Angående nettverk så blir det enten én veldig kraftig ruter, eller så blir det mesh. Det løser seg. Nevnte dette som en forklaring på hvorfor det i dac-testingen også ble byttet streamer
Verken Joule eller Manley har problemer med bass på Fyne, det takler de helt utmerket. Så er det klart at i et så stort rom som mitt så kan en ordinær høyttaler som Vintage 15 umulig konkurrere med de største oppsettene på basstrøkk. Det kan derimot konkurrere på relativt mye annet
Vis vedlegget 1150902
. Både Manley og Joule klarer å drive Fyne uten problemer og begge kommer derfor til å bli. Greit å ha litt å bytte på.
Bi-amping kunne nok vært moro å prøve, men jeg er usikker på om jeg har så lyst til å ha enda flere bokser i anlegget.
Jeg kan forstå at man velger andre løsninger i bassen enn rør om man har et system som har basstårn, eller er flerveis. Men, med en toveis høyttaler som jeg har, så må bassen drives med det man har «trua på». Alternativt må det suppleres i bassen. Men, jeg kjenner egentlig ikke noe behov for å utvide slik det nå spiller. Det Joule har er mer kjøtt og fylde i nedre mellomtone, overgang til bass, og det gjør at musikken leveres med utmerket driv og deilig kropp.