Hjemme hos Fosse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Audio Valve har jeg alltid oppfattet som litt «bling» og «plastikk». Så hvorfor i alle dager handle da? Se innlegg 7112. Her kom det mye i en pakke, så her var underholdningen sikret for en tid fremover.

    Litt overrasket ble jeg derfor da emballasjen på forsterkeriet var tre store, og blytunge trekasser. Lukter litt av high-end.

    F2B8A814-2B43-47CC-AC34-2D6A6837D08E.jpeg


    Til glede for Karmana kan jeg fortelle at det hele er i strøken stand, virkelig strøken stand. Det ser i virkeligheten mindre bling ut enn antatt og kvalitetsinntrykket er langt over det jeg så for meg og hadde forventet. Det virker faktisk så bra at jeg tror det skal få en runde i hovedanlegget før det går til TV-stuen. Jeg er glad jeg hadde vett til å slå til på dette så det ikke gikk til Vestlandet.

    31C11A88-B6FC-4EA6-B505-0D43512B4258.jpeg
    B9054A12-5B89-4C90-87AE-88C73ED947D3.jpeg
    C33F809F-52EE-4953-B4CC-CF2BDFC162DC.jpeg


    En tysk kjellerøl er på sin plass.

    A7FA35FB-CC7B-4405-96A9-C15DB1970D75.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Pokker, bruktmarkedet på østlandet er overfylt av haifai-støvsugere 😡😄 Jeg skjønner jeg er en spurv i tranedans når katteelskere nå har begynt å kjøpe ferdigklorte høyttalere. Det eneste jeg kan trøste meg med er at den ene av mine Audio Valve monoblokker begynte å brenne 😎🤪 Forøvrig ikke Baldur 😊

    Gratulerer! Kjenner på litt misunnelse nå 😊
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Tror du at du kan skremme tidligere eier av Graaf GM20 med fortelling om lettere branntilløp? 😂🤣😎 Da min Graaf brant opp fikk jeg den reparert, kjøpte en til og brokoblet. Alt dette var lenge før samme forsterkeren svei av et element på Merlin.

    Om det smeller eller brenner gjør ingenting. Audiomix fikser det, og man får visshet om at det å eie mye hifi er lurt. Jeg har sagt det før. Jeg skal aldri, aldri stå uten noe å spille på. Hifi opplever jeg ikke som bekymring eller stress uansett hva som skjer.
     

    Chalshus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.221
    Antall liker
    3.331
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    7
    Samlemani (om man kan kalle det) er jaggu stas. Og det gjør denne tråden levende og spennende å følge.
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.918
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Gratulerer med masse morro Fosse. Eclipse har jeg selv eid en periode og den er virkelig god, og vokser enormt med kvalitetsrør.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Begrenset komfort melder e-golfen når det er lav batterikapasitet. Det er helt korrekt det, for det var kaldt i Hamar og på fjellet over til Roa. Joda, de hadde stengt tunnelen ...

    EA45CF44-CBA0-4643-BBC5-03763BEDD124.jpeg
    3B99A1CD-EC17-40FB-9A00-99A3125A73C4.jpeg


    Hva hadde vi med til Østlandske mororverksted? En topp, to deksler og fire andre greier som noen hadde pakket pent inn og lagt i nærheten. Det var fire kamaksler skulle det vise seg. Da har jeg kamaksler nok til tre stk e-type. Fortsatt litt bak reservebenken for forsterkere, men ikke langt unna altså.

    Jeg gjorde det klinkende klart at jeg ikke hadde greie på bil, det var tydeligvis helt unødvendig informasjon. Kan ha vært spørsmålet om antall kamaksler som var i bruk som avslørte dette. Flott med fagfolk som umiddelbart «skjønner» kunden.

    Hvorfor Roa etterpå? Jo avlevering av ny radiator og vifter til samme bil. Jeg har muligens ikke greie på bil, men det betyr ikke at jeg ikke skal få orden på ting. Dere har sikkert skjønt at jeg ikke er tålmodig i alle sammenhenger.

