vedlegget 1202348
Sammen med 1. GT....... Tanqueray Sevilla Gin & Schweppes standard tonic![]()
Det ville være mere på sin plads med Hvidvin vil jeg mene.I en annen tråd her disses fisk og sjømat.
Dengang norske petro kroner hadde lidt verdi og det var dejligt at være norsk i Danmark, kom jeg ofte til flad landet og en av mine kulinariske gleder var å bestille et stjerneskudd på kroen.
To rødspette fileter, håndpillede rejer og asparges på et stykke brød.
En hånd bajer og en lille en og måske lidt flere lille
I Danmark drikker man da øl.Det ville være mere på sin plads med Hvidvin vil jeg mene.
Men synes det er malplaceret til fisk.I Danmark drikker man da øl.
Så må du da tage bort den malplacerte fisk ;-)Men synes det er malplaceret til fisk.
En hånd bajer og en lille en og måske lidt flere lille
Vi får bare håpe og be om at Norge verken skal vinne eller få medaljer… helstikke gå videre fra gruppespillet.Grattis
Flott og fortjent seier.
Mitt tips unorsk pessimist som jeg er:Vi får bare håpe og be om at Norge verken skal vinne eller få medaljer… helstikke gå videre fra gruppespillet.
Tror Norge blir ganske så utålelig om det skulle skje.
Eg trur det statistisk er det mest sannsynlege. Eg las ein stad at Senegal er skikkeleg flinke.Treer i gruppa, 16 dels finale mot en gruppevinner/favoritt og som de sier; the rest is history and that's that
Mitt tips unorsk pessimist som jeg er:
Treer i gruppa, 16 dels finale mot en gruppevinner/favoritt og som de sier; the rest is history and that's that
Tenk seg........Vi får bare håpe og be om at Norge verken skal vinne eller få medaljer… helstikke gå videre fra gruppespillet.
Tror Norge blir ganske så utålelig om det skulle skje.
Det er rigtigt.en nordmann på ryggen og sier "bra gjort min ven", da mister de fuldsendig vettet, blir storskrytere
og viser total mangel på ydmyghet........