Nice, spennende å høre din erfaring når du har gjort de ferdige! Good job
Hov hov nå...... dette er en peeeen kosetråd.Det er vel heller slik at the smooth jazz guy er totalt blottet for ironisk sans
Jeg kan formå at ta mig ind.Hov hov nå...... dette er en peeeen kosetråd.
Eller som de alltid skrev i HighFidelity,. Der er huld igjennom!Ekspert på centralvarme. 30 års erfaring. Men det filteret tror jeg kommer til å låte ganske så.. eh.. transparent![]()
Det har de ALDRIG skrevet........... Muligens "HUL"Eller som de alltid skrev i HighFidelity,. Der er huld igjennom!
Visste det jo...... Dårligt av meg det. Vet jo, at skal man lage delefilter må man.... minnst..... ha hjelpEkspert på centralvarme. 30 års erfaring. Men det filteret tror jeg kommer til å låte ganske så.. eh.. transparent![]()
Man skal ikke rette bager for smed, men at rette en ordsmed er godt nok!Det har de ALDRIG skrevet........... Muligens "HUL"![]()
![]()
![]()
Danskene har så manger merkelige ordspråk....Man skal ikke rette bager for smed, men at rette en ordsmed er godt nok!
I Norge heter det: Brente barn lukter vondt!Danskene har så manger merkelige ordspråk....
Noe med "Man skal aldrig gå over elven efter brændte bagerbørn" eller noe i den stilen![]()
![]()
![]()
Enig, men forstår han jo godt...... "om jeg har hørt dem" mens delefiltrene ligger på bordetDet er da pussig @HasseBasse , at andre skal blande seg inn i vår passiar. De skjønner jo ikke vår interne spøg![]()
Bruker du Tymphany eller LaVoce driveren i disse?
Jeg var heldig og fannt den "riktige" Tymphany DFM-2535 hos en tysk forhandler.Bruker du Tymphany eller LaVoce driveren i disse?
bananpluggene kan gå i deres respektive
"huller", sånn som Gud opprinnelig hadde tenkt
Ingen feil på noe herLøp bort i sjappa og kjøp deg noen kvalitets amper(les accuphase) nå så blir dette meeeeeget bra.