    Audio Aero Capitole var en gammel drøm. Noen husker sikkert @KW her på sentralen, han driver nå utelukkende å fotograferer fugler, men i sin tid var han ivrig her inne. KW hadde Sonus Faber Cremona, og det husker jeg spilte forrykende. Stort og varmt. Men, jeg hadde mindre plass og trangere økonomi så det ble en drøm. Men, jeg har alltid vært litt svak for gammel Sonus Faber, mer glad i de eldre enn de nyere sånn rent estetisk, jeg har ikke lyttet til de nyere modellene. Så, da denne pakken med komplett anlegg dukket opp med ferdigklorte Sonus Faber. Ferdigklorte? Ja, med skader etter kattekloring på opphenget til et par av elementene. Midt i blinken tenkte jeg da. Nå viser det seg imidlertid at høyttalerne er i langt bedre stand enn jeg hadde forberedt meg på. Oppheng på to basser kan av estetisk årsaker utbedres om ønskelig. Ellers er elementene 99% strøkne, og høyttalerne har et par minimale sår på ene siden av ene høyttaler, men det går fint. En enkel operasjon tror jeg å få dette til å bli helt fint om man ikke må ha fet perfekt. Planen er at disse skal prøves ut i TV-anlegget. Jeg får ikke samme trøkk med PMC-stativhøyttalerne som med de større høyttalerne jeg har hatt i rommet. Irritert på meg selv for at jeg byttet bort Tannoy Sandringham, men vi lar det ligge nå

    Så, denne pakken er som dere skjønner morsom å åpne (jeg så ikke på noe av det jeg kjøpte, alt var pakket ned og ble bare båret i bilen). Her er alt: Underlag, rør, kabler, platespiller, møbler, verktøy, riaa, pickuper, det bare fortsetter ...

    Så hvordan ser disse cremonaene ut?

    F64C4010-EFAE-43A2-B400-280725E05F3F.jpeg
    48BEF13C-96A5-497B-8A8D-C91C4A1B9A71.jpeg
    F0B6A149-BFD4-4202-BFA7-3093003189B4.jpeg

    F1DC5413-BB43-4B58-ABDD-8F9BEFEC13CD.jpeg
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Enten drekker du eller så shopper du! Livsnyting kalles det. 😁
    Jeg gjør nok andre ting også, men det er ikke alt fruen vil jeg deler bilder av 😎

    Spøk til side: Vi lider vel ingen nød vi to. Men det er klart, livet innholdet mindre givende gjøremål som tannpuss og tømming av oppvaskmaskin. Rent bortsett fra det er det en dans på roser. Men helt seriøst, så vet jeg at jeg har det veldig, veldig fint selv om livet her inne ikke helt reflekterer hverdagen i sin helhet. Jeg jobber jo, og det styrer jeg unna å skrive om.
     

    Olav E

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Innlegg
    593
    Antall liker
    725
    Torget vurderinger
    4
    Gratulerer med mye snadder!

    Hadde vært fristende å utfordre deg på hva du ville prioritert å ta med på et flyttelass til 3-roms leilighet med livsløpsstandard! :)

    Kjenner ikke så rent lite på misunnelsen av å ha plass nok ja... Må du bygge på, så kjenner du vel en arkitekt eller to som kan finne fram noen gode løsninger. ;)

    Mvh Olav E
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Gratulerer med mye snadder!

    Hadde vært fristende å utfordre deg på hva du ville prioritert å ta med på et flyttelass til 3-roms leilighet med livsløpsstandard! :)

    Kjenner ikke så rent lite på misunnelsen av å ha plass nok ja... Må du bygge på, så kjenner du vel en arkitekt eller to som kan finne fram noen gode løsninger. ;)

    Mvh Olav E
    Morsom oppgave!

    Preampen hadde vært vanskelig å forlate, men tre bokser? Jeg hadde nok ikke tatt med meg Hovland, da hadde jeg heller kjøpt Joule Electra, VTL eller aller helst fått VegarW til å lage en miniversjon av samme. Jeg har erkjent at kjærligheten jeg har til HP-100 ikke er rasjonell. Den er ikke så god som jeg har trodd og ment. Men jeg var så stolt da jeg fikk den at jeg vanskelig kan se den med nøytrale øyne.

    Air Tight ATM-2 er liten og tung, så den kunne nok blitt med.

    Tannoy, ja, men det måtte blitt noe mindre, gjerne samme serie. Kanskje Kensington? Harbeth er flott, men jeg må innrømme at jeg aldri har hørt de mindre modellene spille i nærheten av 40.2. Merlin VSM? Om rom og forsterkeri ligger til rette for det.

    Platespiller? Definitivt Bergmann, og så lurer jeg på om ikke jeg hadde gått for Luxman EQ-500, den kan ta tre innganger med interne eller eksterne trafoer. Og den har integrert strømforsyning. Men imorgen kan jeg ha ombestemt meg og svare Allnic eller Accuphase C-27. Ear hadde nok ikke blitt valgt. Alternativt en forforstenker med god riaa.

    CD hadde jeg kanskje droppet, gått for vinyl og streaming. Tape hadde jeg droppet om plass var et tema.

    Platesamlinga? Satt i dype skuffer på 50cm eller mer for å spare plass.

    Om dette er for mye utstyr hadde jeg gått for noe stort integrert klasse A fra Accuphase eller Luxman.

    Tatt sånn uten å tenke for mye på det.
     

    VegardW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    4.045
    Antall liker
    2.796
    Sted
    Kolsås
    Torget vurderinger
    4
    Satan
    Det finnes ymse diagnoser på slik handlemani...
    Skulle til å nevne noen... men så slo det meg:
    ...en gammel klisje... om glasshus og stener:cool:
     

    Olav E

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Innlegg
    593
    Antall liker
    725
    Torget vurderinger
    4
    Mmm... En spennende liste. Air Thigt lokker. De to A-klasse japanerne er heller ikke dumme. Surrer litt rundt om ett eller to anlegg i heimen. Blir det ett så finner du nok aktuell kandidat blant de tre. Men klarer du deg med en parkeringsplass? ;)
    Mvh Olav E
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Mmm... En spennende liste. Air Thigt lokker. De to A-klasse japanerne er heller ikke dumme. Surrer litt rundt om ett eller to anlegg i heimen. Blir det ett så finner du nok aktuell kandidat blant de tre. Men klarer du deg med en parkeringsplass? ;)
    Mvh Olav E
    Jeg har en kollega som har en stor Luxman klasse A, med integrert riaa. Jeg skal innrømme at noe sånt ville vært en het kandidat. Dette med flere armer på platespiller er ikke noe alle er interessert i, og det ville jo endret hva man trenger. Accuphase har jo innstikkskort for riaa og dac, uten at jeg vet hvordan de er.

    Vedrørende bil så ville nok det kommet an på om jeg kunne hatt en hverdagsbil i gata. Men om jeg ikke skulle kjørt jordsekker og stativ for båtpressenning så trengte jeg kanskje ikke en bil for uvøren bruk? Jeg hadde garantert solgt e-typen før 911-en.
     

    Tott

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.08.2005
    Innlegg
    205
    Antall liker
    224
    Torget vurderinger
    2
    Blir spennende å lese hva du synes om Audio Aero Capitole, veldig flotte produkter, mener å huske denne har analoge innganger, det kan være kjekt.

    Husker jeg opplevde denne med tilhørende Audio Aero forsterker på Verity Audio, herlig system med masse gode kvaliteter.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Blir spennende å lese hva du synes om Audio Aero Capitole, veldig flotte produkter, mener å huske denne har analoge innganger, det kan være kjekt.

    Husker jeg opplevde denne med tilhørende Audio Aero forsterker på Verity Audio, herlig system med masse gode kvaliteter.
    Min har kun digitale innganger, og volum, etter hva jeg forstår.

    Sikkert de som synes det går tregt med testingen her, men faktum er at jeg i en periode har konsentrert meg om Hana - DV507MKII - Luxman EQ-500 med diverse rør. Og jeg har flere i bestilling. Fått litt blod på tann i forhold til Luxman. Merker at om man skal henge med på hva som skjer når en bytter rør så nytter det ikke å holde på med for mye annet.

    Kommer noen fine rør til Luxman om ikke lenge.

    Og så la jeg inn bestilling på en ting til i dag, men nå holder det snart.
     

    Olav E

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Innlegg
    593
    Antall liker
    725
    Torget vurderinger
    4
    Jeg har en kollega som har en stor Luxman klasse A, med integrert riaa. Jeg skal innrømme at noe sånt ville vært en het kandidat. Dette med flere armer på platespiller er ikke noe alle er interessert i, og det ville jo endret hva man trenger. Accuphase har jo innstikkskort for riaa og dac, uten at jeg vet hvordan de er.

    Vedrørende bil så ville nok det kommet an på om jeg kunne hatt en hverdagsbil i gata. Men om jeg ikke skulle kjørt jordsekker og stativ for båtpressenning så trengte jeg kanskje ikke en bil for uvøren bruk? Jeg hadde garantert solgt e-typen før 911-en.
    Hmmm!

    911ere finnes i varianter i bøtter og spann. Mange bygget om med mer eller mindre hell. Når så vi en maltraktert E-type? Trodde nesten du ut fra fag og stilsmak hadde tatt med deg E-typen til omsorgsboligen gitt. ;) Du får si fra når beslutningen må tas. Jeg legger noen kroner til side hver dag.

    Fikk en skikkelig flott lekebilutgave av en E-type som småtass. Min flotteste leke har nok bitt seg litt fast i sjela. Nå blar man litt denne til tider:

    1611770114937.png


    En tidlig skisse:

    1611770166721.png


    For øvrig har jeg den perfekte løsningen til deg til frakt av store høyttalere og til å trekk av hengere fulle av alt til hus og hage, båt på henger og et hus på jul:

    1611770369074.png


    Superb to tow with and brilliant to drive every day! Nesten som en Accuphase E-800 med riaa og dac-kort.

    Mvh Olav E
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Jeg skal innrømme at tankene har gått mer i retning utvidelse av bilparken enn reduksjon. Men jeg har ingen konkrete planer, jeg har kun én garasjeplass hjemme, og det blir dyrt å endre på det, eller jeg må skaffe flere plasser andre steder og det er litt tungvint. Jeg har garasjeplasser i sentrum, men det blir ikke det samme, det dreper litt spontaniteten, og det er som kjent ikke særlig sexy.

    Når jeg sammenlignet de to bilene var det nok kjøreopplevelsen jeg hadde i tankene. Jeg har aldri kjørt en bil jeg på riktige veier kan føle jeg blir så ett med som 911-en. E-type er kanskje mer stas, mer happening, men jeg stoler foreløpig ikke like mye på den. Nå kommer nye dekk på, det vil nok hjelpe, men jeg ser uansett for meg at e-type er mer enn cruiser.

    Bildet har vært postet tidligere, men det illustrerer påstanden om at e-type er det nærmeste halvfeit, middelaldrende mann med nakkeprolaps kommer rock`n`roll. Drar du damer? Nei! Middelaldrende menn? Ja! Særlig når du drar og dama sitter igjen 😂

    8F34FD81-13ED-4BBA-8568-41B39BB29C5D.jpeg
     
    Sist redigert:

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.309
    Antall liker
    16.927
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    ^ Det finnes ikke mange vakrere biler enn E-Type. Og hvem pokker bryr seg om hvem man har "draget" på, og ikke - når man faktisk kan nye opplevelsen av å cruise rundt i egen-eiet doning i en slik klasse :)
     

    bjarnetv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2008
    Innlegg
    3.777
    Antall liker
    5.270
    Sted
    oslo
    Gratulerer med forundringspakke.
    det hilses med Rhye - home på sentrumsoppsettet.
    Bra at du minnet meg på Rhye!
    "Woman" var jo jævlig bra, men har glemt å følge med på om det har kommet nye utgivelser siden den gang ;)
     

    Entropy

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.01.2021
    Innlegg
    446
    Antall liker
    689
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    3
    Bra at du minnet meg på Rhye!
    "Woman" var jo jævlig bra, men har glemt å følge med på om det har kommet nye utgivelser siden den gang ;)
    Bare hyggelig, og takk for sist! Håper du fortsatt har bremser på subaruen etter det.
     

    bjarnetv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2008
    Innlegg
    3.777
    Antall liker
    5.270
    Sted
    oslo
    Bare hyggelig, og takk for sist! Håper du fortsatt har bremser på subaruen etter det.
    subaruen går fortsatt som en kule (.22), selv om varmen fra eksosen driver å saboterer tennkablene med jevne mellomrom.
    viktig å vri motoren som et gammelt gymhåndkle når man bare har 53 hk å jobbe med, spesielt når man skal holde tritt med diverse 911'er og AMG GT'er ;)
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Det er ikke så mye mer som planlegges av hifi-innkjøp i tiden fremover. Jo, det kunne nok vært greit med en streamer av bra kvalitet i begge anlegg. Vi får se, men neppe i år, for mye annet som skal testes i anlegget.

    Først skal jeg som sagt ha en runde på Luxman med rør, så blir det testing av Audio Valve monoblokker, sammenligning av Luxman DA-06 mot Audio Aero og deretter blir det bytte av tallerken og lager på Garrard. Da har jeg litt å drive med til vårsola biter.

    Audio Aero er så vidt testet i kveld og førsteinntrykket er svært positivt. God flyt, fin klangbalanse og ikke overdreven «digital» fokus på kontur. Stort og naturlig lydbilde.
     

    Olav E

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Innlegg
    593
    Antall liker
    725
    Torget vurderinger
    4
    Jeg skal innrømme at tankene har gått mer i retning utvidelse av bilparken enn reduksjon. Men jeg har ingen konkrete planer, jeg har kun én garasjeplass hjemme, og det blir dyrt å endre på det, eller jeg må skaffe flere plasser andre steder og det er litt tungvint. Jeg har garasjeplasser i sentrum, men det blir ikke det samme, det dreper litt spontaniteten, og det er som kjent ikke særlig sexy.

    Når jeg sammenlignet de to bilene var det nok kjøreopplevelsen jeg hadde i tankene. Jeg har aldri kjørt en bil jeg på riktige veier kan føle jeg blir så ett med som 911-en. E-type er kanskje mer stas, mer happening, men jeg stoler foreløpig ikke like mye på den. Nå kommer nye dekk på, det vil nok hjelpe, men jeg ser uansett for meg at e-type er mer enn cruiser.

    Bildet har vært postet tidligere, men det illustrerer påstanden om at e-type er det nærmeste halvfeit, middelaldrende mann med nakkeprolaps kommer rock`n`roll. Drar du damer? Nei! Middelaldrende menn? Ja! Særlig når du drar og dama sitter igjen 😂

    Vis vedlegget 692828
    Det bildet kan vises støtt og stadig!

    Hvem får draget når: "Du sitter igjen og dama drar av gårde med E-typen"? :cool:

    Jeg forstår hva du mener med beskrivelsen av to forskjellige opplevelser med å kjøre 911 og E-type. Imidlertid kunne jeg klart meg med å sitte å glane på en E-type og drømme meg bort... Kjenner en som har en E-type. Verdens mest tålmodige man vil jeg tro. Han har vel bodd mest i garasjen med å justere en visst antall forgassere. Gode ører kommer godt med da også. Han justerer på gehør. :)

    Når det gjelder 911 har jeg gleden av å parkere ved siden av en ny Turbo S. Koselyd hver gang den fyres opp på vei ut og inn i garasjeanlegget.

    Mvh Olav E
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Tre sekunder tar det å huske hvorfor man liker Sonus Faber Cremona,

    D8501F69-6A5C-47D3-A3F5-840CC091F16E.jpeg
    FA5EA9CB-C6AE-4309-8F5D-233E5EFBB9F6.jpeg
    90B7B72F-1FAE-41ED-AE43-B0D03D724793.jpeg


    Lindemann The Bridge - Luxman DA-06 - Audio Valve Eklipse - Accuphase A-30 - Sonus Faber Cremona.

    Høyttalerne skal ikke stå her, men jeg måtte bare teste de her før de bæres ned i TV-stua.

    En god GT nå og Miles Davis på lavt nivå. Solnedgangen er nydelig.
     

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    1.924
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    ..Tok ikke flere sekunder for den utflyttede å huske hvorfor man liker synet av ettermiddagen som senker seg over tigerstaden:)

    Cremona ser flott ut! Har kun hørt Olympica av de voksne, på AR. 2 ganger -det låt like bra ved begge tilfellene.
    Klasselyd :)
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Været i Oslo er helt fantastisk om dagen. Ca -10 om morgenen, -5 utpå dagen. Strålende sol og blå himmel hver dag. Var ute med katter og kaffe kl 07.40 i dag. Så inn og fyre en timestid senere.

    4C81064E-B9E9-4729-9810-A71227E55D53.jpeg

    I dag tidlig. Omkring klokken 8.15.

    33AF2CCD-3F1C-46B4-B6A0-ED7FE12290BB.jpeg
    46748F4A-A2C7-4E1C-AE08-47CDB293469A.jpeg


    Deilig i sola da. (De er inne og varmer seg støtt og stadig, så ingen fare for forfrysning).
     

    KjellR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.07.2008
    Innlegg
    3.336
    Antall liker
    3.247
    Sted
    Moss (eller enda bedre - Rygge!)
    Været i Oslo er helt fantastisk om dagen. Ca -10 om morgenen, -5 utpå dagen. Strålende sol og blå himmel hver dag. Var ute med katter og kaffe kl 07.40 i dag. Så inn og fyre en timestid senere.

    Vis vedlegget 693739

    Deilig i sola da. (De er inne og varmer seg støtt og stadig, så ingen fare for forfrysning).
    Fantastisk inventar (tenker spesielt på musikk "stæsjet") samt bolig / plassering. Og ikke minst de to pelsballene deres... :)
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    ..Tok ikke flere sekunder for den utflyttede å huske hvorfor man liker synet av ettermiddagen som senker seg over tigerstaden:)

    Cremona ser flott ut! Har kun hørt Olympica av de voksne, på AR. 2 ganger -det låt like bra ved begge tilfellene.
    Klasselyd :)
    Ja, du tenker på at du savner den gule lettere rustrøde solnedgangen som indikerer solid luftforurensning over Tigerstaden :rolleyes:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn